Forum

Merken

Leveranciers

Ervaringen

Pelletkachelforum

1. Pelletkachels
  2. Pelletkachel onderhoud
  3. Pelletkachel rookkanaal
  4. En meer…

Pelletkachelmerken

1. Pelletkachel merken
  2. Ervaringen met merken
  3. Pelletkachel modellen
  4. En meer…

Pelletkachel Leveranciers

1. Pelletkachel leveranciers
  2. Ervaringen
  3. Pelletkachel modellen
  4. En meer…

Ervaringen

1. Ervaringen met merken
  2. Ervaringen leveranciers
  3. Ervaringen met instellingen
  4. En meer…
of Registreren om berichten en onderwerpen te maken.

Modena Italie

VorigePagina 21 van 23Volgende

Beste peter kan u mij de parameters met uitleg voor het instellen van een mondena 10 kw bezorgen a.u.b. mijn mail adres is saenen_marnik@hotmail.com

Alvast bedankt mvg

Ik had graag de parrameters gekregen van een mondena 10 kw. Mijn mail adres is saenen_marnik@hotmail.com

Ik heb mijn via Budget-trade in Riemst gekocht.
Hebben ze binnen de week geleverd en geplaatst.
Prijs/ kwaliteit dik inorde.
Ben er zeer tevreden van, enkel de parameters van de kachel geven zijn enkel aan erkende installateurs.Ik heb ze wel via via gekregen dus als iemand ze nodig heeft wil ik ze graag delen.

Ik heb de parameters van 10kw en 12kw…mss wel raadzaam om er zelf niet aan te komen als je er geen kennis van hebt

Hallo, ik weet niet of je die parameters nog hebt liggen.
Zou je ze mij eventueel ook kunnen doormailen ?
Adres phmaes@gmail.com. Heb problemen met opstartfase. Start wel maar gaat niet over naar de volgende fase. Beweert dat er geen vlam wordt gedetecteerd en nogthans is dat kacheltje lekker aan het branden.
Ik heb een 12 kW. Hartelijk bedankt.

Peter, wil je mij de parameters ook eens doorsturen aub. jvg1@telenet.be  Amvast bedankt.

Ben er zeer tevreden van, enkel de parameters van de kachel geven zijn enkel aan erkende installateurs.Ik heb ze wel via via gekregen dus als iemand ze nodig heeft wil ik ze graag delen.
Ik heb de parameters van 10kw en 12kw…mss wel raadzaam om er zelf niet aan te komen als je er geen kennis van hebt

Ik heb een 12 kW kan je mij ook de parameters doorsturen aub? Phmaes@gmail.com
Hartelijk bedankt,
Mvg,

Philippe

Beste,

Ik heb een probleem met mijn kachel. Modena 12KW Hij blijft in de tweede fase steken ( begin van de verbranding )
Hij gaat niet over naar de opwarmingvan de wartewisselaar onder het mom dat het aansteken faalt terwijl er gedurende 15 min een lekker goed vuurtje brand in mijn kachel, en als mijn kachel echt heet staat dan dooft hij uit met foutmelding. En staat hij heel de tijd te piepen. Want volgens de handleiding is de Begintemperatuur niet bereikt.

Ikbegrijp er niets van want mijn Kachel staat gloeiend heet op het moment dat hij de foutmelding geeft.

Weet er iemand hoe dit verholpen zou kunnen worden?

Hartelijk bedankt.

Philippe

Beste peter,

Ik heb een pelletkachel van Modena ook uit riemst maar hij gebruikt toch meer pellets als verteld werd zou je mij de parameters van de 12kw kunnen sturen ?

graag naar hpnieland@outlook.com

ik heb ook een Mondena pelletkachel.Moest iemand…zelfs tegen een billijke vergoeding..mij de technische infi/parameterinstellingen en toegangscode willen doorsturen ben ik hem/haar zeer dankbaar.
wilfried.de.koker1@telenet.be

Beste peter,

Ik heb een pelletkachel van Modena ook uit riemst maar hij gebruikt toch meer pellets als verteld werd zou je mij de parameters van de 12kw kunnen sturen ?

graag naar hpnieland@outlook.com

Beste Peter waarom hoor ik niets ???

groetjes Peter

Hallo
Zou ik van iemand de parameters van de 10kw darma kunnen krijgen?
Alvast bedankt
Mijn email pdegens73@gmail.com

Dag peter
Kan je de parameters even doorsturen van 12kw ik heb een cube staan maar neemt teveel pallets laatste tijd veel opstart fout en zeggen dan er geen pallets meer terwijl dzijn

VorigePagina 21 van 23Volgende

Het Pelletkachelforum is een interactief platform bedoeld voor consumenten, dealers, en installateurs van pelletkachels. Het forum biedt een breed scala aan onderwerpen en gedetailleerde uitleg over pelletkachels en hun toebehoren. Deze onderwerpen omvatten technische aspecten, onderhoud, en algemene discussies gerelateerd aan pelletkachels en hun gebruik.

Doelgroep en inhoud:

Het forum richt zich op een breed publiek, variërend van alledaagse gebruikers tot professionals in de sector. Gebruikers kunnen hier informatie vinden die relevant is voor zowel huis-, tuin- en interieurtoepassingen. Dit maakt het een waardevolle bron voor iedereen die geïnteresseerd is in pelletkachels, of het nu gaat om aankoop, installatie, of onderhoud​.

Technische discussies:

Een belangrijk aspect van het forum is de focus op de technische details van pelletkachels. Pelletkachels, die werken op pellets – houtstaafjes met een cilindrische vorm – zijn in wezen elektronische kachels die worden aangestuurd door verschillende parameters. Deze parameters zijn cruciaal voor het bereiken van een hoog rendement en lage uitstoot. Het forum biedt gedetailleerde discussies over deze parameters, wat helpt bij het begrijpen en optimaliseren van het gebruik van de kachel.

Interactieve community:

Het forum stimuleert interactie en discussie onder de leden. Met een verscheidenheid aan onderwerpen, van algemene vragen over pelletkachels tot specifieke technische problemen, biedt het platform een ruimte voor gebruikers om ervaringen uit te wisselen, vragen te stellen en advies te krijgen van andere enthousiastelingen en professionals. Dit aspect van gemeenschapsbouw is een belangrijke kracht van het forum.

Informatie over leveranciers:

Voor gebruikers die op zoek zijn naar leveranciers van pelletkachels in Nederland, biedt het forum een speciaal subforum. Dit subforum bevat informatie over verschillende leveranciers, wat gebruikers helpt bij het maken van geïnformeerde beslissingen bij de aanschaf van een pelletkachel.