Ga naar inhoud


lampen
zonnepanelen
laptops4all
Foto

Seay Qubic 7


5 replies to this topic

#1 Kamei

Kamei

    beginner

  • Members
  • Pip
  • 9 Posts:

Geplaatst op: 15 March 2024 - 06:36 PM

Er is onder garantie een nieuwe wormwiel motor geplaatst omdat de vorige bij de het spoeltje kraakte.
Nu is er dus een nieuwe geplaatst. Opgestart als goed bevonden monteur gevlogen. Nu het probleem met de nieuwe deze bromt bij elke slag die die maakt zo erg dat de kachel gaat vibreren wanneer de kachel na een half uur echt op temperatuur komt iemand ervaring hiermee. Ik hoor de moter zelfs in de gang brommen. Dat je geluid hoort snap ik maar de vorige was veel stiller beter kunnen houden😂😂. Heb de leverancier al gebeld mag ik ws weer 4 week wachten maar zal een nieuwe motor minder brommen??

Mvg Karsten

#2 GermWentink

GermWentink

    Moderator

  • Members
  • Pip Pip Pip
  • 421 Posts:
  • LocationWenum Wiesel

Geplaatst op: 15 March 2024 - 07:41 PM

Dag Karsten, 

vervelend, maar staat de kachel wel goed op haar poten. Als het plaatwerk scheluw is dan krijg je ook allerlei bijgeluiden. Probeer een met een wigje onder een van de poten.


ezgifcom-gif-maker.gif

Mijn pellets stook ik in een 'MCZ-Deco' pelletkachel,
in een 'Artel compact 20kw autocleaning'  met 500Ltr buffer PelletCV,

en in een 'Artel Julia Next' pelletkachel! 

Tuning van Pelletverbruik en parameter instelling via een eigen E-form tool!

 


#3 Kamei

Kamei

    beginner

  • Members
  • Pip
  • 9 Posts:

Geplaatst op: 15 March 2024 - 08:33 PM

Hallo Germ,

Kachel staat waterpas is ook niks aan verandert heb wel een rubber onder een zij paneel wegens resoneren maar al vanaf het begin en zoals ik al zei deze motor maakt gewoon veel meer lawaai als deze aanslaat gaat het geluid op 4 mtr afstand bijna 10 db omhoog als wanneer deze niet draait. Zullen maar afwachten wat de monteur zegt of dit normaal is.

Fijne avond Karsten

#4 Kamei

Kamei

    beginner

  • Members
  • Pip
  • 9 Posts:

Geplaatst op: 16 March 2024 - 01:59 PM

Goedemiddag,

Bericht van de levatncier is niks aan te doen🤬. Ze gaan hem nu ombouwen naar continue vijzel a 400€ . Hoop dat het dan goed is ze blijven er maar bij staan als de kachel op temperatuur is mag ik toch wel verwachten voor 400€ 😂😂.

Fijne dag nog.

#5 Gast_Gast _*

Gast_Gast _*
  • Guests

Geplaatst op: 17 March 2024 - 10:47 AM

laten ombouwen en betaling weigeren voor herstelling onder garantie



#6 Gast_Kamei_*

Gast_Kamei_*
  • Guests

Geplaatst op: 18 March 2024 - 11:21 AM

We zullen zien heb ze opdracht gegeven en dan babbelen we even verder.

 

Mvg Karsten 

 

@editor wachtwoord goed ingevuld maar kon niet inloggen nu geblokkeerd graag weer vrijgeven thanks.





Reageer op dit onderwerp



  


Hosting en Seo door
scheiding