Forum

Merken

Leveranciers

Ervaringen

Pelletkachelforum

1. Pelletkachels
  2. Pelletkachel onderhoud
  3. Pelletkachel rookkanaal
  4. En meer…

Pelletkachelmerken

1. Pelletkachel merken
  2. Ervaringen met merken
  3. Pelletkachel modellen
  4. En meer…

Pelletkachel Leveranciers

1. Pelletkachel leveranciers
  2. Ervaringen
  3. Pelletkachel modellen
  4. En meer…

Ervaringen

1. Ervaringen met merken
  2. Ervaringen leveranciers
  3. Ervaringen met instellingen
  4. En meer…
of Registreren om berichten en onderwerpen te maken.

Mondena Pellet Kachel

VorigePagina 9 van 10Volgende

Helaas vind ik geen filmpjes op YouTube over een mondena d12.

https://pelletkachelforum.nl/index.php?app=core&module=search&do=search&fromMainBar=1

Hallo , weet iemand of je een modem wifi lx 01 kunt aansluiten op een mondena cube d12. Ik vind nergens de conector ook niet op het “moederbord”, volgens verkoper werkt die op alle Mondena modellen? Mijn dank .

kun je beter aan mondena vragen  https://www.mondena.eu/

Onze d12 mondena deed niks meer , goede monteur gevonden deze had het binnen een half uur opgelost , nieuwe printplaat en alles doet het weer
Mondena technische dienst 06-25495145

Dag Kabo,

fijn dat de kachel het weer doet, jammer dat je ons geen deelgenoot maakt van de oplossing. Zo kunnen we niet leren van elkaar!

Hallo bestaat er ook een gebruiks aanwijzing die wel aangeeft wat ik op het display moet zien als ik 2 sec de set knop indruk om bv. de klok in te stellen……het horloge volgens de handleiding. Ik word er langzaam moedeloos van…. merci alvast.

Of is mijn display gewoon stuk als ik 2 sec. set indruk zie ik t5 en met de pijktoetsen Pro9, Cp, Pa meer niet. Mondena cube 12.

Als het display stuk zou zijn zie je denk ik ook niet, CP en CP, Pa ?

Hallo.
Ik heb een vraag en hoop dat iemand mij kan helpen.
Ik heb een mondena celinie 12kw. Hij heeft een 3 knops bediening. Als ik zoek kom ik steeds uit op de besturing van een artel.
Echter kom ik met die besturing ook niet verder. Kan de basis zoals POT 1 2 3 4 5 bedienen en dan de N1 tot N9 en dan nog NA regelen. Al heb ik het idee dat er weinig gebeurt bij N9 (pellet toevoer) in te stellen van 0 tot -5 NA (rookgaskanaal) is hoorbaar dat hij wat doet als ik hem anders instel.
Nu mijn probleem.
Bij POT 4 en 5 blaast hij zoveel lucht in de korf datvde pellets gaan dansen en zelfs eruit vliegen en zelfs zichzelf uit blaast.
Nu weet ik niet precies waar ik die inblaas kan regelen maar als ik het technisch menu ga kan ik nergens inkomen. Alles is afgeschermd met een paswoord op dergelijke. Zodra ik op bv A9 sta en bevestig gooid hij me weer uit het menu.
Mijn pelletkachel brand opzich goed alleen ruitje snel vies en binnenwerk van kachel ook.
Nu heb ik veel gezocht en er wordt veel gesproken over lucht toevoer en pellet toevoer afstellen. Maar daar kom ik dus niet in. Wie kan mij helpen.

VorigePagina 9 van 10Volgende

Het Pelletkachelforum is een interactief platform bedoeld voor consumenten, dealers, en installateurs van pelletkachels. Het forum biedt een breed scala aan onderwerpen en gedetailleerde uitleg over pelletkachels en hun toebehoren. Deze onderwerpen omvatten technische aspecten, onderhoud, en algemene discussies gerelateerd aan pelletkachels en hun gebruik.

Doelgroep en inhoud:

Het forum richt zich op een breed publiek, variërend van alledaagse gebruikers tot professionals in de sector. Gebruikers kunnen hier informatie vinden die relevant is voor zowel huis-, tuin- en interieurtoepassingen. Dit maakt het een waardevolle bron voor iedereen die geïnteresseerd is in pelletkachels, of het nu gaat om aankoop, installatie, of onderhoud​.

Technische discussies:

Een belangrijk aspect van het forum is de focus op de technische details van pelletkachels. Pelletkachels, die werken op pellets – houtstaafjes met een cilindrische vorm – zijn in wezen elektronische kachels die worden aangestuurd door verschillende parameters. Deze parameters zijn cruciaal voor het bereiken van een hoog rendement en lage uitstoot. Het forum biedt gedetailleerde discussies over deze parameters, wat helpt bij het begrijpen en optimaliseren van het gebruik van de kachel.

Interactieve community:

Het forum stimuleert interactie en discussie onder de leden. Met een verscheidenheid aan onderwerpen, van algemene vragen over pelletkachels tot specifieke technische problemen, biedt het platform een ruimte voor gebruikers om ervaringen uit te wisselen, vragen te stellen en advies te krijgen van andere enthousiastelingen en professionals. Dit aspect van gemeenschapsbouw is een belangrijke kracht van het forum.

Informatie over leveranciers:

Voor gebruikers die op zoek zijn naar leveranciers van pelletkachels in Nederland, biedt het forum een speciaal subforum. Dit subforum bevat informatie over verschillende leveranciers, wat gebruikers helpt bij het maken van geïnformeerde beslissingen bij de aanschaf van een pelletkachel.