Pelletkachelforum
- Pelletkachels
- Pelletkachel onderhoud
- Pelletkachel rookkanaal
- En meer…
Pelletkachelmerken
- Pelletkachel merken
- Ervaringen met merken
- Pelletkachel modellen
- En meer…
Pelletkachel Leveranciers
- Pelletkachel leveranciers
- Ervaringen
- Pelletkachel modellen
- En meer…
Ervaringen
- Ervaringen met merken
- Ervaringen leveranciers
- Ervaringen met instellingen
- En meer…
Eikenhout Pellets
Citaat van Gast op 17 oktober 2018, 12:58Iemand ervaring met de eikenhout pellets van pelletbestel.nl?
Wij zijn binnenkort de trotse eigenaar van een Dielle Scirocco en willen daar natuurlijk de allerbeste pellets voor!
Iemand ervaring met de eikenhout pellets van pelletbestel.nl?
Wij zijn binnenkort de trotse eigenaar van een Dielle Scirocco en willen daar natuurlijk de allerbeste pellets voor!
Citaat van Pelletkachelforum beheer op 17 oktober 2018, 12:58De Dielle stookt op alle pellets daar deze werkt met een bodemvoeder, een normale pelletkachel kan verstoppen doordat de gaatjes in de branderbak dicht kunnen gaan zitten.
De Dielle stookt op alle pellets daar deze werkt met een bodemvoeder, een normale pelletkachel kan verstoppen doordat de gaatjes in de branderbak dicht kunnen gaan zitten.
Citaat van Gast op 17 oktober 2018, 12:58Ik brand nu op eiken pellets van Hotdevil. Branden goed, maar helaas geen goede ervaringen met de leverancier. Ik had 20! natte zakken tussenin op een pellet zitten, alles aan elkaar geklonterd. Hotdevil wil dit niet vergoeden was eigen schuld en ik moest het maar aan de verzekering opgeven en daar zouden ze me wel bij ondersteunen. Geen enkele vorm van medewerking van Robrecht Ven dé Salesmanager van Hotdevil.. Slechte te zaak!
Ik brand nu op eiken pellets van Hotdevil. Branden goed, maar helaas geen goede ervaringen met de leverancier. Ik had 20! natte zakken tussenin op een pellet zitten, alles aan elkaar geklonterd. Hotdevil wil dit niet vergoeden was eigen schuld en ik moest het maar aan de verzekering opgeven en daar zouden ze me wel bij ondersteunen. Geen enkele vorm van medewerking van Robrecht Ven dé Salesmanager van Hotdevil.. Slechte te zaak!
Citaat van Gast op 17 oktober 2018, 12:58Iemand ervaring met de eikenhout pellets van pelletbestel.nl?
Wij zijn binnenkort de trotse eigenaar van een Dielle Scirocco en willen daar natuurlijk de allerbeste pellets voor!. Ik brand nu ook eiken pellets van Hotdevil en ben er zeer tevreden mee geven goede warmte geen stof in de zakken. Vorig jaar 10zakken bij pellet bestel.nl wezen halen branden goed maar er zat heeeeel veel stof in de zakken dus die heb ik niet meer genomen daar.
. Ik brand nu ook eiken pellets van Hotdevil en ben er zeer tevreden mee geven goede warmte geen stof in de zakken. Vorig jaar 10zakken bij pellet bestel.nl wezen halen branden goed maar er zat heeeeel veel stof in de zakken dus die heb ik niet meer genomen daar.
Citaat van Gast op 17 oktober 2018, 12:58Eikpellets van Ed Wood geven weinig as en hebben een zeer goede verbranding. Ook geen stof in de zakken. Verkrijgbaar bij: noud-briketten.com
Eikpellets van Ed Wood geven weinig as en hebben een zeer goede verbranding. Ook geen stof in de zakken. Verkrijgbaar bij: noud-briketten.com
Citaat van Gast op 17 oktober 2018, 12:58Ik heb een pellet vol laten komen bij hotdevil goed droog,en wat mij het meest opvalt dat ze vrij schoon branden,het glas wordt niet zo vettig zwart meer,en de as die overblijft is een stuk minder dan voorheen,toen ook merkloze pellets zonder dinn keuring erop
Ik heb een pellet vol laten komen bij hotdevil goed droog,en wat mij het meest opvalt dat ze vrij schoon branden,het glas wordt niet zo vettig zwart meer,en de as die overblijft is een stuk minder dan voorheen,toen ook merkloze pellets zonder dinn keuring erop
Citaat van Gast op 17 oktober 2018, 12:58heb een pellet van hotdevil gehad brand zeer goed zuiverder glas en bijna geen afval goede levering moet wel zeggen ik laat ze meteen binnen zetten in de garage
heb eerst pellets van martens eko gehad via de hei in someren maar daar zat veel verschil van pellets in eerst brande ze goed en de volgende pellet was een ware elende na een dag zat de asla vol en glas zwart. service van de hei is wel goed mocht ze ruilen maar om met 750 kg weer op en neer te rijden is balen
heb een pellet van hotdevil gehad brand zeer goed zuiverder glas en bijna geen afval goede levering moet wel zeggen ik laat ze meteen binnen zetten in de garage
heb eerst pellets van martens eko gehad via de hei in someren maar daar zat veel verschil van pellets in eerst brande ze goed en de volgende pellet was een ware elende na een dag zat de asla vol en glas zwart. service van de hei is wel goed mocht ze ruilen maar om met 750 kg weer op en neer te rijden is balen
Wij zijn binnenkort de trotse eigenaar van een Dielle Scirocco en willen daar natuurlijk de allerbeste pellets voor!hallo
hallo
Citaat van Gast op 17 oktober 2018, 12:58Hallo,ik gebruik met veel tevredenheid de Eikenpellets van Hotdivi ze branden zeer schoon de ruit en de kachel blijft van binnen mooi schoon en geven goede warmte.Wel heb ik de toevoer moeten verlagen omdat de pellets mooi kort zijn .groetjes Sjaak.
Hallo,ik gebruik met veel tevredenheid de Eikenpellets van Hotdivi ze branden zeer schoon de ruit en de kachel blijft van binnen mooi schoon en geven goede warmte.Wel heb ik de toevoer moeten verlagen omdat de pellets mooi kort zijn .groetjes Sjaak.
Citaat van Gast op 17 oktober 2018, 12:58[quote name=”Fred” post=”1267″ timestamp=”1446590774″]Ik brand nu op eiken pellets van Hotdevil. Branden goed, maar helaas geen goede ervaringen met de leverancier. Ik had 20! natte zakken tussenin op een pellet zitten, alles aan elkaar geklonterd. Hotdevil wil dit niet vergoeden was eigen schuld en ik moest het maar aan de verzekering opgeven en daar zouden ze me wel bij ondersteunen. Geen enkele vorm van medewerking van Robrecht Ven dé Salesmanager van Hotdevil.. Slechte te zaak!
Eveneens slechte ervaring met de leverancier: Na eerdere moeilijkheden qua levering (de grote vrachtwagen kon niet op ons adres komen) bij een volgende bestelling vermeld dat er dus een kleinere vrachtwagen gebruikt diende te worden. Kort voor de levering dit ook mog telefonisch besproken. Men zou er rekening meehouden……Natuurlijk werd ik op dag van levering gebeld dat men niet op het adres kon komen omdat de vrachtwagen te groot is. De levering werd verplaatst naar de volgende dag. Kost je dus weer een dag waarop je thuis moet blijven in afwachting van de levering. Op een verzoek tot reactie van de mensen van Hotdevil wordt niet gereageerd….Weer een paar klanten minder.
[quote name=”Fred” post=”1267″ timestamp=”1446590774″]Ik brand nu op eiken pellets van Hotdevil. Branden goed, maar helaas geen goede ervaringen met de leverancier. Ik had 20! natte zakken tussenin op een pellet zitten, alles aan elkaar geklonterd. Hotdevil wil dit niet vergoeden was eigen schuld en ik moest het maar aan de verzekering opgeven en daar zouden ze me wel bij ondersteunen. Geen enkele vorm van medewerking van Robrecht Ven dé Salesmanager van Hotdevil.. Slechte te zaak!
Eveneens slechte ervaring met de leverancier: Na eerdere moeilijkheden qua levering (de grote vrachtwagen kon niet op ons adres komen) bij een volgende bestelling vermeld dat er dus een kleinere vrachtwagen gebruikt diende te worden. Kort voor de levering dit ook mog telefonisch besproken. Men zou er rekening meehouden……Natuurlijk werd ik op dag van levering gebeld dat men niet op het adres kon komen omdat de vrachtwagen te groot is. De levering werd verplaatst naar de volgende dag. Kost je dus weer een dag waarop je thuis moet blijven in afwachting van de levering. Op een verzoek tot reactie van de mensen van Hotdevil wordt niet gereageerd….Weer een paar klanten minder.
Het Pelletkachelforum is een interactief platform bedoeld voor consumenten, dealers, en installateurs van pelletkachels. Het forum biedt een breed scala aan onderwerpen en gedetailleerde uitleg over pelletkachels en hun toebehoren. Deze onderwerpen omvatten technische aspecten, onderhoud, en algemene discussies gerelateerd aan pelletkachels en hun gebruik.
Doelgroep en inhoud:
Het forum richt zich op een breed publiek, variërend van alledaagse gebruikers tot professionals in de sector. Gebruikers kunnen hier informatie vinden die relevant is voor zowel huis-, tuin- en interieurtoepassingen. Dit maakt het een waardevolle bron voor iedereen die geïnteresseerd is in pelletkachels, of het nu gaat om aankoop, installatie, of onderhoud.
Technische discussies:
Een belangrijk aspect van het forum is de focus op de technische details van pelletkachels. Pelletkachels, die werken op pellets – houtstaafjes met een cilindrische vorm – zijn in wezen elektronische kachels die worden aangestuurd door verschillende parameters. Deze parameters zijn cruciaal voor het bereiken van een hoog rendement en lage uitstoot. Het forum biedt gedetailleerde discussies over deze parameters, wat helpt bij het begrijpen en optimaliseren van het gebruik van de kachel.
Interactieve community:
Het forum stimuleert interactie en discussie onder de leden. Met een verscheidenheid aan onderwerpen, van algemene vragen over pelletkachels tot specifieke technische problemen, biedt het platform een ruimte voor gebruikers om ervaringen uit te wisselen, vragen te stellen en advies te krijgen van andere enthousiastelingen en professionals. Dit aspect van gemeenschapsbouw is een belangrijke kracht van het forum.
Informatie over leveranciers:
Voor gebruikers die op zoek zijn naar leveranciers van pelletkachels in Nederland, biedt het forum een speciaal subforum. Dit subforum bevat informatie over verschillende leveranciers, wat gebruikers helpt bij het maken van geïnformeerde beslissingen bij de aanschaf van een pelletkachel.