Pelletkachelforum
- Pelletkachels
- Pelletkachel onderhoud
- Pelletkachel rookkanaal
- En meer…
Pelletkachelmerken
- Pelletkachel merken
- Ervaringen met merken
- Pelletkachel modellen
- En meer…
Pelletkachel Leveranciers
- Pelletkachel leveranciers
- Ervaringen
- Pelletkachel modellen
- En meer…
Ervaringen
- Ervaringen met merken
- Ervaringen leveranciers
- Ervaringen met instellingen
- En meer…
Pellets Kopen In Duitsland
Citaat van Ferrie op 23 januari 2023, 18:52blacklist js namaak olimp. zie jij overal spoken ?
Waarom staat olimp dan niet bij de certified companies?
Nee. Ik zien niet overal spoken. Dit viel mij op. Misschien dat het jouw niet triggert maar misschien anderen wel en komt de waarheid boven water. Misschien zit ik er wel naast. Misschien kijk ik wel op de verkeerde site? Ik laat met mijn goedheid zien wat ik ben tegengekomen.
blacklist js namaak olimp. zie jij overal spoken ?
Nee. Ik zien niet overal spoken. Dit viel mij op. Misschien dat het jouw niet triggert maar misschien anderen wel en komt de waarheid boven water. Misschien zit ik er wel naast. Misschien kijk ik wel op de verkeerde site? Ik laat met mijn goedheid zien wat ik ben tegengekomen.
Citaat van Gast op 23 januari 2023, 19:19Waarom staat olimp dan niet bij de certified companies?
omdat de producent stelmet heet
omdat de producent stelmet heet
Citaat van Ferrie op 23 januari 2023, 20:19Oke. Zoek dan de verschillen van de afbeeldingen op marktplaats en bij certified companies en bij blacklisted olimp.
Volgens mij zit ik er met mijn waarschuwing niet ver naast.
Oke. Zoek dan de verschillen van de afbeeldingen op marktplaats en bij certified companies en bij blacklisted olimp.
Volgens mij zit ik er met mijn waarschuwing niet ver naast.
Citaat van Gast op 23 januari 2023, 20:49hou er toch mee op ! zijn oude en nieuwe zakken meer niet.
hou er toch mee op ! zijn oude en nieuwe zakken meer niet.
Citaat van Gast op 23 januari 2023, 20:51Ferrie van de recherche 😀
Ferrie van de recherche 😀
Citaat van Ferrie op 23 januari 2023, 21:31Of het goed is of niet. Was allemaal goed bedoeld. Er zijn al genoeg mensen het afgelopen seizoen opgelicht door fakesites en fake aanbiedingen op marktplaats. Met verkopen alleen via marktplaats ben ik altijd even iets meer alert. Foto’s met voorraad in een woonkamer lijkt mij vreemd als je pallets verkoopt. En de link die ik aangaf geeft toch aan dat ergens iets niet goed zou kunnen gaan.
De reacties vind ik nogal heftig. Makkelijk om als niet geregistreerde zo te reageren.
Succes met jullie aankopen.
Of het goed is of niet. Was allemaal goed bedoeld. Er zijn al genoeg mensen het afgelopen seizoen opgelicht door fakesites en fake aanbiedingen op marktplaats. Met verkopen alleen via marktplaats ben ik altijd even iets meer alert. Foto’s met voorraad in een woonkamer lijkt mij vreemd als je pallets verkoopt. En de link die ik aangaf geeft toch aan dat ergens iets niet goed zou kunnen gaan.
De reacties vind ik nogal heftig. Makkelijk om als niet geregistreerde zo te reageren.
Succes met jullie aankopen.
Citaat van Gerrit Habermehl op 24 januari 2023, 11:32Als je de advertentie goed leest staat er vermeld dat je ze zelf kunt afhalen, dus ook van te voren kunt bekijken/beoordelen. Koop anders eerst 1 of 2 zakken voor de zekerheid. Ook de persoon achter deze advertentie kun je snel vinden op google, zie helemaal geen gekke dingen, alleen iemand die graag wat handel doet…
En uhhhh, ook ik heb geen aandelen in deze handel!
Als je de advertentie goed leest staat er vermeld dat je ze zelf kunt afhalen, dus ook van te voren kunt bekijken/beoordelen. Koop anders eerst 1 of 2 zakken voor de zekerheid. Ook de persoon achter deze advertentie kun je snel vinden op google, zie helemaal geen gekke dingen, alleen iemand die graag wat handel doet…
En uhhhh, ook ik heb geen aandelen in deze handel!
Citaat van Gast op 24 januari 2023, 12:43pelfin 1 euro per kilo dat zijn pas oplichters
pelfin 1 euro per kilo dat zijn pas oplichters
Het Pelletkachelforum is een interactief platform bedoeld voor consumenten, dealers, en installateurs van pelletkachels. Het forum biedt een breed scala aan onderwerpen en gedetailleerde uitleg over pelletkachels en hun toebehoren. Deze onderwerpen omvatten technische aspecten, onderhoud, en algemene discussies gerelateerd aan pelletkachels en hun gebruik.
Doelgroep en inhoud:
Het forum richt zich op een breed publiek, variërend van alledaagse gebruikers tot professionals in de sector. Gebruikers kunnen hier informatie vinden die relevant is voor zowel huis-, tuin- en interieurtoepassingen. Dit maakt het een waardevolle bron voor iedereen die geïnteresseerd is in pelletkachels, of het nu gaat om aankoop, installatie, of onderhoud.
Technische discussies:
Een belangrijk aspect van het forum is de focus op de technische details van pelletkachels. Pelletkachels, die werken op pellets – houtstaafjes met een cilindrische vorm – zijn in wezen elektronische kachels die worden aangestuurd door verschillende parameters. Deze parameters zijn cruciaal voor het bereiken van een hoog rendement en lage uitstoot. Het forum biedt gedetailleerde discussies over deze parameters, wat helpt bij het begrijpen en optimaliseren van het gebruik van de kachel.
Interactieve community:
Het forum stimuleert interactie en discussie onder de leden. Met een verscheidenheid aan onderwerpen, van algemene vragen over pelletkachels tot specifieke technische problemen, biedt het platform een ruimte voor gebruikers om ervaringen uit te wisselen, vragen te stellen en advies te krijgen van andere enthousiastelingen en professionals. Dit aspect van gemeenschapsbouw is een belangrijke kracht van het forum.
Informatie over leveranciers:
Voor gebruikers die op zoek zijn naar leveranciers van pelletkachels in Nederland, biedt het forum een speciaal subforum. Dit subforum bevat informatie over verschillende leveranciers, wat gebruikers helpt bij het maken van geïnformeerde beslissingen bij de aanschaf van een pelletkachel.