Ga naar inhoud


- - - - -

Nordic Fire App Werkt Niet


21 replies to this topic

#1 Gast_Luuk_*

Gast_Luuk_*
  • Guests

Geplaatst op: 09 October 2022 - 02:42 PM

Hallo,

Ik krijg de melding, activering mislukt. Controleer uw internet verving en probeer het opnieuw. Blijft deze melding geven en kom niet meer verder. Werkte hiervoor wel.

Wie weet een oplossing?

Alvast bedankt, Luuk.

AAA ECO BV stickers

#2 Gast_Gast _*

Gast_Gast _*
  • Guests

Geplaatst op: 09 October 2022 - 04:16 PM

storing bij provider wachten tot opgelost is

 

https:/ /nordicfire.nl/contact

 

 

 



#3 Gast_Gast _*

Gast_Gast _*
  • Guests

Geplaatst op: 09 October 2022 - 04:17 PM

LET OP: Op dit moment is er een storing met de WIFI App 2.0. Dit ligt niet aan uw toestel. Er zit een storing bij de provider van de app.

 



#4 Gast_Luuk_*

Gast_Luuk_*
  • Guests

Geplaatst op: 09 October 2022 - 04:19 PM

Dank, daar kan ik wat mee 👍🏻

#5 Gast_Gast _*

Gast_Gast _*
  • Guests

Geplaatst op: 09 October 2022 - 04:20 PM

waarom 5x zelfde vraag weinig geduld blijkbaar



#6 Gast_Luuk_*

Gast_Luuk_*
  • Guests

Geplaatst op: 09 October 2022 - 04:28 PM

Haha nee hij gaf een foutmelding bij het plaatsen, had niet door dat hij wel geplaatst werd.

#7 Gast_TonnyDC_*

Gast_TonnyDC_*
  • Guests

Geplaatst op: 17 November 2022 - 07:44 PM

Waar kan je controleren of er problemen zijn met de app. Want die van mij geeft continu foutmelding als ik er in wil. Maar met de afstandsbediening werkt alles normaal. Wifi lampje achteraan de kachel brand wel niet... wij hebben een ilvar 9

#8 Gast_Gast _*

Gast_Gast _*
  • Guests

Geplaatst op: 17 November 2022 - 11:20 PM

nordicfire punt en el



#9 Gast_N_*

Gast_N_*
  • Guests

Geplaatst op: 21 November 2022 - 06:20 PM

Het is n 21-11-2022 en de app geeft nog steeds storing.
Iemand enig idee hoelang dit gaat duren?

#10 Gast_Stephan_*

Gast_Stephan_*
  • Guests

Geplaatst op: 21 November 2022 - 06:28 PM

Zo ineens weigert de Nordic Fire 2.0 app terwijl hij tot een uur geleden nog werkte. App al opnieuw gekoppeld met het netwerk, echter blijft hij aangeven op meerdere apparaten dat de "productactivering is mislukt". Op de website staat niks over storing, zijn er meerdere mensen die last hebben van een niet werkende app?

#11 Gast_Wicher_*

Gast_Wicher_*
  • Guests

Geplaatst op: 21 November 2022 - 06:47 PM

Zo ineens weigert de Nordic Fire 2.0 app terwijl hij tot een uur geleden nog werkte. App al opnieuw gekoppeld met het netwerk, echter blijft hij aangeven op meerdere apparaten dat de "productactivering is mislukt". Op de website staat niks over storing, zijn er meerdere mensen die last hebben van een niet werkende app?



#12 Gast_Guest-Joost_*

Gast_Guest-Joost_*
  • Guests

Geplaatst op: 21 November 2022 - 08:25 PM

Hier krijg ik dezelfde melding.

Het is mij opgevallen dat er wel vaker van dit soort "glitches" zijn.

Een aantal weken gelden de App compleet verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. 

Dat bracht toen ook geen uitkomst en nadat de volgende dag de App wel weer verbinding kreeg met de cloud, werkte alles weer.

Wat mij echter wél is opgevallen is dat de afstandsbediening in het "Wifi menu" geen gegevens meer weergeeft over o.a. het mac address.

Iemand hier met een oplossing daarvoor of kan alleen een "technieker" dat oplossen?

 

 



#13 Gast_Breminge_*

Gast_Breminge_*
  • Guests

Geplaatst op: 21 November 2022 - 08:34 PM

Hier het zelfde probleem op meerdere apparaten en dit is niet de eerste keer....Waardeloos!!!!

#14 Gast_Eddex_*

Gast_Eddex_*
  • Guests

Geplaatst op: 21 November 2022 - 08:52 PM

Hier ook het zelfde probleem, indd geeft de afstandsbediening in het wifi menu niets meer aan.
Opnieuw koppelen met wifi heeft geen effect.

#15 Gast_Gast _*

Gast_Gast _*
  • Guests

Geplaatst op: 21 November 2022 - 09:09 PM

Voor technische vragen [email protected] of contact opnemen met de dealer.

 



#16 Gert848

Gert848

    beginner

  • Members
  • Pip
  • 2 Posts:

Geplaatst op: 21 November 2022 - 09:41 PM

Hallo,

Ik krijg de melding, activering mislukt. Controleer uw internet verving en probeer het opnieuw. Blijft deze melding geven en kom niet meer verder. Werkte hiervoor wel.

Wie weet een oplossing?

Alvast bedankt, Luuk.



#17 Gert848

Gert848

    beginner

  • Members
  • Pip
  • 2 Posts:

Geplaatst op: 21 November 2022 - 09:42 PM

Ik krijg ook dezelfde storing ligt aan de provider.
Heb Nodicfire al weer een mailtje gestuurd

#18 Gast_Breminge_*

Gast_Breminge_*
  • Guests

Geplaatst op: 21 November 2022 - 09:54 PM

@Gert848....en wordt daar ook op gereageerd ?

#19 Gast_Jeroen Z_*

Gast_Jeroen Z_*
  • Guests

Geplaatst op: 21 November 2022 - 10:30 PM

Zelfde probleem hier. Redelijk vaak problemen met deze app. Mogen ze toch onderhand weleens werk van maken lijkt me....

 



#20 Gast_Wicher_*

Gast_Wicher_*
  • Guests

Geplaatst op: 22 November 2022 - 06:24 AM

Wij hebben ook telkens hetzelfde probleem, erg vervelend. nu is de kachel alleen vanaf de achterzijde te bedienen, wat zeer onhandig is 



#21 Gast_Frans_*

Gast_Frans_*
  • Guests

Geplaatst op: 22 November 2022 - 08:58 AM

Hij doet het weer

#22 Gast_Gast _*

Gast_Gast _*
  • Guests

Geplaatst op: 22 November 2022 - 09:18 AM

app stuk geen probleem. blij zijn niet in oekraïne wonen





Reageer op dit onderwerp