Forum

Merken

Leveranciers

Ervaringen

petsgifts
Trotse sponsor van het pellekachelforum

Pelletkachelforum

1. Pelletkachels
  2. Pelletkachel onderhoud
  3. Pelletkachel rookkanaal
  4. En meer…

Pelletkachelmerken

1. Pelletkachel merken
  2. Ervaringen met merken
  3. Pelletkachel modellen
  4. En meer…

Pelletkachel Leveranciers

1. Pelletkachel leveranciers
  2. Ervaringen
  3. Pelletkachel modellen
  4. En meer…

Ervaringen

1. Ervaringen met merken
  2. Ervaringen leveranciers
  3. Ervaringen met instellingen
  4. En meer…
of Registreren om berichten en onderwerpen te maken.

Pellka Pelletkachel Super Kachel!!

VorigePagina 5 van 6Volgende

Weet iemand een technieker van pelletkachel pellka ?zou graag een tel nr willen thanx .

Telefoon: 089/38.34.58

Gsm: 0496/92.84.19
Email : info@electrodiscount.be

Hoi,

Ik heb ook een pelletkachel bij http://www.electrodiscount.be gekocht en je krijgt er inderdaad de code mee waar je zo in een menu kunt komen om de parameters in te instellen  die je WEL van hen mee krijgt, ze hebben tegen mij ook duidelijk gezegd dat het niet de bedoeling is om er andere parameters in te stellen dan die van hun.

En rechtstreeks naar buiten vindt ik raar, bij mijn weten werk je altijd eerst met een T stuk en dan kun je wel naar buiten gaan zonder probleem te hebben.

prima zaak en prima service.  wij hadden 3 problemen met nieuwe kachel, en opgelost ter plekker, hij brandt als een sterretje))

Geachte,

kan er iemand mij die code in prive bericht aanreiken a.u.b.? Ik zou graag de parameters willen wijzigen daar er nu te veel korrels in de bak vallen en daardoor de vlam te hoog gaat.

Ik heb pas de Pellka kachel 13Kw gekocht en geinstalleerd, hij geeft wel pellets maar ze verbranden niet, zie een roodgloeiend metaal maar deze kan de pellets niet ontbranden? iemand enig idee?

@bennyP
Bij de eerste opstart moet je een handje vol pellets in het korfje doen.
Had het zelfde probleem.
Na dat gedaan te hebben en dan de stabilization gedaan werkt hij perfect.

Heb gisteren de 10Kw pellet gekocht, na wat opstart problemen ( mijn fout) werkt deze perfect 😉

Vraagje onder de Pellka gebruikers; Als je de klok insteld is het dan normaal dat je display blijft branden ? 
Blauw scherm blijft branden met bovenaan je instellingen en onderaan Tot ziens ??

ik denk dat de heer Wardenier zijn kachel niet goed afgesteld staat ,of mischiens volledig ontregeld

heb ook een pellka 9kw en hier draait hij praktisch geruisloos buiten het zuiverblazen op bepaalde tijdstippen

stook nu van sept 2013 en heb juist 1x een mislukte start gekend!voor de rest doet de kachel wat ik van hem verlang

zit nu aan 1783 branduren en een verbruik van ong.1300kg pellets en altijd een temp van rond de 24°

en mijn waardes liggen niet erg verschillend van de fabriekswaarden , enkel mijn pellet invoerwaarde heb ik lichtjes verminderd

grtjs egno

beste, hoe kan je dit instellen? heb er geen handleiding, code bij.

mvg

Chris

Hallo Ronald,

Voor een kamer van 32m2 is een kachel van 6kw ruim voldoende.

In deze vermogensklasse hebben we meerdere modellen van verschillende merken staan.

Allemaal van goede Italiaanse kwaliteit.

We hebben ook een aantal demo kachels in de aanbieding die met garantie en 15% korting te koop zijn.

We verkopen ook goede korrels.

Wil je meer info dan kun je kontakt met ons opnemen.

vr. gr. Pelletkachelhome.

hebt u dan soms de parameter instellingen voor de blue fire daimond , ik probeer deze al 4 jaar juist te krijgen maar is tot nu toe niet gelukt , is wel op CV . mvg bieke

Wij leveren alle soorten pelletkachels,ook 2e hands! Wij installeren volgens de nieuwe en veiligste methode! Door het dak, langs de gevel omhoog! Geen gevaarlijke muurdoorvoeringen meer!

http://vuurdelig.nl

Wij leveren alle soorten pelletkachels,ook 2e hands! Wij installeren volgens de nieuwe en veiligste methode! Door het dak, langs de gevel omhoog! Geen gevaarlijke muurdoorvoeringen meer!

http://vuurdelig.nl

VorigePagina 5 van 6Volgende

Het Pelletkachelforum is een interactief platform bedoeld voor consumenten, dealers, en installateurs van pelletkachels. Het forum biedt een breed scala aan onderwerpen en gedetailleerde uitleg over pelletkachels en hun toebehoren. Deze onderwerpen omvatten technische aspecten, onderhoud, en algemene discussies gerelateerd aan pelletkachels en hun gebruik.

Doelgroep en inhoud:

Het forum richt zich op een breed publiek, variërend van alledaagse gebruikers tot professionals in de sector. Gebruikers kunnen hier informatie vinden die relevant is voor zowel huis-, tuin- en interieurtoepassingen. Dit maakt het een waardevolle bron voor iedereen die geïnteresseerd is in pelletkachels, of het nu gaat om aankoop, installatie, of onderhoud​.

Technische discussies:

Een belangrijk aspect van het forum is de focus op de technische details van pelletkachels. Pelletkachels, die werken op pellets – houtstaafjes met een cilindrische vorm – zijn in wezen elektronische kachels die worden aangestuurd door verschillende parameters. Deze parameters zijn cruciaal voor het bereiken van een hoog rendement en lage uitstoot. Het forum biedt gedetailleerde discussies over deze parameters, wat helpt bij het begrijpen en optimaliseren van het gebruik van de kachel.

Interactieve community:

Het forum stimuleert interactie en discussie onder de leden. Met een verscheidenheid aan onderwerpen, van algemene vragen over pelletkachels tot specifieke technische problemen, biedt het platform een ruimte voor gebruikers om ervaringen uit te wisselen, vragen te stellen en advies te krijgen van andere enthousiastelingen en professionals. Dit aspect van gemeenschapsbouw is een belangrijke kracht van het forum.

Informatie over leveranciers:

Voor gebruikers die op zoek zijn naar leveranciers van pelletkachels in Nederland, biedt het forum een speciaal subforum. Dit subforum bevat informatie over verschillende leveranciers, wat gebruikers helpt bij het maken van geïnformeerde beslissingen bij de aanschaf van een pelletkachel.