Nordic Fire App Werkt Niet
#1 Gast_Luuk_*
Geplaatst op: 09 October 2022 - 02:42 PM
Ik krijg de melding, activering mislukt. Controleer uw internet verving en probeer het opnieuw. Blijft deze melding geven en kom niet meer verder. Werkte hiervoor wel.
Wie weet een oplossing?
Alvast bedankt, Luuk.
#2 Gast_Gast _*
Geplaatst op: 09 October 2022 - 04:16 PM
storing bij provider wachten tot opgelost is
https:/ /nordicfire.nl/contact
#3 Gast_Gast _*
Geplaatst op: 09 October 2022 - 04:17 PM
LET OP: Op dit moment is er een storing met de WIFI App 2.0. Dit ligt niet aan uw toestel. Er zit een storing bij de provider van de app.
#4 Gast_Luuk_*
#5 Gast_Luuk_*
Geplaatst op: 09 October 2022 - 04:28 PM
#6 Gast_TonnyDC_*
Geplaatst op: 17 November 2022 - 07:44 PM
#7 Gast_Gast _*
#8 Gast_N_*
Geplaatst op: 21 November 2022 - 06:20 PM
Iemand enig idee hoelang dit gaat duren?
#9 Gast_Stephan_*
Geplaatst op: 21 November 2022 - 06:28 PM
#10 Gast_Wicher_*
Geplaatst op: 21 November 2022 - 06:47 PM
Zo ineens weigert de Nordic Fire 2.0 app terwijl hij tot een uur geleden nog werkte. App al opnieuw gekoppeld met het netwerk, echter blijft hij aangeven op meerdere apparaten dat de "productactivering is mislukt". Op de website staat niks over storing, zijn er meerdere mensen die last hebben van een niet werkende app?
#11 Gast_Guest-Joost_*
Geplaatst op: 21 November 2022 - 08:25 PM
Hier krijg ik dezelfde melding.
Het is mij opgevallen dat er wel vaker van dit soort "glitches" zijn.
Een aantal weken gelden de App compleet verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.
Dat bracht toen ook geen uitkomst en nadat de volgende dag de App wel weer verbinding kreeg met de cloud, werkte alles weer.
Wat mij echter wél is opgevallen is dat de afstandsbediening in het "Wifi menu" geen gegevens meer weergeeft over o.a. het mac address.
Iemand hier met een oplossing daarvoor of kan alleen een "technieker" dat oplossen?
#12 Gast_Breminge_*
Geplaatst op: 21 November 2022 - 08:34 PM
#13 Gast_Eddex_*
Geplaatst op: 21 November 2022 - 08:52 PM
Opnieuw koppelen met wifi heeft geen effect.
#14 Gast_Gast _*
Geplaatst op: 21 November 2022 - 09:09 PM
#15
Geplaatst op: 21 November 2022 - 09:41 PM
Hallo,
Ik krijg de melding, activering mislukt. Controleer uw internet verving en probeer het opnieuw. Blijft deze melding geven en kom niet meer verder. Werkte hiervoor wel.
Wie weet een oplossing?
Alvast bedankt, Luuk.
#16
Geplaatst op: 21 November 2022 - 09:42 PM
Heb Nodicfire al weer een mailtje gestuurd
#17 Gast_Breminge_*
Geplaatst op: 21 November 2022 - 09:54 PM
#18 Gast_Jeroen Z_*
Geplaatst op: 21 November 2022 - 10:30 PM
Zelfde probleem hier. Redelijk vaak problemen met deze app. Mogen ze toch onderhand weleens werk van maken lijkt me....
#19 Gast_Wicher_*
Geplaatst op: 22 November 2022 - 06:24 AM
Wij hebben ook telkens hetzelfde probleem, erg vervelend. nu is de kachel alleen vanaf de achterzijde te bedienen, wat zeer onhandig is
#20 Gast_Frans_*
#21 Gast_Gast _*
Geplaatst op: 22 November 2022 - 09:18 AM
app stuk geen probleem. blij zijn niet in oekraïne wonen
#22 Gast_Frans_*
Geplaatst op: 18 December 2022 - 07:26 PM
#23 Gast_Gast _*
Geplaatst op: 18 December 2022 - 09:13 PM
weer ? 1 keer in de maand valt mee
blij zijn niet in oekraine wonen
#24
Geplaatst op: 26 December 2022 - 01:06 PM
Wij hebben ook al een tijd problemen met de app. Zowel die van Nordic Fire als de iets uitgebreidere (en basisapp) van Fumis melden dat het toestel niet is verbonden. In mijn router zie ik de Wircu (wifi-module) van de Stylo echter wel en het ip-adres kan ik ook in de Wircu kijken (opent zicht de Simplelink-pagina). De kachel werkt via het touchdisplay normaal. Een enkele keer de afgelopen dagen leken de apps even verbinding met de kachel te hebben. Eén keer kon ik 'm zelfs uitzetten, maar verder: Toestel niet verbonden. De Wircu een update gegeven, maar geen verbetering. Ik heb de indruk dat er iets mis is met de cloudserver waar de app verbinding meemaakt. Zijn er andere gebruikers bij wie de app het inmiddels weer doet? En heeft iemand iets vernomen van Nordic Fire?
#25 Gast_Frans_*
Geplaatst op: 01 February 2023 - 09:19 PM
#26 Gast_Marga_*
Geplaatst op: 18 March 2023 - 09:11 AM
#27 Gast_Gast _*
Geplaatst op: 18 March 2023 - 11:48 AM
gebeurt regelmatig wachten tot app weer werkt
#28 Gast_Wilddog_*
Geplaatst op: 20 March 2023 - 01:41 PM
#29 Gast_Wilddog_*
Geplaatst op: 20 March 2023 - 02:32 PM
#30 Gast_Gast _*
Geplaatst op: 20 March 2023 - 03:39 PM