Forum

Merken

Leveranciers

Ervaringen

petsgifts
Trotse sponsor van het pellekachelforum

Pelletkachelforum

1. Pelletkachels
  2. Pelletkachel onderhoud
  3. Pelletkachel rookkanaal
  4. En meer…

Pelletkachelmerken

1. Pelletkachel merken
  2. Ervaringen met merken
  3. Pelletkachel modellen
  4. En meer…

Pelletkachel Leveranciers

1. Pelletkachel leveranciers
  2. Ervaringen
  3. Pelletkachel modellen
  4. En meer…

Ervaringen

1. Ervaringen met merken
  2. Ervaringen leveranciers
  3. Ervaringen met instellingen
  4. En meer…
of Registreren om berichten en onderwerpen te maken.

Pellka Pelletkachel Super Kachel!!

VorigePagina 3 van 6Volgende

İk heb onlangs een 9kw Pellka pellet kachel gekocht vanbij electrodiscount te Maasmechelen .Professioneel geleverd en geplaats so far so good (wat komt tegenwoordig niet uit China nooit gehoord van made in rep of china gr Servet

kan er misschien iemand de parameters hier posten van een pellka 10kw bij voorbaat dank 

grtjs uit belgie

Ook deze kachel brand op korrels van 8 millimeter dik
Ik hen er nu 200 kg door van 8 mm dik
Perfect alleen anders afstellen

Hallo

De pellka kachels zijn wel van degelijke kwaliteit.

Het is nu eenmaal een feit dat ze sensoren, ventilatoren en printplaten bevatten die stuk kunnen gaan.

Belangrijk is dat men koopt bij vakmensen die ze ook snel kunnen herstellen.

Kwestie van afstelling, lijkt  het mij vreemd dat een leek op basis van de instructies van de verkoper een perfecte verbranding kan bekomen.

Van alle kachels die ik geïnstalleerd heb, is er geen 1 die perfect brandde op fabriek parameters, minstens 1 a 2 uur werk aan.

Niet voor niets, dat ik gemiddeld 2 personen per week ontmoet die een slecht afgestelde kachel bezitten.

Aub uw reactie toelichten, gast_indekou anders wordt deze reactie verwijderd.

32m2 met 3800m3 gas?

doe daar eens eerst wat aan, woon je in een party tent ofzo.

Beste
Wij hebben een pelletkachel vh merk RUNAX(6.5Kw)
We hebben echter niet de ’toegangscode’ die gevraagd wordt…
Kan iemand helpen en/of wat meer informatie geven aub?
Alvast bedankt.
Mvg,Anita

Ik ben super tevreden over mijn pellka kachel nu 900 branduren zonder 1 probleen
Weet nu ook dat p4 instelling van de eco standen zijn
Ik stook met 8 mm pellets perfect
Wel instellingen aanpassen

kan er misschien iemand de parameters hier posten van een pellka 10kw bij voorbaat dank 
grtjs uit belgie

Ligt wel aan wat voor pellets u hebt
Ik heb 8 mm pellets

is er toevallig iemand die een e thermostaat aangesloten heeft aan een pellka Pelletkachel

VorigePagina 3 van 6Volgende

Het Pelletkachelforum is een interactief platform bedoeld voor consumenten, dealers, en installateurs van pelletkachels. Het forum biedt een breed scala aan onderwerpen en gedetailleerde uitleg over pelletkachels en hun toebehoren. Deze onderwerpen omvatten technische aspecten, onderhoud, en algemene discussies gerelateerd aan pelletkachels en hun gebruik.

Doelgroep en inhoud:

Het forum richt zich op een breed publiek, variërend van alledaagse gebruikers tot professionals in de sector. Gebruikers kunnen hier informatie vinden die relevant is voor zowel huis-, tuin- en interieurtoepassingen. Dit maakt het een waardevolle bron voor iedereen die geïnteresseerd is in pelletkachels, of het nu gaat om aankoop, installatie, of onderhoud​.

Technische discussies:

Een belangrijk aspect van het forum is de focus op de technische details van pelletkachels. Pelletkachels, die werken op pellets – houtstaafjes met een cilindrische vorm – zijn in wezen elektronische kachels die worden aangestuurd door verschillende parameters. Deze parameters zijn cruciaal voor het bereiken van een hoog rendement en lage uitstoot. Het forum biedt gedetailleerde discussies over deze parameters, wat helpt bij het begrijpen en optimaliseren van het gebruik van de kachel.

Interactieve community:

Het forum stimuleert interactie en discussie onder de leden. Met een verscheidenheid aan onderwerpen, van algemene vragen over pelletkachels tot specifieke technische problemen, biedt het platform een ruimte voor gebruikers om ervaringen uit te wisselen, vragen te stellen en advies te krijgen van andere enthousiastelingen en professionals. Dit aspect van gemeenschapsbouw is een belangrijke kracht van het forum.

Informatie over leveranciers:

Voor gebruikers die op zoek zijn naar leveranciers van pelletkachels in Nederland, biedt het forum een speciaal subforum. Dit subforum bevat informatie over verschillende leveranciers, wat gebruikers helpt bij het maken van geïnformeerde beslissingen bij de aanschaf van een pelletkachel.