Forum

Merken

Leveranciers

Ervaringen

petsgifts
Trotse sponsor van het pelletkachelforum
Bedder.nl
Beste Hoog/Laag boxsprings van Nederland

Pelletkachelforum

1. Pelletkachels
  2. Pelletkachel onderhoud
  3. Pelletkachel rookkanaal
  4. En meer…

Pelletkachelmerken

1. Pelletkachel merken
  2. Ervaringen met merken
  3. Pelletkachel modellen
  4. En meer…

Pelletkachel Leveranciers

1. Pelletkachel leveranciers
  2. Ervaringen
  3. Pelletkachel modellen
  4. En meer…

Ervaringen

1. Ervaringen met merken
  2. Ervaringen leveranciers
  3. Ervaringen met instellingen
  4. En meer…
of Registreren om berichten en onderwerpen te maken.

Modena Italie

VorigePagina 8 van 23Volgende

Meschie eens een andere pelet gebruiken !

kachel uit schouw trekken en voelen of er genoeg schouwtrek is.

ik had ze ook graag gehad van de 10kw alvast bedank 

wisdokter@hotmail.com

begint op een uitverkoop van modena parameters te lijken.

waar zit jullie verkoper dan ???

Hi,

Zou je mij jou parameters kunnen doorsturen

Mvg,

Patrick

patrickuijlen@icloud.com

ik had ze graag gehad voor de  mondena 10 kw alvast bedankt

Dit monopool van mondena uit riemst ! Moet maar eens afgelopen zijn !!!!

begint op een uitverkoop van modena parameters te lijken.

waar zit jullie verkoper dan ???

Hallo,

Ja man wie weet dat?

k’Heb hem vorige week woensdag getelefoneerd, maar ik krijg hem niet aan de lijn, dan maar de technieker gebeld ( die trouwens een broer is van de eigenaar/verkoper van Mondena uit riemst) en wonder boven wonder beantwoord de man de telefoon. Kort uitgelegd wat mijn probleem is en hij antwoord “ja u hebt duidelijk een probleem, stuur mij uw gegevens nog eens door per SMS en ik bel u terug om af te spreken wanneer ik kom”.

Nu zijn we ondertussen een week verder en rarara nog altijd geen afspraak gekregen en ik kan hem zelfs niet meer bereiken. Als je dan gaat kijken op WHOIS van de site mondena.it ofzoiets zie je dat deze zogezegde italiaanse site op naam staat van de verkoper eigenaar D-Maxtrading die in riemst de winkel geeft, hoe kan dit een italiaanse site van een Belgische bewoner. Als je zoekt naar het bedrijf Mondena kachels vind ik altans nergens iets terug, anders had ik allang de firma gecontacteerd en om meer uitleg te krijgen of hulp en erbij te vermelden welke service je maar krijgt van dan nog notabene de hoofdinvoerder voor Europa voor Mondena (altans volgens hun site).

Als je kijkt op de facebook pagina van Mondena dan zie enkele modellen en ook heb ik een tweetal verdelers in nederland gevonden maar deze kopen ze ook via Mondena .it uit Riemst

Hoe dergelijke mensen zelfstandig willen zijn om geen gevolg te geven aan de problemen van hun klanten begrijp ik echt niet. Voor mij was het de eerste maal en zeker de laatste maal dat ik bij hen koop. NEVER AGAIN.

Ondertussen heb ik al alle motoren terug gevonden op internet van de kachel, mocht er ooit een stuk gaan.

Het is toch triestig dat je als klant iets in vertrouwen koopt en nadien zelf moet zoeken om de problemen op te lossen.

Ik zal proberen in de toekomst om hier links te plaatsen van de wisselstukken.

Het enige wat ik nog niet heb gevonden is de worm of auger(in het engels)

Mvg

Vanessa

Meschie eens een andere pelet gebruiken !

Beste,

Mijn vader heeft identiek dezelfde kachel als ik zelf en hij gebruikt dezelfde pellets, en hij heeft geen problemen. Maar bij hem mag ik niet kijken naar zijn parameters uit schrik dat ik iets verkeerd zou doen.

Ikzelf heb al andere merken gekocht en zowel 100% naaldhout alsook 70%/30% of 80/20 loofhout/naaldhout, het resultaat blijft hetzelfde. het enige verschil dat ik heb is met 100% naaldhout van zowel colruyt als merk Badger als merl DOMO en ga zomaar door is dat ik een soort bruine film krijg op mijn raam en deze gaat er zeer moeilijk af (wss van de hars in het naaldhout).

Wat ik wel doe is als ik verander van merk dan reinig ik volledig mijn voorraadbak van de pellets en ook stozuigen om zeker te zijn dat ik zuiver het nieuwe soort pellets brand.

Mvg

Vanessa

Idd Vannesa ik geef je groot gelijk ik had hetzelfde probleem met mondena uit riemst.

kachel uit schouw trekken en voelen of er genoeg schouwtrek is.

Hallo,

Dat heb ik vorige week speciaal gecontroleerd, omdat ik dit ook dacht. Als ik met de rug van mijn hand nog ongeveer 5 a 10 cm verwijder ben van de schouwingang, dan voel ik reeds goed trek. Ik ben vrij zeker dat mijn schouw genoeg trek geeft.

Toch bedankt om te helpen meedenken en aan iedereen trouwens die meehelpt.

Mvg

Vanessa

VorigePagina 8 van 23Volgende

Het Pelletkachelforum is een interactief platform bedoeld voor consumenten, dealers, en installateurs van pelletkachels. Het forum biedt een breed scala aan onderwerpen en gedetailleerde uitleg over pelletkachels en hun toebehoren. Deze onderwerpen omvatten technische aspecten, onderhoud, en algemene discussies gerelateerd aan pelletkachels en hun gebruik.

Doelgroep en inhoud:

Het forum richt zich op een breed publiek, variërend van alledaagse gebruikers tot professionals in de sector. Gebruikers kunnen hier informatie vinden die relevant is voor zowel huis-, tuin- en interieurtoepassingen. Dit maakt het een waardevolle bron voor iedereen die geïnteresseerd is in pelletkachels, of het nu gaat om aankoop, installatie, of onderhoud​.

Technische discussies:

Een belangrijk aspect van het forum is de focus op de technische details van pelletkachels. Pelletkachels, die werken op pellets – houtstaafjes met een cilindrische vorm – zijn in wezen elektronische kachels die worden aangestuurd door verschillende parameters. Deze parameters zijn cruciaal voor het bereiken van een hoog rendement en lage uitstoot. Het forum biedt gedetailleerde discussies over deze parameters, wat helpt bij het begrijpen en optimaliseren van het gebruik van de kachel.

Interactieve community:

Het forum stimuleert interactie en discussie onder de leden. Met een verscheidenheid aan onderwerpen, van algemene vragen over pelletkachels tot specifieke technische problemen, biedt het platform een ruimte voor gebruikers om ervaringen uit te wisselen, vragen te stellen en advies te krijgen van andere enthousiastelingen en professionals. Dit aspect van gemeenschapsbouw is een belangrijke kracht van het forum.

Informatie over leveranciers:

Voor gebruikers die op zoek zijn naar leveranciers van pelletkachels in Nederland, biedt het forum een speciaal subforum. Dit subforum bevat informatie over verschillende leveranciers, wat gebruikers helpt bij het maken van geïnformeerde beslissingen bij de aanschaf van een pelletkachel.