Pelletkachelforum
- Pelletkachels
- Pelletkachel onderhoud
- Pelletkachel rookkanaal
- En meer…
Pelletkachelmerken
- Pelletkachel merken
- Ervaringen met merken
- Pelletkachel modellen
- En meer…
Pelletkachel Leveranciers
- Pelletkachel leveranciers
- Ervaringen
- Pelletkachel modellen
- En meer…
Ervaringen
- Ervaringen met merken
- Ervaringen leveranciers
- Ervaringen met instellingen
- En meer…
Modena Italie
Citaat van Gast op 17 oktober 2018, 11:23br = kanaal ingebouwde stereo
br = kanaal ingebouwde stereo
Citaat van Steven op 17 oktober 2018, 11:23Beste medeleden
Ik ben zelf nieuw hier en heb al sinds feb 2013 een modena pelletkachel van betreffende verkoper…
Dit is ook de eerste en laatste die ik daar gekocht heb, laat de mens daarna gewoon in de steek en je moet het zelf maar uitzoeken…
Dus dat heb ik ook gedaan want verkoper wou ook geen parameters geven of zeggen hoe ik hetzelf kan doen.. dus zelf uitgevogeld en ik speel al jaren met de parameters op een veilige manier maar naargelang andere pellets is het steeds weer zoeken
Wel kan ik jullie informatie geven over meters en waarvoor deze dienen
Br9 — laat deze maar netjes staan, deze heeft temaken met je pellettoevoer en heeft enorm veel invloed als je deze naar verhoogd of verlaagd…
T180 bv , dit in de temperatuur van de uitlaatgassen, jullie gaan zien dat deze steeds schommeld, op de kachel staat een sticker die max 220 weergeeft , dus in stand p3 mag dit normaal max aangeven anders veels te heet
Fl24 heeft met de flow van de trek te maken, maar aangezien iedereen dat ik hier gelezen deze fl waarde heeft denk ik dat er gewoon geen sensorinzit
Sf of
Al no zijn beide alarm die de kachel heeft
A1
A2
A3 zijn de waarde van de rookgastoerental in de standen p1 p2 p3 , ik lees hier van jullie van 18 waarde maar dat moet hoger