Pelletkachelforum
- Pelletkachels
- Pelletkachel onderhoud
- Pelletkachel rookkanaal
- En meer…
Pelletkachelmerken
- Pelletkachel merken
- Ervaringen met merken
- Pelletkachel modellen
- En meer…
Pelletkachel Leveranciers
- Pelletkachel leveranciers
- Ervaringen
- Pelletkachel modellen
- En meer…
Ervaringen
- Ervaringen met merken
- Ervaringen leveranciers
- Ervaringen met instellingen
- En meer…
Nordic Fire App Werkt Niet
Citaat van Gast op 22 november 2022, 09:18app stuk geen probleem. blij zijn niet in oekraïne wonen
app stuk geen probleem. blij zijn niet in oekraïne wonen
Citaat van Gast op 18 december 2022, 19:26Weer storing de victor 8 geen probleem maar de ilvar ligt er uit
Weer storing de victor 8 geen probleem maar de ilvar ligt er uit
Citaat van Gast op 18 december 2022, 21:13weer ? 1 keer in de maand valt mee
blij zijn niet in oekraine wonen
weer ? 1 keer in de maand valt mee
blij zijn niet in oekraine wonen
Citaat van Verdulleme op 26 december 2022, 13:06Wij hebben ook al een tijd problemen met de app. Zowel die van Nordic Fire als de iets uitgebreidere (en basisapp) van Fumis melden dat het toestel niet is verbonden. In mijn router zie ik de Wircu (wifi-module) van de Stylo echter wel en het ip-adres kan ik ook in de Wircu kijken (opent zicht de Simplelink-pagina). De kachel werkt via het touchdisplay normaal. Een enkele keer de afgelopen dagen leken de apps even verbinding met de kachel te hebben. Eén keer kon ik ‘m zelfs uitzetten, maar verder: Toestel niet verbonden. De Wircu een update gegeven, maar geen verbetering. Ik heb de indruk dat er iets mis is met de cloudserver waar de app verbinding meemaakt. Zijn er andere gebruikers bij wie de app het inmiddels weer doet? En heeft iemand iets vernomen van Nordic Fire?
Wij hebben ook al een tijd problemen met de app. Zowel die van Nordic Fire als de iets uitgebreidere (en basisapp) van Fumis melden dat het toestel niet is verbonden. In mijn router zie ik de Wircu (wifi-module) van de Stylo echter wel en het ip-adres kan ik ook in de Wircu kijken (opent zicht de Simplelink-pagina). De kachel werkt via het touchdisplay normaal. Een enkele keer de afgelopen dagen leken de apps even verbinding met de kachel te hebben. Eén keer kon ik ‘m zelfs uitzetten, maar verder: Toestel niet verbonden. De Wircu een update gegeven, maar geen verbetering. Ik heb de indruk dat er iets mis is met de cloudserver waar de app verbinding meemaakt. Zijn er andere gebruikers bij wie de app het inmiddels weer doet? En heeft iemand iets vernomen van Nordic Fire?
Citaat van Gast op 1 februari 2023, 21:19Ik heb een ilvar en één Victor air plus geen problemen
Ik heb een ilvar en één Victor air plus geen problemen
Citaat van Gast op 18 maart 2023, 09:11De app werkt ineens niet meer en geeft aan dat ik geen verbinding heb met de kachel. We hebben hem dinsdag gekregen en de app werkte en er was verbinding. Nu ineens niet meer hoe kan dit? En moet ik nu alles opnieuw doen?
De app werkt ineens niet meer en geeft aan dat ik geen verbinding heb met de kachel. We hebben hem dinsdag gekregen en de app werkte en er was verbinding. Nu ineens niet meer hoe kan dit? En moet ik nu alles opnieuw doen?
Citaat van Gast op 18 maart 2023, 11:48gebeurt regelmatig wachten tot app weer werkt
gebeurt regelmatig wachten tot app weer werkt
Citaat van Gast op 20 maart 2023, 13:41Nordic fire app werkt niet , kan wel gegevens zien maar kan de kachel niet bedienen met telefoon
Nordic fire app werkt niet , kan wel gegevens zien maar kan de kachel niet bedienen met telefoon
Citaat van Gast op 20 maart 2023, 14:32Furmis app gedownload en deze doet het wel
Furmis app gedownload en deze doet het wel
Citaat van Gast op 20 maart 2023, 15:39Fumis app gedownload en deze doet het wel
Fumis app gedownload en deze doet het wel
Het Pelletkachelforum is een interactief platform bedoeld voor consumenten, dealers, en installateurs van pelletkachels. Het forum biedt een breed scala aan onderwerpen en gedetailleerde uitleg over pelletkachels en hun toebehoren. Deze onderwerpen omvatten technische aspecten, onderhoud, en algemene discussies gerelateerd aan pelletkachels en hun gebruik.
Doelgroep en inhoud:
Het forum richt zich op een breed publiek, variërend van alledaagse gebruikers tot professionals in de sector. Gebruikers kunnen hier informatie vinden die relevant is voor zowel huis-, tuin- en interieurtoepassingen. Dit maakt het een waardevolle bron voor iedereen die geïnteresseerd is in pelletkachels, of het nu gaat om aankoop, installatie, of onderhoud.
Technische discussies:
Een belangrijk aspect van het forum is de focus op de technische details van pelletkachels. Pelletkachels, die werken op pellets – houtstaafjes met een cilindrische vorm – zijn in wezen elektronische kachels die worden aangestuurd door verschillende parameters. Deze parameters zijn cruciaal voor het bereiken van een hoog rendement en lage uitstoot. Het forum biedt gedetailleerde discussies over deze parameters, wat helpt bij het begrijpen en optimaliseren van het gebruik van de kachel.
Interactieve community:
Het forum stimuleert interactie en discussie onder de leden. Met een verscheidenheid aan onderwerpen, van algemene vragen over pelletkachels tot specifieke technische problemen, biedt het platform een ruimte voor gebruikers om ervaringen uit te wisselen, vragen te stellen en advies te krijgen van andere enthousiastelingen en professionals. Dit aspect van gemeenschapsbouw is een belangrijke kracht van het forum.
Informatie over leveranciers:
Voor gebruikers die op zoek zijn naar leveranciers van pelletkachels in Nederland, biedt het forum een speciaal subforum. Dit subforum bevat informatie over verschillende leveranciers, wat gebruikers helpt bij het maken van geïnformeerde beslissingen bij de aanschaf van een pelletkachel.