Forum

Merken

Leveranciers

Ervaringen

petsgifts
Trotse sponsor van het pellekachelforum

Pelletkachelforum

1. Pelletkachels
  2. Pelletkachel onderhoud
  3. Pelletkachel rookkanaal
  4. En meer…

Pelletkachelmerken

1. Pelletkachel merken
  2. Ervaringen met merken
  3. Pelletkachel modellen
  4. En meer…

Pelletkachel Leveranciers

1. Pelletkachel leveranciers
  2. Ervaringen
  3. Pelletkachel modellen
  4. En meer…

Ervaringen

1. Ervaringen met merken
  2. Ervaringen leveranciers
  3. Ervaringen met instellingen
  4. En meer…
of Registreren om berichten en onderwerpen te maken.

Pellka Pelletkachel Super Kachel!!

VorigePagina 4 van 6Volgende

Kan u de parameters even delen aub

mensen, aub aanvullend uw ervaring melden en niet enkel een bedrijf aanvallen.

Heb ook een pellka aangekocht. Prima kachel. Heb er een usp van 1500 va er tussen gezet, zodat hij bij stroomuitval makkelijk kan blijven verder branden. Ook beveiligd bij stroompieken, en schakelt automatisch over op de batterij.

2 weken geleden een pellet kachel gekocht 10 KW werkt perfect niets op aan te merken deze man heeft ook de parameters ingesteld gewoon perfect alleen kreeg ik het ruitje niet meer schoon dus bij HG kachel ruit reiniger gekocht ( wereldspul ) ff inspuiten 3 minuten wachten en als nieuw , bedankt luitjes een gelukkige en warme hollander 🙂

op de ruit hoort een wiite stofwaas te komen, alles wat donker is hoort niet.

ook een goede tip is om met een vochtige doek wat in het as te deppen en hier meer de ruit schoon te krabben, de as is sterker dan roet en zwakker dan de ruit.

Hoi beste,ik ben ook een beetje voorzichtig in wat bedoeld word met bepaalde parameters,ik zelf heb ook een Grace Pellka van 6-tot max 10kw,
deze heb ik online gekocht destijds,een 4-tal jaar geleden,en er is mij van dit type mij letterlijk ééntje ontploft in de woonkamer!!
Zo heftig zelfs dat de voorvenster er gewoon uitgeblazen werd door de knal,nu moet ik wel zeggen via mijn brandverzekering alles kunnen regelen
en heb van de dealer ook een “nieuwe” gekregen,zou ergens een produktie fout in geweest zijn,maar deze is me ,geplaatst ,en heeft voor mij niet meer
dezelfde warmte kapasiteit en intensiteit  ,heb dan ook verschillende keren kontakt met de dealer gehad,en ik krijg van hun omdat er dit voorval geweest is denkelijk,
onder geen enkele manier of voorwaarde de juiste “afstel-parameters….daarom “”algemeen”” aan iedereen die me wil en kan helpen hiermee mijn oproep via dit forum,
HEEFT ER IEMAND VOOR MIJ DE JUISTE AFSTEL-PARAMETERS ???Dan kan ik mijn kachel eens tegoei afstellen,en is voor type 6-10kw,of dit afhankelijk van type tot
type of de zwaarte van de kachel,indien u dit wenst kan ik ook het type nummer aan u bezorgen van mijn kachel,…alvast dank als er iemand mij helpen wil en of kan,

Hoi,

Ik heb ook een pelletkachel bij [/size]http://www.electrodiscount.be gekocht en je krijgt er inderdaad de code mee waar je zo in een menu kunt komen om de parameters in te instellen  die je WEL van hen mee krijgt, ze hebben tegen mij ook duidelijk gezegd dat het niet de bedoeling is om er andere parameters in te stellen dan die van hun.[/size]
En rechtstreeks naar buiten vindt ik raar, bij mijn weten werk je altijd eerst met een T stuk en dan kun je wel naar buiten gaan zonder probleem te hebben.[/size]

Hans ,even rechtstreeks op u reageren,jij blijkbaar bent in het bezit van die parameters van een PELLKA 6-10kw,,AUB kan u of iemand anders mij deze parameters of afstelcodes bezorgen,kan ze gewoon

nergens te pakken krijgen,alvast dank bij voorbaat!!!groeten johny

In heb onlangs ook een pellka gekocht en ik ben er tevreden mee en door mij hebben paar buren ook gekocht ook heel content made in China maar beter dan Italiaanse bazaar kachels die opvang bak doorbranden 😀😀😀

Gast_3600 dit dus…. niet onder elk bericht plaatsen aub

Weet iemand een technieker van pelletkachel pellka ?zou graag een tel nr willen thanx .

VorigePagina 4 van 6Volgende

Het Pelletkachelforum is een interactief platform bedoeld voor consumenten, dealers, en installateurs van pelletkachels. Het forum biedt een breed scala aan onderwerpen en gedetailleerde uitleg over pelletkachels en hun toebehoren. Deze onderwerpen omvatten technische aspecten, onderhoud, en algemene discussies gerelateerd aan pelletkachels en hun gebruik.

Doelgroep en inhoud:

Het forum richt zich op een breed publiek, variërend van alledaagse gebruikers tot professionals in de sector. Gebruikers kunnen hier informatie vinden die relevant is voor zowel huis-, tuin- en interieurtoepassingen. Dit maakt het een waardevolle bron voor iedereen die geïnteresseerd is in pelletkachels, of het nu gaat om aankoop, installatie, of onderhoud​.

Technische discussies:

Een belangrijk aspect van het forum is de focus op de technische details van pelletkachels. Pelletkachels, die werken op pellets – houtstaafjes met een cilindrische vorm – zijn in wezen elektronische kachels die worden aangestuurd door verschillende parameters. Deze parameters zijn cruciaal voor het bereiken van een hoog rendement en lage uitstoot. Het forum biedt gedetailleerde discussies over deze parameters, wat helpt bij het begrijpen en optimaliseren van het gebruik van de kachel.

Interactieve community:

Het forum stimuleert interactie en discussie onder de leden. Met een verscheidenheid aan onderwerpen, van algemene vragen over pelletkachels tot specifieke technische problemen, biedt het platform een ruimte voor gebruikers om ervaringen uit te wisselen, vragen te stellen en advies te krijgen van andere enthousiastelingen en professionals. Dit aspect van gemeenschapsbouw is een belangrijke kracht van het forum.

Informatie over leveranciers:

Voor gebruikers die op zoek zijn naar leveranciers van pelletkachels in Nederland, biedt het forum een speciaal subforum. Dit subforum bevat informatie over verschillende leveranciers, wat gebruikers helpt bij het maken van geïnformeerde beslissingen bij de aanschaf van een pelletkachel.