Pelletkachelforum
- Pelletkachels
- Pelletkachel onderhoud
- Pelletkachel rookkanaal
- En meer…
Pelletkachelmerken
- Pelletkachel merken
- Ervaringen met merken
- Pelletkachel modellen
- En meer…
Pelletkachel Leveranciers
- Pelletkachel leveranciers
- Ervaringen
- Pelletkachel modellen
- En meer…
Ervaringen
- Ervaringen met merken
- Ervaringen leveranciers
- Ervaringen met instellingen
- En meer…
Slechte Pellets In De Pelletkachel
Citaat van Gast op 17 oktober 2018, 10:40Goedemiddag, Zelf heb ik sinds kort een pelletkachel gekocht en ben ook aan het onderzoeken welke het beste brand en voor de kachel is.
Nu heb ik een zak pellets van het merk TARTAR Olcyk en plus a1 en 14961-2 gekocht, de pellets zijn bruin van kleur en de as die overblijft ook. Deze koekt niet en laat zich gemakkelijk verwijderen.
Nu heb ik bij www.haardhout.com een pallet bruine pellets gekocht 100 zak a 10 kg in een transparante zak, deze korrel zijn bruin van kleur maar er zit een glas aan de korrel. Heeft iemand hier ervaring mee? en wat doet die glas op de korrel?
Goedemiddag, Zelf heb ik sinds kort een pelletkachel gekocht en ben ook aan het onderzoeken welke het beste brand en voor de kachel is.
Nu heb ik een zak pellets van het merk TARTAR Olcyk en plus a1 en 14961-2 gekocht, de pellets zijn bruin van kleur en de as die overblijft ook. Deze koekt niet en laat zich gemakkelijk verwijderen.
Nu heb ik bij http://www.haardhout.com een pallet bruine pellets gekocht 100 zak a 10 kg in een transparante zak, deze korrel zijn bruin van kleur maar er zit een glas aan de korrel. Heeft iemand hier ervaring mee? en wat doet die glas op de korrel?
Citaat van Gast op 17 oktober 2018, 10:40Sinds een week nu edwood pellets in gebruik,prima pellets ,weinig as,en schoner raam van de kachel,besteld in België ,geleverd aan huis voor nog geen 300 euro ,64 zak a 15 kilo,worden gemaakt in Polen
Sinds een week nu edwood pellets in gebruik,prima pellets ,weinig as,en schoner raam van de kachel,besteld in België ,geleverd aan huis voor nog geen 300 euro ,64 zak a 15 kilo,worden gemaakt in Polen
Citaat van Gast op 17 oktober 2018, 10:40gebruik al sinds we de winterofen
.105 hebben plospan pellets super pellet voor goede 🙂 prijs
.14 kilo
voor 4 euro
gebruik al sinds we de winterofen
.14 kilo
voor 4 euro
Citaat van Gast op 17 oktober 2018, 10:40PurePower pellets zijn super nooit geen problemen weer gehad.
PurePower pellets zijn super nooit geen problemen weer gehad.
Citaat van Henri op 17 oktober 2018, 10:40Iemand ervaring met Agri Select a1 pellets? En kan iemand mij vertellen hoe lang je gemiddeld op 15kg kan branden? Voor ons de 1e pelletkachel kunnen dus alle info gebruiken.
Iemand ervaring met Agri Select a1 pellets? En kan iemand mij vertellen hoe lang je gemiddeld op 15kg kan branden? Voor ons de 1e pelletkachel kunnen dus alle info gebruiken.
Citaat van Gast op 17 oktober 2018, 10:40een zakje erin gieten en kijken hoelang het brand
een zakje erin gieten en kijken hoelang het brand
Citaat van Ellen op 17 oktober 2018, 10:40Wij gebruiken Plo Span Din + EN + A1, en wij moeten ook elke paar dagen het branderpotje schoonschrapen vanwege aankoeken! Kachel brand ook niet zo lekker, veel as en veel hoge oranje vlammen! Wat gaat hier niet goed? Hebben hele donkergrijze as!
Wij gebruiken Plo Span Din + EN + A1, en wij moeten ook elke paar dagen het branderpotje schoonschrapen vanwege aankoeken! Kachel brand ook niet zo lekker, veel as en veel hoge oranje vlammen! Wat gaat hier niet goed? Hebben hele donkergrijze as!
Citaat van Gast op 17 oktober 2018, 10:40oranje vlammen dan vraagt de kachel een grondige poetsbeurt.
oranje vlammen dan vraagt de kachel een grondige poetsbeurt.
Citaat van Gast op 17 oktober 2018, 10:40wij gebruiken pure power en hiervoor qlimp ik blijf bij de pure powers blijft hij een stuk schoner
wij gebruiken pure power en hiervoor qlimp ik blijf bij de pure powers blijft hij een stuk schoner
Citaat van Gast op 17 oktober 2018, 10:40gebruik al sinds we de winterofen
.14 kilo
voor 4 euro
waar te koop?
gebruik al sinds we de winterofen
.14 kilo
voor 4 euro
waar te koop?
Het Pelletkachelforum is een interactief platform bedoeld voor consumenten, dealers, en installateurs van pelletkachels. Het forum biedt een breed scala aan onderwerpen en gedetailleerde uitleg over pelletkachels en hun toebehoren. Deze onderwerpen omvatten technische aspecten, onderhoud, en algemene discussies gerelateerd aan pelletkachels en hun gebruik.
Doelgroep en inhoud:
Het forum richt zich op een breed publiek, variërend van alledaagse gebruikers tot professionals in de sector. Gebruikers kunnen hier informatie vinden die relevant is voor zowel huis-, tuin- en interieurtoepassingen. Dit maakt het een waardevolle bron voor iedereen die geïnteresseerd is in pelletkachels, of het nu gaat om aankoop, installatie, of onderhoud.
Technische discussies:
Een belangrijk aspect van het forum is de focus op de technische details van pelletkachels. Pelletkachels, die werken op pellets – houtstaafjes met een cilindrische vorm – zijn in wezen elektronische kachels die worden aangestuurd door verschillende parameters. Deze parameters zijn cruciaal voor het bereiken van een hoog rendement en lage uitstoot. Het forum biedt gedetailleerde discussies over deze parameters, wat helpt bij het begrijpen en optimaliseren van het gebruik van de kachel.
Interactieve community:
Het forum stimuleert interactie en discussie onder de leden. Met een verscheidenheid aan onderwerpen, van algemene vragen over pelletkachels tot specifieke technische problemen, biedt het platform een ruimte voor gebruikers om ervaringen uit te wisselen, vragen te stellen en advies te krijgen van andere enthousiastelingen en professionals. Dit aspect van gemeenschapsbouw is een belangrijke kracht van het forum.
Informatie over leveranciers:
Voor gebruikers die op zoek zijn naar leveranciers van pelletkachels in Nederland, biedt het forum een speciaal subforum. Dit subforum bevat informatie over verschillende leveranciers, wat gebruikers helpt bij het maken van geïnformeerde beslissingen bij de aanschaf van een pelletkachel.