Pelletkachelforum
- Pelletkachels
- Pelletkachel onderhoud
- Pelletkachel rookkanaal
- En meer…
Pelletkachelmerken
- Pelletkachel merken
- Ervaringen met merken
- Pelletkachel modellen
- En meer…
Pelletkachel Leveranciers
- Pelletkachel leveranciers
- Ervaringen
- Pelletkachel modellen
- En meer…
Ervaringen
- Ervaringen met merken
- Ervaringen leveranciers
- Ervaringen met instellingen
- En meer…
Brommende Ravelli Natural 7
Citaat van Willem56 op 17 oktober 2018, 15:08vast is vast
te los dan gaat de kachel lekken
is de aarde in orde van de stekker
Het gaat hierbij om de boetjes van de ophanging van de motor
vast is vast
te los dan gaat de kachel lekken
is de aarde in orde van de stekker
Het gaat hierbij om de boetjes van de ophanging van de motor
Citaat van Willem56 op 17 oktober 2018, 15:08Ik ga nog wat nieuws proberen namelijk dempende stroken aan de binnen kant van de beplating om het trillen tegen te gaan
Ik ga nog wat nieuws proberen namelijk dempende stroken aan de binnen kant van de beplating om het trillen tegen te gaan
Citaat van Gast op 17 oktober 2018, 15:08Ik ben zeer benieuwd willem, heb hetzelfde probleem hier ook in een niet geaard stopcontact
Ik ben zeer benieuwd willem, heb hetzelfde probleem hier ook in een niet geaard stopcontact
Citaat van koffie op 17 oktober 2018, 15:08Zodra je probleem door resonantie van boutjes oid komt heeft de stroombron er niets meer mee te maken he 😉
Zodra je probleem door resonantie van boutjes oid komt heeft de stroombron er niets meer mee te maken he 😉
Citaat van Gast op 17 oktober 2018, 15:08Nee het heeft niets te maken met de strom wel of geen aarde
ik heb de boutjes van de ophanging iets los gedraaid en het werd gelijk een stuk beter
Nee het heeft niets te maken met de strom wel of geen aarde
ik heb de boutjes van de ophanging iets los gedraaid en het werd gelijk een stuk beter
Citaat van Gast op 17 oktober 2018, 15:08stopkontakt moet aarde hebben.
anders is de print snel eraan door statische stroom.
stopkontakt moet aarde hebben.
anders is de print snel eraan door statische stroom.
Citaat van Gast op 17 oktober 2018, 15:08of je haren staan in de lucht bij aanzetten van de kachel 😛
of je haren staan in de lucht bij aanzetten van de kachel 😛
Citaat van Gast op 17 oktober 2018, 15:08Hier veranderd er niets in ieder geval. Bouten los,vast maakt allemaal niets uit helaas. Heb de hele motor eruit gehaald en het rubber opnieuw opgehangen maar het haalt helaas niets uit. Mocht er nog iemand zijn die een oplossing heeft dan hoor ik het graag
Hier veranderd er niets in ieder geval. Bouten los,vast maakt allemaal niets uit helaas. Heb de hele motor eruit gehaald en het rubber opnieuw opgehangen maar het haalt helaas niets uit. Mocht er nog iemand zijn die een oplossing heeft dan hoor ik het graag
Citaat van Gast op 17 oktober 2018, 15:08Even terugkomend op mijn vorige verhaal. Volgens ons was het zoemen wel minder geworden maar nog niet verdwenen. Nu heb ik opnieuw de motor los gedraait ( 3 schroeven in het rubber ) en het probleem is verholpen. Ik heb dit vorige week ook al geprobeerd zonder resultaat dus ik vermoed dat de combinatie van het niet goed zitten van het rubber van de motor en het resoneren van de 3 schroeven. Hier is het probleem in ieder geval helemaal verholpen. Bedankt voor de tips en tricks.
Even terugkomend op mijn vorige verhaal. Volgens ons was het zoemen wel minder geworden maar nog niet verdwenen. Nu heb ik opnieuw de motor los gedraait ( 3 schroeven in het rubber ) en het probleem is verholpen. Ik heb dit vorige week ook al geprobeerd zonder resultaat dus ik vermoed dat de combinatie van het niet goed zitten van het rubber van de motor en het resoneren van de 3 schroeven. Hier is het probleem in ieder geval helemaal verholpen. Bedankt voor de tips en tricks.
Citaat van janstreep op 17 oktober 2018, 15:08wat mij opvalt bij de Natura kachels is :
dat de eigenaren de problemen zelf proberen op te lossen.
hoor erg weinig over de kwaliteit van de verkoper/monteur !
heb er zelf ook last van , ” doe maar een mailtje naar Nordic Fire over je klacht “
wat mij opvalt bij de Natura kachels is :
dat de eigenaren de problemen zelf proberen op te lossen.
hoor erg weinig over de kwaliteit van de verkoper/monteur !
heb er zelf ook last van , ” doe maar een mailtje naar Nordic Fire over je klacht “
Het Pelletkachelforum is een interactief platform bedoeld voor consumenten, dealers, en installateurs van pelletkachels. Het forum biedt een breed scala aan onderwerpen en gedetailleerde uitleg over pelletkachels en hun toebehoren. Deze onderwerpen omvatten technische aspecten, onderhoud, en algemene discussies gerelateerd aan pelletkachels en hun gebruik.
Doelgroep en inhoud:
Het forum richt zich op een breed publiek, variërend van alledaagse gebruikers tot professionals in de sector. Gebruikers kunnen hier informatie vinden die relevant is voor zowel huis-, tuin- en interieurtoepassingen. Dit maakt het een waardevolle bron voor iedereen die geïnteresseerd is in pelletkachels, of het nu gaat om aankoop, installatie, of onderhoud.
Technische discussies:
Een belangrijk aspect van het forum is de focus op de technische details van pelletkachels. Pelletkachels, die werken op pellets – houtstaafjes met een cilindrische vorm – zijn in wezen elektronische kachels die worden aangestuurd door verschillende parameters. Deze parameters zijn cruciaal voor het bereiken van een hoog rendement en lage uitstoot. Het forum biedt gedetailleerde discussies over deze parameters, wat helpt bij het begrijpen en optimaliseren van het gebruik van de kachel.
Interactieve community:
Het forum stimuleert interactie en discussie onder de leden. Met een verscheidenheid aan onderwerpen, van algemene vragen over pelletkachels tot specifieke technische problemen, biedt het platform een ruimte voor gebruikers om ervaringen uit te wisselen, vragen te stellen en advies te krijgen van andere enthousiastelingen en professionals. Dit aspect van gemeenschapsbouw is een belangrijke kracht van het forum.
Informatie over leveranciers:
Voor gebruikers die op zoek zijn naar leveranciers van pelletkachels in Nederland, biedt het forum een speciaal subforum. Dit subforum bevat informatie over verschillende leveranciers, wat gebruikers helpt bij het maken van geïnformeerde beslissingen bij de aanschaf van een pelletkachel.