Pelletkachelforum
- Pelletkachels
- Pelletkachel onderhoud
- Pelletkachel rookkanaal
- En meer…
Pelletkachelmerken
- Pelletkachel merken
- Ervaringen met merken
- Pelletkachel modellen
- En meer…
Pelletkachel Leveranciers
- Pelletkachel leveranciers
- Ervaringen
- Pelletkachel modellen
- En meer…
Ervaringen
- Ervaringen met merken
- Ervaringen leveranciers
- Ervaringen met instellingen
- En meer…
pellets voor de winter
Citaat van Gast op 17 oktober 2018, 11:55Hoi allemaal, Ik ben op zoek naar pellets voor onze kachel om in de winter te kunnen gaan stoken.
Nu is mijn vraag of er meerdere mensen zijn die ook pellets nodig zijn en eventueel samen willen inkopen voor betere prijzen.
Ik zit in Friesland.
Hoi allemaal, Ik ben op zoek naar pellets voor onze kachel om in de winter te kunnen gaan stoken.
Nu is mijn vraag of er meerdere mensen zijn die ook pellets nodig zijn en eventueel samen willen inkopen voor betere prijzen.
Ik zit in Friesland.
Citaat van Gast op 17 oktober 2018, 11:55Hallo,
Als je pellets wilt kopen wees er dan overtuigd van dat je gekeurde pellets ( EN plus A1 of din +) koopt.
Heb je plannen om een grotere hoeveelheid te kopen dan is het verstandig om eerst een paar proefzakken te kopen en deze eerst te proberen.
Het is minder prettig als er een partij pellets in je garage staan en ze voldoen niet aan de verwachtingen.
Wij verkopen EN plus A1 gekeurde pellets heeft u interesse in een grotere hoeveelheid pellets dan willen wij graag een offerte voor u maken.
vr gr. Pelletkachelhome
Hallo,
Als je pellets wilt kopen wees er dan overtuigd van dat je gekeurde pellets ( EN plus A1 of din +) koopt.
Heb je plannen om een grotere hoeveelheid te kopen dan is het verstandig om eerst een paar proefzakken te kopen en deze eerst te proberen.
Het is minder prettig als er een partij pellets in je garage staan en ze voldoen niet aan de verwachtingen.
Wij verkopen EN plus A1 gekeurde pellets heeft u interesse in een grotere hoeveelheid pellets dan willen wij graag een offerte voor u maken.
vr gr. Pelletkachelhome
Citaat van Gast op 17 oktober 2018, 11:55Wij halen de pellets van Xylo zijn goede en wit van kleur! we hebben ook op German pellets gestookt die waren ook ok voor ons.
Wij halen de pellets van Xylo zijn goede en wit van kleur! we hebben ook op German pellets gestookt die waren ook ok voor ons.
Citaat van Theos op 17 oktober 2018, 11:55Hallo, ik wil graag zelf pellets gaan maken.
Daartoe zou ik met een paar mensen in de omgeving van Meppel een pers willen kopen en deze dan gebruiken voor het maken van pellets.
Een kwalitatief goede pers met een behoorlijke capaciteit kost ca 4000,-. Met vier personen is dit 1000 euro per persoon. Reken met een afschrijving van 10 jaar is dat 100 euro op jaarbasis. Moeten alleen de grondstoffen voor pellets nog aangeschaft worden (vaak gratis) en moet de pers bediend worden.
Wie heeft interesse?
Graag reactie op tussach@gmail.com of via dit forum
Hallo, ik wil graag zelf pellets gaan maken.
Daartoe zou ik met een paar mensen in de omgeving van Meppel een pers willen kopen en deze dan gebruiken voor het maken van pellets.
Een kwalitatief goede pers met een behoorlijke capaciteit kost ca 4000,-. Met vier personen is dit 1000 euro per persoon. Reken met een afschrijving van 10 jaar is dat 100 euro op jaarbasis. Moeten alleen de grondstoffen voor pellets nog aangeschaft worden (vaak gratis) en moet de pers bediend worden.
Wie heeft interesse?
Graag reactie op tussach@gmail.com of via dit forum
Citaat van Gast op 17 oktober 2018, 11:55Hallo ,
Als je goede pellets wilt maken heb je ook goede grondstoffen nodig.
Zit er in je grondstof zand ,verf ,plastic of lijmresten dan vind je dit terug in je branderbakje of schoorsteen.
Daar word je normale pelletkachel in huis niet blij van.
Bij ons in de buurt zijn de goede grondstoffen niet gratis.
vr. gr. Pelletkachelhome.nl
Hallo ,
Als je goede pellets wilt maken heb je ook goede grondstoffen nodig.
Zit er in je grondstof zand ,verf ,plastic of lijmresten dan vind je dit terug in je branderbakje of schoorsteen.
Daar word je normale pelletkachel in huis niet blij van.
Bij ons in de buurt zijn de goede grondstoffen niet gratis.
vr. gr. Pelletkachelhome.nl
Citaat van Gast op 17 oktober 2018, 11:55wij kunnen u bieden, pellets, tegen lagere prijzen, maar dan wel is de hoeveelheid groter.
ongveer 24 zakken van 1000kg per keer.
voor meer info: +358-400-832835 of email: kom@kom.fi
wij kunnen u bieden, pellets, tegen lagere prijzen, maar dan wel is de hoeveelheid groter.
ongveer 24 zakken van 1000kg per keer.
voor meer info: +358-400-832835 of email: kom@kom.fi
Citaat van Gast op 17 oktober 2018, 11:55Hoi,
Ik heb pellets in 15 kg zakken x 65 op pallet. Met thuisbrengen.
www.pelmart.org
+31 6 25023257
Hoi,
Ik heb pellets in 15 kg zakken x 65 op pallet. Met thuisbrengen.
+31 6 25023257
Citaat van Pelletkachelforum beheer op 17 oktober 2018, 11:55plaats uw aanbieding voor pellets ook onder de categorie pellet leveranciers, daar kijken meer mensen 🙂
plaats uw aanbieding voor pellets ook onder de categorie pellet leveranciers, daar kijken meer mensen 🙂
Citaat van Gast op 17 oktober 2018, 11:55Facebook pagina,, voordelig houtpellets kopen ,, like deze pagina !
Facebook pagina,, voordelig houtpellets kopen ,, like deze pagina !
Citaat van Aaron op 17 oktober 2018, 11:55Zelf klooien, ik weet al vanaf 2010 dat mijn leverancier De Lange in Ursem eerst wel eens rommel en zelfs plastic erin had.
Ook stof en andere zaken kwamen voor maar nu wel verbeterd.
Daar zijn ze als fabriek van strooisel voor dieren wel wat gewend maar ook daar is de kwaliteit sterk verbeterd.
Ik moest eerste jaren wel zeven en hield daar laagje aan over.
Ooit gratis zakken gehad na aantonen stof en vergoeding voor de overlast.
Voor je eindelijk goede pallets hebt, al het snoeihout moet eerst fijn zaagsel of stof worden voor je kunt persen en het energie gebruik
is ook vrij hoog, waar ik ze haal hebben ze groot gebruik en lagere stroomprijs dan bij mijn thuis.
Als je thuis met 20 ct/kwh wilt persen en nog moet malen voor juiste kom je niet verder dan gras persen, dat kan er gelijk in.
Alleen weet ik hoeveel droog gras je moet storten dus per KG voordeliger maar als je kijkt hoe snel dit soort doe het zelf zooi er doorheen gaat?
Zelf klooien, ik weet al vanaf 2010 dat mijn leverancier De Lange in Ursem eerst wel eens rommel en zelfs plastic erin had.
Ook stof en andere zaken kwamen voor maar nu wel verbeterd.
Daar zijn ze als fabriek van strooisel voor dieren wel wat gewend maar ook daar is de kwaliteit sterk verbeterd.
Ik moest eerste jaren wel zeven en hield daar laagje aan over.
Ooit gratis zakken gehad na aantonen stof en vergoeding voor de overlast.
Voor je eindelijk goede pallets hebt, al het snoeihout moet eerst fijn zaagsel of stof worden voor je kunt persen en het energie gebruik
is ook vrij hoog, waar ik ze haal hebben ze groot gebruik en lagere stroomprijs dan bij mijn thuis.
Als je thuis met 20 ct/kwh wilt persen en nog moet malen voor juiste kom je niet verder dan gras persen, dat kan er gelijk in.
Alleen weet ik hoeveel droog gras je moet storten dus per KG voordeliger maar als je kijkt hoe snel dit soort doe het zelf zooi er doorheen gaat?
Het Pelletkachelforum is een interactief platform bedoeld voor consumenten, dealers, en installateurs van pelletkachels. Het forum biedt een breed scala aan onderwerpen en gedetailleerde uitleg over pelletkachels en hun toebehoren. Deze onderwerpen omvatten technische aspecten, onderhoud, en algemene discussies gerelateerd aan pelletkachels en hun gebruik.
Doelgroep en inhoud:
Het forum richt zich op een breed publiek, variërend van alledaagse gebruikers tot professionals in de sector. Gebruikers kunnen hier informatie vinden die relevant is voor zowel huis-, tuin- en interieurtoepassingen. Dit maakt het een waardevolle bron voor iedereen die geïnteresseerd is in pelletkachels, of het nu gaat om aankoop, installatie, of onderhoud​.
Technische discussies:
Een belangrijk aspect van het forum is de focus op de technische details van pelletkachels. Pelletkachels, die werken op pellets – houtstaafjes met een cilindrische vorm – zijn in wezen elektronische kachels die worden aangestuurd door verschillende parameters. Deze parameters zijn cruciaal voor het bereiken van een hoog rendement en lage uitstoot. Het forum biedt gedetailleerde discussies over deze parameters, wat helpt bij het begrijpen en optimaliseren van het gebruik van de kachel.
Interactieve community:
Het forum stimuleert interactie en discussie onder de leden. Met een verscheidenheid aan onderwerpen, van algemene vragen over pelletkachels tot specifieke technische problemen, biedt het platform een ruimte voor gebruikers om ervaringen uit te wisselen, vragen te stellen en advies te krijgen van andere enthousiastelingen en professionals. Dit aspect van gemeenschapsbouw is een belangrijke kracht van het forum.
Informatie over leveranciers:
Voor gebruikers die op zoek zijn naar leveranciers van pelletkachels in Nederland, biedt het forum een speciaal subforum. Dit subforum bevat informatie over verschillende leveranciers, wat gebruikers helpt bij het maken van geïnformeerde beslissingen bij de aanschaf van een pelletkachel.
Wie al langer actief is op het pelletkachelforum weet dat warmte en sfeer vaak samen gaan. Een pelletkachel zorgt voor een efficiënte en comfortabele verwarming van je woning, maar er zijn ook momenten waarop je vooral op zoek bent naar gezelligheid zonder extra warmte. Precies daar komt de waterdamphaard in beeld. In dit uitgebreide blog […]
In een tijd waarin consumenten letten op prijs, beschikbaarheid en gemak, is het aanbieden van producten in grote aantallen een bewezen succesformule. Bedrijven die dit goed aanpakken, combineren een breed assortiment met slimme inkoop en praktische productbundels. Een sterk voorbeeld hiervan is Outlethal.nl. Waar veel webshops zich focussen op één niche, kiest Outlethal.nl juist voor […]
Binnen het pelletkachelforum zien we het al jaren terug: elke keer wanneer benzine, diesel of gas duurder wordt, ontstaat dezelfde vraag — gaan pellets nu ook stijgen? Het korte antwoord: niet op dezelfde manier. En dat is precies waarom steeds meer mensen zich verdiepen in een pelletkachel als alternatief voor gas. Waarom brandstoffen zoals benzine […]