Forum

Merken

Leveranciers

Ervaringen

petsgifts
Trotse sponsor van het pelletkachelforum
Bedder.nl
Beste Hoog/Laag boxsprings van Nederland

Pelletkachelforum

1. Pelletkachels
  2. Pelletkachel onderhoud
  3. Pelletkachel rookkanaal
  4. En meer…

Pelletkachelmerken

1. Pelletkachel merken
  2. Ervaringen met merken
  3. Pelletkachel modellen
  4. En meer…

Pelletkachel Leveranciers

1. Pelletkachel leveranciers
  2. Ervaringen
  3. Pelletkachel modellen
  4. En meer…

Ervaringen

1. Ervaringen met merken
  2. Ervaringen leveranciers
  3. Ervaringen met instellingen
  4. En meer…
of Registreren om berichten en onderwerpen te maken.

Dielle Grecale De Kleine Pelletkachel Met Bodemvoeder

VorigePagina 2 van 3Volgende

De lijst van het Rvo staat ook alleen Dielle zie ik 😉

rechterklik en dan opslaan drukken http://www.rvo.nl/sites/default/files/2015/12/Apparatenlijst%20Pelletkachels%204%20januari%202016_def.pdf

Ik ben nog steeds zoekende naar de handleiding/ installatieleiding van de grecale 70.
Is er geen enkele dealer die mij die alvast kan leveren digitaal?
Ik zou mij heel graag al vast inlezen in deze kachel zodat ik alles weer als hij wordt geleverd.

Deze kunt u via uw dealer opvragen, zij hebben de handleiding ook digitaal.

Dank u. Ga ik doen.

http://www.rvo.nl/sites/default/files/2015/12/Apparatenlijst%20Pelletkachels%208%20januari%202016_def.pdf

hoeveel kost diele 8kw nog met 500€ subsidie?

Prijs blijft gelijk dacht ik.
Na aanschaf kun je zelf de subsidie aanvragen en krijg je 500 euro retour.

Deze kunt u via uw dealer opvragen, zij hebben de handleiding ook digitaal.

Tot nu toe heb ik via de dealer een uitermate onduidelijke en incomplete gebruiksaanwijzing in het engels gekregen. Deze is voor verschillende modellen maar je moet zelf uitzoeken waar de relevante informatie voor jouw model staat. Ik heb steeds last van error 02 maar kan nauwelijks wijs uit de aanwijzingen over wat te doen.
Ook op internet. Is geen normale bruikbare gebruiksaanwijzing te vinden!
Bij navraag bij de dealer blijkt hij deze geen andere beschikbaar te hebben, echt onder de maat!!

Hallo,

Er 02,Tussenkomst van de drukverschilpressostaat. Niet juiste trek.

Wacht tot de kachel uitgaat, controleer of het rookkanaal of de luchtinlaat niet verstopt zit, of het deurtje goed gesloten is, of de asladen goed afgedicht zijn en of alle afdichtingen heel zijn.

Als het probleem blijft bestaan neem dan contact op met uw dealer.

Ik neem aan dat u een goed trekkend rookkanaal heeft met voldoende trek?

vr. gr. Pelletkachelhome.nl

Alle dealers hebben de Nederlandse handleiding digitaal als deze niet is meegeleverd met het toestel, nieuwe toestellen in Nederland worden enkel nog met Nederlandse handleiding uitgevoerd.

kunt u even contact met ons opnemen voor uw foutmelding dan helpen wij u even verder.

Heeft u een Dielle gezien?

Vraag vuurdelig.nl naar een offerte.

VorigePagina 2 van 3Volgende

Het Pelletkachelforum is een interactief platform bedoeld voor consumenten, dealers, en installateurs van pelletkachels. Het forum biedt een breed scala aan onderwerpen en gedetailleerde uitleg over pelletkachels en hun toebehoren. Deze onderwerpen omvatten technische aspecten, onderhoud, en algemene discussies gerelateerd aan pelletkachels en hun gebruik.

Doelgroep en inhoud:

Het forum richt zich op een breed publiek, variërend van alledaagse gebruikers tot professionals in de sector. Gebruikers kunnen hier informatie vinden die relevant is voor zowel huis-, tuin- en interieurtoepassingen. Dit maakt het een waardevolle bron voor iedereen die geïnteresseerd is in pelletkachels, of het nu gaat om aankoop, installatie, of onderhoud​.

Technische discussies:

Een belangrijk aspect van het forum is de focus op de technische details van pelletkachels. Pelletkachels, die werken op pellets – houtstaafjes met een cilindrische vorm – zijn in wezen elektronische kachels die worden aangestuurd door verschillende parameters. Deze parameters zijn cruciaal voor het bereiken van een hoog rendement en lage uitstoot. Het forum biedt gedetailleerde discussies over deze parameters, wat helpt bij het begrijpen en optimaliseren van het gebruik van de kachel.

Interactieve community:

Het forum stimuleert interactie en discussie onder de leden. Met een verscheidenheid aan onderwerpen, van algemene vragen over pelletkachels tot specifieke technische problemen, biedt het platform een ruimte voor gebruikers om ervaringen uit te wisselen, vragen te stellen en advies te krijgen van andere enthousiastelingen en professionals. Dit aspect van gemeenschapsbouw is een belangrijke kracht van het forum.

Informatie over leveranciers:

Voor gebruikers die op zoek zijn naar leveranciers van pelletkachels in Nederland, biedt het forum een speciaal subforum. Dit subforum bevat informatie over verschillende leveranciers, wat gebruikers helpt bij het maken van geïnformeerde beslissingen bij de aanschaf van een pelletkachel.

Waterdamphaarden: sfeer zonder vuur, perfect naast je pelletkachel

Groot inkopen, slim verkopen: de kracht van aanbod in grote aantallen

Brandstofprijzen blijven stijgen, maar pellets volgen een ander pad