Pelletkachelforum
- Pelletkachels
- Pelletkachel onderhoud
- Pelletkachel rookkanaal
- En meer…
Pelletkachelmerken
- Pelletkachel merken
- Ervaringen met merken
- Pelletkachel modellen
- En meer…
Pelletkachel Leveranciers
- Pelletkachel leveranciers
- Ervaringen
- Pelletkachel modellen
- En meer…
Ervaringen
- Ervaringen met merken
- Ervaringen leveranciers
- Ervaringen met instellingen
- En meer…
Modena Italie
Citaat van misoki op 17 oktober 2018, 11:23Hoe weet je dat gast ? Kan ook de rookgas motor zijn of teveel toevoer aan pellets !
Hallo, heb hier ook een te veel toevooer aan pellets, kan ik dit vca de parameters aanpassen? Zoja dewelke moet ik dan gebruiken?
Heeft er iemand de lijst met parameters te beschikking? Wil er zelfs voor betalen.
Alvast bedankt. Jan
Hoe weet je dat gast ? Kan ook de rookgas motor zijn of teveel toevoer aan pellets !
Hallo, heb hier ook een te veel toevooer aan pellets, kan ik dit vca de parameters aanpassen? Zoja dewelke moet ik dan gebruiken?
Heeft er iemand de lijst met parameters te beschikking? Wil er zelfs voor betalen.
Alvast bedankt. Jan
Citaat van Andries op 17 oktober 2018, 11:23Peter kan je me de parameters aub doorsturen ik heb een mondena 12kw nu bijna 1jaar maar zou toch enkele aanpassingen willen doen
(Deelkensandries@gmail.com)Mvg
Andries
Peter kan je me de parameters aub doorsturen ik heb een mondena 12kw nu bijna 1jaar maar zou toch enkele aanpassingen willen doen
(Deelkensandries@gmail.com)
Mvg
Andries
Citaat van Lothaire op 17 oktober 2018, 11:23Ik heb mijn via Budget-trade in Riemst gekocht.
Hebben ze binnen de week geleverd en geplaatst.
Prijs/ kwaliteit dik inorde.
Ben er zeer tevreden van, enkel de parameters van de kachel geven zijn enkel aan erkende installateurs.Ik heb ze wel via via gekregen dus als iemand ze nodig heeft wil ik ze graag delen.
Ik heb de parameters van 10kw en 12kw…mss wel raadzaam om er zelf niet aan te komen als je er geen kennis van hebt
Dag Peter,
Ik heb de 10 KW versie en mijn zoon de 12KW. Ik zou je eeuwig dankbaar zijn als ik de parameters van u zou kunnen krijgen. Ik heb mijn kachel ondertussen vijf jaar, ken hem ondertussen van binnen en van buiten, doch zonder parameters ben je toch serieus gehandicapt..
Dank bij voorbaat. Email: lothaire.reynaerts@gmail.com
Ik heb mijn via Budget-trade in Riemst gekocht.
Ben er zeer tevreden van, enkel de parameters van de kachel geven zijn enkel aan erkende installateurs.Ik heb ze wel via via gekregen dus als iemand ze nodig heeft wil ik ze graag delen.
Ik heb de parameters van 10kw en 12kw…mss wel raadzaam om er zelf niet aan te komen als je er geen kennis van hebt
Dag Peter,
Ik heb de 10 KW versie en mijn zoon de 12KW. Ik zou je eeuwig dankbaar zijn als ik de parameters van u zou kunnen krijgen. Ik heb mijn kachel ondertussen vijf jaar, ken hem ondertussen van binnen en van buiten, doch zonder parameters ben je toch serieus gehandicapt..
Dank bij voorbaat. Email: lothaire.reynaerts@gmail.com
Citaat van NewBie op 17 oktober 2018, 11:23Ik heb ook een modena italy kachel gekocht, deze is supper luidruchtig en verbruikt enorm veel pellets. Ik heb al verschillende malen naar die typ van riemst gemaild maar krijg geen antwoord. Nu onderneem ik verdere stappen via testaankoop.
indien iemand graag de instellingen deelteimsywyy@sharklasers.com
Ik heb ook een modena italy kachel gekocht, deze is supper luidruchtig en verbruikt enorm veel pellets. Ik heb al verschillende malen naar die typ van riemst gemaild maar krijg geen antwoord. Nu onderneem ik verdere stappen via testaankoop.
indien iemand graag de instellingen deelt
Citaat van frisbee op 17 oktober 2018, 11:23Hallo..kan iemand me via mijn mail wilfried.de.koker1@telenet.be of 0474739092 de parameters bezorgen voor het instellen en aanpassen van de instellingen van een pelletkachel Mondena 10KW.
Ik krijg namelijk de foutmelding H7(te hoge rookgstemperatuur) en wanneer ik de stekker van het pellettoevoermotortje met tussenpauzes onderbreek krijgt hij minder vermogen en verdwijnt ook mijn foutmelding H7.Dit moe echter via de parameters aangepast kunnen worden denk ik…vandaar.Laat ons mekaar helpen!
Enorm bedankt.
Wilfried.
Hallo..kan iemand me via mijn mail wilfried.de.koker1@telenet.be of 0474739092 de parameters bezorgen voor het instellen en aanpassen van de instellingen van een pelletkachel Mondena 10KW.
Ik krijg namelijk de foutmelding H7(te hoge rookgstemperatuur) en wanneer ik de stekker van het pellettoevoermotortje met tussenpauzes onderbreek krijgt hij minder vermogen en verdwijnt ook mijn foutmelding H7.Dit moe echter via de parameters aangepast kunnen worden denk ik…vandaar.Laat ons mekaar helpen!
Enorm bedankt.
Wilfried.
Citaat van frisbee op 17 oktober 2018, 11:55Mondena pelletkachel…aan allen…als je echt niet aan de parameters geraakt op je vetmogen/pelletverbruik in te dijken heb ik een oplossing.Zet een timertje methilpkontakt metinstelbare on/off tijd tussen 1 der draden van het pellettoevoermotortje en zo creeer je tussenpzuzes die je zelf kan bijstellen…los van de parameterinstellingen.Je zal zien dat dit onmiddelijk werkt.Nog vragen… bel me…0474739092 of wilfried.de.koker1@telenet.be
Groeten Wilfried.De parameters zijn natuurlijk ook welkom.
Mondena pelletkachel…aan allen…als je echt niet aan de parameters geraakt op je vetmogen/pelletverbruik in te dijken heb ik een oplossing.Zet een timertje methilpkontakt metinstelbare on/off tijd tussen 1 der draden van het pellettoevoermotortje en zo creeer je tussenpzuzes die je zelf kan bijstellen…los van de parameterinstellingen.Je zal zien dat dit onmiddelijk werkt.Nog vragen… bel me…0474739092 of wilfried.de.koker1@telenet.be
Groeten Wilfried.De parameters zijn natuurlijk ook welkom.
Citaat van frisbee op 17 oktober 2018, 11:55Mondena pelletkachel…aan allen…als je echt niet aan de parameters geraakt op je vermogen/pelletverbruik in te dijken heb ik een oplossing.Zet een timertje met hulpkontakt metinstelbare on/off tijd tussen 1 der draden van het pellettoevoermotortje en zo creeer je tussenpauzes die je zelf kan bijstellen…los van de parameterinstellingen.Je zal zien dat dit onmiddelijk werkt.Nog vragen… bel me…0474739092 of wilfried.de.koker1@telenet.be
Mondena pelletkachel…aan allen…als je echt niet aan de parameters geraakt op je vermogen/pelletverbruik in te dijken heb ik een oplossing.Zet een timertje met hulpkontakt metinstelbare on/off tijd tussen 1 der draden van het pellettoevoermotortje en zo creeer je tussenpauzes die je zelf kan bijstellen…los van de parameterinstellingen.Je zal zien dat dit onmiddelijk werkt.Nog vragen… bel me…0474739092 of wilfried.de.koker1@telenet.be
Citaat van frisbee op 17 oktober 2018, 11:55Ik heb mijn via Budget-trade in Riemst gekocht.
Ben er zeer tevreden van, enkel de parameters van de kachel geven zijn enkel aan erkende installateurs.Ik heb ze wel via via gekregen dus als iemand ze nodig heeft wil ik ze graag delen.Ik heb de parameters van 10kw en 12kw…mss wel raadzaam om er zelf niet aan te komen als je er geen kennis van hebt
Ben er zeer tevreden van, enkel de parameters van de kachel geven zijn enkel aan erkende installateurs.Ik heb ze wel via via gekregen dus als iemand ze nodig heeft wil ik ze graag delen.Ik heb de parameters van 10kw en 12kw…mss wel raadzaam om er zelf niet aan te komen als je er geen kennis van hebt
Citaat van frisbee op 17 oktober 2018, 11:55beste…kan u mij alsnog de parameters van de Modena pelletkachel 10kw bezorgen..eventueel voor vergoeding en dit op 0474739092 of email wilfried.de.koker1@telenet.be
beste…kan u mij alsnog de parameters van de Modena pelletkachel 10kw bezorgen..eventueel voor vergoeding en dit op 0474739092 of email wilfried.de.koker1@telenet.be
Citaat van Ronny op 17 oktober 2018, 11:55Ik heb mijn via Budget-trade in Riemst gekocht.
Hey Peter,
Zou je ze mij willen doorsturen
Groetjes
heerenronny@hotmail.com
Hey Peter,
Zou je ze mij willen doorsturen
Groetjes
heerenronny@hotmail.com
Het Pelletkachelforum is een interactief platform bedoeld voor consumenten, dealers, en installateurs van pelletkachels. Het forum biedt een breed scala aan onderwerpen en gedetailleerde uitleg over pelletkachels en hun toebehoren. Deze onderwerpen omvatten technische aspecten, onderhoud, en algemene discussies gerelateerd aan pelletkachels en hun gebruik.
Doelgroep en inhoud:
Het forum richt zich op een breed publiek, variërend van alledaagse gebruikers tot professionals in de sector. Gebruikers kunnen hier informatie vinden die relevant is voor zowel huis-, tuin- en interieurtoepassingen. Dit maakt het een waardevolle bron voor iedereen die geïnteresseerd is in pelletkachels, of het nu gaat om aankoop, installatie, of onderhoud.
Technische discussies:
Een belangrijk aspect van het forum is de focus op de technische details van pelletkachels. Pelletkachels, die werken op pellets – houtstaafjes met een cilindrische vorm – zijn in wezen elektronische kachels die worden aangestuurd door verschillende parameters. Deze parameters zijn cruciaal voor het bereiken van een hoog rendement en lage uitstoot. Het forum biedt gedetailleerde discussies over deze parameters, wat helpt bij het begrijpen en optimaliseren van het gebruik van de kachel.
Interactieve community:
Het forum stimuleert interactie en discussie onder de leden. Met een verscheidenheid aan onderwerpen, van algemene vragen over pelletkachels tot specifieke technische problemen, biedt het platform een ruimte voor gebruikers om ervaringen uit te wisselen, vragen te stellen en advies te krijgen van andere enthousiastelingen en professionals. Dit aspect van gemeenschapsbouw is een belangrijke kracht van het forum.
Informatie over leveranciers:
Voor gebruikers die op zoek zijn naar leveranciers van pelletkachels in Nederland, biedt het forum een speciaal subforum. Dit subforum bevat informatie over verschillende leveranciers, wat gebruikers helpt bij het maken van geïnformeerde beslissingen bij de aanschaf van een pelletkachel.