Forum

Merken

Leveranciers

Ervaringen

Pelletkachelforum

1. Pelletkachels
  2. Pelletkachel onderhoud
  3. Pelletkachel rookkanaal
  4. En meer…

Pelletkachelmerken

1. Pelletkachel merken
  2. Ervaringen met merken
  3. Pelletkachel modellen
  4. En meer…

Pelletkachel Leveranciers

1. Pelletkachel leveranciers
  2. Ervaringen
  3. Pelletkachel modellen
  4. En meer…

Ervaringen

1. Ervaringen met merken
  2. Ervaringen leveranciers
  3. Ervaringen met instellingen
  4. En meer…
of Registreren om berichten en onderwerpen te maken.

Parameters Instellingen Julia Next Met Dakdoorvoor

Pagina 1 van 2Volgende

Goedendag heeft iemand de parameters instellingen voor mij voor de Julia next 8kwh?

zie handleiding

https://www.bluesolid.nl/amfile/file/download/file/55/product/186/

Stuur mij een Persoonlijk Bericht en ik zal je helpen!  Geef even aan welke Julia Next je hebt oud/nieuw model

Stuur mij een Persoonlijk Bericht en ik zal je helpen!  Geef even aan welke Julia Next je hebt oud/nieuw model

goedendag ik was benieuwd wat voor instellingen u gebruikt voor de julia next 

mvg Sebastiaan

nog geen PB ontvangen!

Germ bedankt voor de goede parameters en goede uitleg aan deze leek.
De palletkachel brand perfect op alle standen.

Hoi Germ

een vraag ik heb een Italfuoco pelletkachel 9 kw  en krijg nu steeds de melding No acc kachel is schoongemaakt heb er een keramische plug ingezet op aanraden bluesolid tempsensor is schoon alleen hij bereikt zijn 50 graden niet tijdens de load wood fase komt hij niet hoger dan 44 graden en springt dan in no acc .

Heeft 3 jaar probleemloos gedraaid qua branduren hebben wij hem als bij kachel en brand alleen in de avonduren .

heb jij wat tips voor mij.

groet RIchard 

Hoeveel heeft u bij de loadwood parameter staan?

tempsensor vervangen

https://www.bluesolid.nl/uitlaatgas-temperatuur-sensor-pelletkachel.html

Hoezo temp.sensor vervangen, minimale rookgastemperatuur parameter veranderen van 50 graden naar 40 graden.

Pagina 1 van 2Volgende

Het Pelletkachelforum is een interactief platform bedoeld voor consumenten, dealers, en installateurs van pelletkachels. Het forum biedt een breed scala aan onderwerpen en gedetailleerde uitleg over pelletkachels en hun toebehoren. Deze onderwerpen omvatten technische aspecten, onderhoud, en algemene discussies gerelateerd aan pelletkachels en hun gebruik.

Doelgroep en inhoud:

Het forum richt zich op een breed publiek, variërend van alledaagse gebruikers tot professionals in de sector. Gebruikers kunnen hier informatie vinden die relevant is voor zowel huis-, tuin- en interieurtoepassingen. Dit maakt het een waardevolle bron voor iedereen die geïnteresseerd is in pelletkachels, of het nu gaat om aankoop, installatie, of onderhoud​.

Technische discussies:

Een belangrijk aspect van het forum is de focus op de technische details van pelletkachels. Pelletkachels, die werken op pellets – houtstaafjes met een cilindrische vorm – zijn in wezen elektronische kachels die worden aangestuurd door verschillende parameters. Deze parameters zijn cruciaal voor het bereiken van een hoog rendement en lage uitstoot. Het forum biedt gedetailleerde discussies over deze parameters, wat helpt bij het begrijpen en optimaliseren van het gebruik van de kachel.

Interactieve community:

Het forum stimuleert interactie en discussie onder de leden. Met een verscheidenheid aan onderwerpen, van algemene vragen over pelletkachels tot specifieke technische problemen, biedt het platform een ruimte voor gebruikers om ervaringen uit te wisselen, vragen te stellen en advies te krijgen van andere enthousiastelingen en professionals. Dit aspect van gemeenschapsbouw is een belangrijke kracht van het forum.

Informatie over leveranciers:

Voor gebruikers die op zoek zijn naar leveranciers van pelletkachels in Nederland, biedt het forum een speciaal subforum. Dit subforum bevat informatie over verschillende leveranciers, wat gebruikers helpt bij het maken van geïnformeerde beslissingen bij de aanschaf van een pelletkachel.