Forum

Merken

Leveranciers

Ervaringen

petsgifts
Trotse sponsor van het pelletkachelforum
Bedder.nl
Beste Hoog/Laag boxsprings van Nederland

Pelletkachelforum

1. Pelletkachels
  2. Pelletkachel onderhoud
  3. Pelletkachel rookkanaal
  4. En meer…

Pelletkachelmerken

1. Pelletkachel merken
  2. Ervaringen met merken
  3. Pelletkachel modellen
  4. En meer…

Pelletkachel Leveranciers

1. Pelletkachel leveranciers
  2. Ervaringen
  3. Pelletkachel modellen
  4. En meer…

Ervaringen

1. Ervaringen met merken
  2. Ervaringen leveranciers
  3. Ervaringen met instellingen
  4. En meer…
of Registreren om berichten en onderwerpen te maken.

Modena Italie

VorigePagina 19 van 23Volgende

Hoe weet je dat gast ? Kan ook de rookgas motor zijn of teveel toevoer aan pellets !

niet plots

Hallo, ik wil een pelletkachel aankopen, maar na dit forum gelezen te hebben ben ik zo goed als zeker dat ik GEEN MONDENA ga kopen.
Als ik ook zie hoe die verkoper in Riemst zijn klanten tevreden stelt dan doe ik het zeker al niet meer.

Op naar de volgende zoektocht en een ander merk, misschien wel iets duurder en hopelijk minder problemen.

Eddy,

Je kan altijd meer geld uitgeven en een betere kwaliteit kopen. Ikzelf heb een Modena 12 KW en deze brand de afgelopen 2 maanden bijna non stop om het huis warm te houden. overweeg om naar de dealer in limburg te gaan. stel de juiste vragen en laat je overtuigen. ik heb er geen spijt van. Zou ik hem de volgende keer weer kopen? nee denk het niet de beperkte vermogensinstellingen en het niet gebruiksvriendelijke menu van de kachel zelf zouden mij hiervan weerhouden. eerste aankoop van een pelletkachel en ik zal nooit meer terug gaan! met de 500/600 subsidie op de kachels momenteel is het zeker de moeite waard de overstap te maken.

Groet,

Thijs

Hallo,
Wij hebben sinds 2 weken ook een pelletkachel van mondena italia. Deze is gekocht in limburg. Hij doet het super goed. Alleen vind ik persoonlijk dat die teveel pellets verbruikt. Ik ben op zoek naar een handleiding zodat hij minder pellets toevoert. Iemand info?
Mvg. Grissen

Heb er nu ook en gebruikt veel te veel had de winkel gebeld zijn gekomen voor de fijn instellingen maar gebruikt nog te veel met mijn echte kachel ben ik zuiniger het liefst zou ik hem terugbrengen heb hem nu pas een week pespaar je echte niks me

ik had graag de parametesr voor en  mondena italia  12 kW de mijne gebruikt meer dan veel te veel ik bespaar er niks met dat ding het liefst zou ik hem terugbrengen is nu een weerk oud ben echt teleurgesteld ga denk ik weer mijn oude houtkachel gebruiken 

rotty1968@hotmail.com

Hallo Peter,
Zou je mij ook de parameters willen doorgeven?
Ik heb de modena italia 12 kw.
Mail mestreechteneer@msn.com
BVD

ik de heer lph heuts heb een modeda 12 khw kan je mij svp die parameter gegevens door mailen naar lphheuts@gmail.com bij voorbaad dank ik U

Sinds een maand ongeveer in het bezit van een Modena Italie 12KW. De meeste trilgeluiden kunnen wegwerken met ringetjes en plaatjes van Siliconenrubber tussen de metalen zijpanelen. De trillingen zijn voor zover weg. Nu is er een luxe probleem. De kachel van 12KW is eigenlijk te zwaar voor de ruimte waardoor de temperatuur uitschiet tot van 29 graden in stand P1.

Helaas van de installateur wel toezegging gekregen 2 weken geleden dat ze voorbij zouden komen maar tot op heden niets meer vernomen. Temperatuur voor velen lekker is voor mij echt te veel van het goede en ook de deur naar de gang staat open zodat de bovenverdieping ook verwarmd is.  Weet iemand of het mogelijk is om de kachel terug te brengen naar 8 of 10kW ? Zo ja HOE ?

Graag zou ook ik de parameters willen ontvangen per Email  

Ik heb mijn via Budget-trade in Riemst gekocht.

Hebben ze binnen de week geleverd en geplaatst.

Prijs/ kwaliteit dik inorde.

Ben er zeer tevreden van, enkel de parameters van de kachel geven zijn enkel aan erkende installateurs.Ik heb ze wel via via gekregen dus als iemand ze nodig heeft wil ik ze graag delen.

Ik heb de parameters van 10kw en 12kw…mss wel raadzaam om er zelf niet aan te komen als je er geen kennis van hebt

Peter, wil je mij de parameters ook eens doorsturen aub. jvg1@telenet.be  Amvast bedankt.

VorigePagina 19 van 23Volgende

Het Pelletkachelforum is een interactief platform bedoeld voor consumenten, dealers, en installateurs van pelletkachels. Het forum biedt een breed scala aan onderwerpen en gedetailleerde uitleg over pelletkachels en hun toebehoren. Deze onderwerpen omvatten technische aspecten, onderhoud, en algemene discussies gerelateerd aan pelletkachels en hun gebruik.

Doelgroep en inhoud:

Het forum richt zich op een breed publiek, variërend van alledaagse gebruikers tot professionals in de sector. Gebruikers kunnen hier informatie vinden die relevant is voor zowel huis-, tuin- en interieurtoepassingen. Dit maakt het een waardevolle bron voor iedereen die geïnteresseerd is in pelletkachels, of het nu gaat om aankoop, installatie, of onderhoud​.

Technische discussies:

Een belangrijk aspect van het forum is de focus op de technische details van pelletkachels. Pelletkachels, die werken op pellets – houtstaafjes met een cilindrische vorm – zijn in wezen elektronische kachels die worden aangestuurd door verschillende parameters. Deze parameters zijn cruciaal voor het bereiken van een hoog rendement en lage uitstoot. Het forum biedt gedetailleerde discussies over deze parameters, wat helpt bij het begrijpen en optimaliseren van het gebruik van de kachel.

Interactieve community:

Het forum stimuleert interactie en discussie onder de leden. Met een verscheidenheid aan onderwerpen, van algemene vragen over pelletkachels tot specifieke technische problemen, biedt het platform een ruimte voor gebruikers om ervaringen uit te wisselen, vragen te stellen en advies te krijgen van andere enthousiastelingen en professionals. Dit aspect van gemeenschapsbouw is een belangrijke kracht van het forum.

Informatie over leveranciers:

Voor gebruikers die op zoek zijn naar leveranciers van pelletkachels in Nederland, biedt het forum een speciaal subforum. Dit subforum bevat informatie over verschillende leveranciers, wat gebruikers helpt bij het maken van geïnformeerde beslissingen bij de aanschaf van een pelletkachel.