Ga naar inhoud


Foto

This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
6 replies to this topic

#1 Vic

Vic

    volwaardig lid

  • Members
  • Pip Pip
  • 14 Posts:

Geplaatst op: 12 September 2017 - 05:36 PM

ik wilde me een tweede kachel kopen tw een Dielle ca. 8 KW met een extra uitgang.

Kan iemand me hier iets meer over vertellen. Prijzen vindt ik ook niet.

Bij mij in de buurt is geen Dielle dealer. Moet 50 km rijden van Brunssum naar Haelen.

 

groetjes,

Vic



#2 Pontje

Pontje

    beginner

  • Members
  • Pip
  • 3 Posts:

Geplaatst op: 14 September 2017 - 02:09 PM

IK heb ook naar een Dielle kachel gekeken, alleen ze doen heel geheimzinnig over hun prijzen als je er naar vraagt, je kan nergens prijzen vinden.

Weinig openheid van zaken hier in. Heb uiteindelijke een MCZ gekocht.

 

Met vriendelijke groet,



#3 Peter werler

Peter werler

    beginner

  • Members
  • Pip
  • 2 Posts:

Geplaatst op: 17 September 2017 - 07:00 AM

PONTJE als je de moeite neemt om een dealer te bezoeken zoals ik heb gedaan krijg je gewoon prijzen hoor. Als je alle prijzen vanachter de computer vraagt werkt dat niet idd.. Om daarop een ander merk te kiezen boven dit prachtige systeem is na mijn ogen meer dat je een merk beschermt dan dat je daadwerkelijk de Dielle wou kopen. Mvg Peter

#4 Jan Bakker

Jan Bakker

    volwaardig lid

  • Members
  • Pip Pip
  • 12 Posts:

Geplaatst op: 06 October 2017 - 11:59 AM

Nou Pontje dan heb je een goede keus gemaakt, MCZ is een heel goede kachel, ik heb diezelfde ondervonden met Dielle en ben ook voor een ander merk gegaan 

dit ook omdat ik na een bezoek aan de Dielle dealer met kost neigingen ben weggerend door hun houding, net alsof Dielle geweldig en fantastisch is en de rest rotzooi

is, hier kan ik slecht tegen

 

Heeee ik heb een waarschuwingsstatus, hahahaha 



#5 Dielle pelletkachel

Dielle pelletkachel

    Fabrikant pelletkachels

  • Members
  • Pip Pip
  • 16 Posts:

Geplaatst op: 06 October 2017 - 12:24 PM

Als u door de houding van een dealer een product slecht vind gaat u niet heel erg diep in op de materie.
Dat u goede vrienden bent met de importeur het merk (a) welke u zelf in huis hebt in Veendam heeft kunnen wij ook niks aan doen.
 


Dielle pelletkachel, de nieuwe manier van stoken op pellets dmv een gepatenteerde bodemvoeder.


#6 Jan Bakker

Jan Bakker

    volwaardig lid

  • Members
  • Pip Pip
  • 12 Posts:

Geplaatst op: 13 October 2017 - 05:51 AM

Nou de vrienden klopt niet helemaal, en of ik niet erg diep inga op de materie valt ook wel mee, 

ik zit nu ongeveer 33 jaar in de kachels, verwarming, enz enz, waarvan 20 jaar als service monteur en 

daarna 13 jaar als projectleider van redelijk grote projecten, mag ik toch wel zeggen dat ik 

ongeveer weet waar ik het over heb, natuurlijk weet ik niet alles ( wie wel )

maar ik zie hier dat Dielle als een goddelijke machine wordt neergezet en dat de rest rotzooi is

en natuurlijk er is veel rotzooi op de markt, sommige Chinese kachels hebben helemaal geen 

beveiligingen !!!! te gek voor woorden natuurlijk, maar alles over één kam gooien dat alles waar geen Dielle

op staat troep is gaat me te ver, trouwens nog even dat van die vriend, ik koop omdat ik natuurlijk bij de groothandel kan kopen

voor inkoop prijzen het merk wat ze voeren, ( Artel ) en ja deze zijn best wel goed, ik heb zelfs in mijn garage een Artel Julia staan

leuke kachel maar deze vindt ik niet geschikt voor in een woonkamer, deze is me te lawaaiig ( goedkoop uitgevoerd )  



#7 Pelletkachelforum beheer

Pelletkachelforum beheer

    Administrator

  • Administrators
  • 743 Posts:

Geplaatst op: 14 October 2017 - 08:29 PM

volgens mij hebben we een volledige lijst met uiteenlopende merken en wordt van elke merk wel wat gedacht of gevonden. heb zelfs met de importeur van de Natura gesproken over het topic en zelfs dat is geen probleem..

 

hier zie je trouwens een voorbeeld dat een Dielle ook wel eens wat heeft en dit wordt opgelost zoals we dat ook bij andere merken doen https://pelletkachel...ielle#entry2069

Het forum is vrij voor iedereen en dat gebeurd ook want iedereen die reageert en geeft vragen of antwoorden.






Hosting en Seo door
scheiding