Pelletkachelforum
- Pelletkachels
- Pelletkachel onderhoud
- Pelletkachel rookkanaal
- En meer…
Pelletkachelmerken
- Pelletkachel merken
- Ervaringen met merken
- Pelletkachel modellen
- En meer…
Pelletkachel Leveranciers
- Pelletkachel leveranciers
- Ervaringen
- Pelletkachel modellen
- En meer…
Ervaringen
- Ervaringen met merken
- Ervaringen leveranciers
- Ervaringen met instellingen
- En meer…
Pellka Pelletkachel Super Kachel!!
Citaat van Pelletkachelforum beheer op 17 oktober 2018, 10:40de rookgassen worden warmer doordat je rookgasventilator meer moet doen, de rookgasventilator is een middel om de rookgassen te beïnvloeden in trek maar niet bedoeld als een systeem wat trek creëert.
U bent niet de eerste waar brand uitbreekt door dit soort situatie’s (het is uw veiligheid niet de mijne)
de rookgassen worden warmer doordat je rookgasventilator meer moet doen, de rookgasventilator is een middel om de rookgassen te beïnvloeden in trek maar niet bedoeld als een systeem wat trek creëert.
U bent niet de eerste waar brand uitbreekt door dit soort situatie’s (het is uw veiligheid niet de mijne)
Citaat van Gast op 17 oktober 2018, 10:40opgepast met electrodiscount en pellka kachels = chinese brol
opgepast met electrodiscount en pellka kachels = chinese brol
Citaat van Gast op 17 oktober 2018, 10:40opgepast met electrodiscount en pellka kachels = chinese brol
http://www.pelletsforum.be/viewtopic.php?f=5&t=620&start=40
mvg uit belgie
opgepast met electrodiscount en pellka kachels = chinese brol
http://www.pelletsforum.be/viewtopic.php?f=5&t=620&start=40
mvg uit belgie
Citaat van Gast op 17 oktober 2018, 10:40ik denk dat de heer Wardenier zijn kachel niet goed afgesteld staat ,of mischiens volledig ontregeld
heb ook een pellka 9kw en hier draait hij praktisch geruisloos buiten het zuiverblazen op bepaalde tijdstippen
stook nu van sept 2013 en heb juist 1x een mislukte start gekend!voor de rest doet de kachel wat ik van hem verlang
zit nu aan 1783 branduren en een verbruik van ong.1300kg pellets en altijd een temp van rond de 24°
en mijn waardes liggen niet erg verschillend van de fabriekswaarden , enkel mijn pellet invoerwaarde heb ik lichtjes verminderd
grtjs egno
ik denk dat de heer Wardenier zijn kachel niet goed afgesteld staat ,of mischiens volledig ontregeld
heb ook een pellka 9kw en hier draait hij praktisch geruisloos buiten het zuiverblazen op bepaalde tijdstippen
stook nu van sept 2013 en heb juist 1x een mislukte start gekend!voor de rest doet de kachel wat ik van hem verlang
zit nu aan 1783 branduren en een verbruik van ong.1300kg pellets en altijd een temp van rond de 24°
en mijn waardes liggen niet erg verschillend van de fabriekswaarden , enkel mijn pellet invoerwaarde heb ik lichtjes verminderd
grtjs egno
Citaat van Gast op 17 oktober 2018, 10:40Beste Egno
Wij hebben ook een Pellka pelletkachel 12kw.
De waardes stonden bij ons ook niet goed.
Wij hebben electro discount gecontacteerd en hebben het telefonisch bijgesteld. ( super eenvoudig )
Kachel werkt zoals het moet.
De branding is afhankelijk de parameters.
Heb je al een onderhoud laten doen ?
Het is een chinese kachel maar absoluut geen brol.
Wij hebben zelfs samen met onze buurman gekocht en hij is er ook tevreden van.
Mvg
Dieter
Beste Egno
Wij hebben ook een Pellka pelletkachel 12kw.
De waardes stonden bij ons ook niet goed.
Wij hebben electro discount gecontacteerd en hebben het telefonisch bijgesteld. ( super eenvoudig )
Kachel werkt zoals het moet.
De branding is afhankelijk de parameters.
Heb je al een onderhoud laten doen ?
Het is een chinese kachel maar absoluut geen brol.
Wij hebben zelfs samen met onze buurman gekocht en hij is er ook tevreden van.
Mvg
Dieter
Citaat van Gast op 17 oktober 2018, 10:40Ik wil ook zo’n kachel kopen maar van 6/8 kw. Heb maar een kamer van 32m2
Jaren 30 huisje. Heb geen cv dus ik denk veel te besparen
Verbruik nu totaal in mijn huisje 3800 kuub gas
Waar hebben ze goede korrels ??
Ik wil ook zo’n kachel kopen maar van 6/8 kw. Heb maar een kamer van 32m2
Jaren 30 huisje. Heb geen cv dus ik denk veel te besparen
Verbruik nu totaal in mijn huisje 3800 kuub gas
Waar hebben ze goede korrels ??
Citaat van Gast op 17 oktober 2018, 10:40Hallo Ronald,
Voor een kamer van 32m2 is een kachel van 6kw ruim voldoende.
In deze vermogensklasse hebben we meerdere modellen van verschillende merken staan.
Allemaal van goede Italiaanse kwaliteit.
We hebben ook een aantal demo kachels in de aanbieding die met garantie en 15% korting te koop zijn.
We verkopen ook goede korrels.
Wil je meer info dan kun je kontakt met ons opnemen.
vr. gr. Pelletkachelhome.
Hallo Ronald,
Voor een kamer van 32m2 is een kachel van 6kw ruim voldoende.
In deze vermogensklasse hebben we meerdere modellen van verschillende merken staan.
Allemaal van goede Italiaanse kwaliteit.
We hebben ook een aantal demo kachels in de aanbieding die met garantie en 15% korting te koop zijn.
We verkopen ook goede korrels.
Wil je meer info dan kun je kontakt met ons opnemen.
vr. gr. Pelletkachelhome.
Citaat van Gast op 17 oktober 2018, 10:40opgelet met ELECTRODISCOUNT.BE (maasmechelen) en hun PELLKA pelletkachels!!!! vorig jaar een kachel bij hun gekocht, was na 3 weken reeds defect(feeder vastgelopen), direct contact met hun opgenomen, maar toch duurde het 4weken voor hun technieker kon komen (2jar fabrieksgarantie, herstelling aan huis). De technieker had een andere (GEBRUIkte) kachel mee die volgens hem helemaal was aangepast…kachel maakte al vanaf dag 1 redelijk veel lawaai, maar dat was normaal volgens hun…de kachel is toen nog een week of 2 gebrtuik,t en toen was het zomer… vorige week de kachel terug in gebruik genomen, en jawel,na 1 dag opnieuw de feeder geblokkeerd..dat was vrijdag, heb ondertussen al 2X contact gehad met hun, ze gingen me terugbellen…MAAR HEB HUN ONDERTUSSEN NOG NIET GEHOORD!!! Dus 2 kachels toevallig met hetzelfdce (door hun gekende) probleem….volgens mij weten ze zelf niet hoe dit opgelost kan worden, MAAR IK HEB KOU, die kachel is de enige maogeliojkheid tot verwarmen van de woning. nooit meer!!!
opgelet met ELECTRODISCOUNT.BE (maasmechelen) en hun PELLKA pelletkachels!!!! vorig jaar een kachel bij hun gekocht, was na 3 weken reeds defect(feeder vastgelopen), direct contact met hun opgenomen, maar toch duurde het 4weken voor hun technieker kon komen (2jar fabrieksgarantie, herstelling aan huis). De technieker had een andere (GEBRUIkte) kachel mee die volgens hem helemaal was aangepast…kachel maakte al vanaf dag 1 redelijk veel lawaai, maar dat was normaal volgens hun…de kachel is toen nog een week of 2 gebrtuik,t en toen was het zomer… vorige week de kachel terug in gebruik genomen, en jawel,na 1 dag opnieuw de feeder geblokkeerd..dat was vrijdag, heb ondertussen al 2X contact gehad met hun, ze gingen me terugbellen…MAAR HEB HUN ONDERTUSSEN NOG NIET GEHOORD!!! Dus 2 kachels toevallig met hetzelfdce (door hun gekende) probleem….volgens mij weten ze zelf niet hoe dit opgelost kan worden, MAAR IK HEB KOU, die kachel is de enige maogeliojkheid tot verwarmen van de woning. nooit meer!!!
Citaat van Ronald op 17 oktober 2018, 10:40Een vraag over mijn Geweldige pellka pellet kachel
Is de kachel (9kw) ook in
De eco modus in te stellen
Ik zou de ventilator harder willen blazen in de eco stand
Is dit mogelijkEen vraag over mij. Geweldige pellka pellet kachel
Is de kachel (9kw) ook In
Ik zou de ventilator harder willen laten blazen in de eco stand
Is dit mogelijkEen vraag over mij. Geweldige pellka pellet kachel
Is de kachel (9kw) ook e
Is dit mogelijk
Een vraag over mijn Geweldige pellka pellet kachel
Is de kachel (9kw) ook in
Is dit mogelijk
Een vraag over mij. Geweldige pellka pellet kachel
Is de kachel (9kw) ook In
Ik zou de ventilator harder willen laten blazen in de eco stand
Is dit mogelijk
Een vraag over mij. Geweldige pellka pellet kachel
Is de kachel (9kw) ook e
Is dit mogelijk
Citaat van Gast op 17 oktober 2018, 10:40Electrodiscount te maasmechelen zijn onbekwame oplichters!!!!
Electrodiscount te maasmechelen zijn onbekwame oplichters!!!!
Het Pelletkachelforum is een interactief platform bedoeld voor consumenten, dealers, en installateurs van pelletkachels. Het forum biedt een breed scala aan onderwerpen en gedetailleerde uitleg over pelletkachels en hun toebehoren. Deze onderwerpen omvatten technische aspecten, onderhoud, en algemene discussies gerelateerd aan pelletkachels en hun gebruik.
Doelgroep en inhoud:
Het forum richt zich op een breed publiek, variërend van alledaagse gebruikers tot professionals in de sector. Gebruikers kunnen hier informatie vinden die relevant is voor zowel huis-, tuin- en interieurtoepassingen. Dit maakt het een waardevolle bron voor iedereen die geïnteresseerd is in pelletkachels, of het nu gaat om aankoop, installatie, of onderhoud.
Technische discussies:
Een belangrijk aspect van het forum is de focus op de technische details van pelletkachels. Pelletkachels, die werken op pellets – houtstaafjes met een cilindrische vorm – zijn in wezen elektronische kachels die worden aangestuurd door verschillende parameters. Deze parameters zijn cruciaal voor het bereiken van een hoog rendement en lage uitstoot. Het forum biedt gedetailleerde discussies over deze parameters, wat helpt bij het begrijpen en optimaliseren van het gebruik van de kachel.
Interactieve community:
Het forum stimuleert interactie en discussie onder de leden. Met een verscheidenheid aan onderwerpen, van algemene vragen over pelletkachels tot specifieke technische problemen, biedt het platform een ruimte voor gebruikers om ervaringen uit te wisselen, vragen te stellen en advies te krijgen van andere enthousiastelingen en professionals. Dit aspect van gemeenschapsbouw is een belangrijke kracht van het forum.
Informatie over leveranciers:
Voor gebruikers die op zoek zijn naar leveranciers van pelletkachels in Nederland, biedt het forum een speciaal subforum. Dit subforum bevat informatie over verschillende leveranciers, wat gebruikers helpt bij het maken van geïnformeerde beslissingen bij de aanschaf van een pelletkachel.