Ga naar inhoud


lampen
zonnepanelen
laptops4all
Foto

Parameters Livin Flame 8Kw (Amg)


3 replies to this topic

#1 Nicksel

Nicksel

    beginner

  • Members
  • Pip
  • 4 Posts:

Geplaatst op: 22 October 2023 - 03:52 PM

Hallo,

Ik heb sinds een paar weken een 'nieuwe' Livin Flame 8kw van AMG (Schijnen veel dezelfde te zijn met een ander naampje) geinstalleerd en ik heb eigenlijk nooit echt naar de afstelling van de parameters gekeken. Ik vind de pelletkachel best wel wat pelletkorrels verbruiken en geeft ook best wel veel as.

Nu wilde ik de parameters controleren en zo nodig afstellen mits het niet helemaal juist staat. Nu heb ik mijn handleiding doorgebladerd, en ik weet inmiddels hoe ik de lijst met parameters kan afstellen alleen ik heb helemaal geen lijst met de juiste afstelling.

Heeft iemand enig idee waar ik deze kan vinden of kan iemand mij hiermee op weg helpen?

Ik hoor het heel graag!

MVG,
Nick



#2 Gast_Gast _*

Gast_Gast _*
  • Guests

Geplaatst op: 22 October 2023 - 06:11 PM

hoeveel uren met 15kg korrels

juiste afstellijst overal anders



#3 Adeo

Adeo

    groot gebruiker

  • Members
  • Pip Pip Pip
  • 105 Posts:

Geplaatst op: 22 October 2023 - 06:30 PM

Beste Nicksel, als jij inmiddels weet hoe je in het parameter gedeelte moet komen is het handig dat je de waarden die je daar tegenkomt op papier zet zodat je altijd nog terug kan vallen op die waarde.

 

Zie dat jou kachel ook uit de stal van AMG komt en dat je display hetzelfde is als bijvoorbeeld bij de Julia.

Kun je eventueel hier eens kijken https://warmteloket....letkachel-1.pdf

 



#4 GermWentink

GermWentink

    Moderator

  • Members
  • Pip Pip Pip
  • 421 Posts:
  • LocationWenum Wiesel

Geplaatst op: 25 October 2023 - 11:26 AM

Dan kan ik je wel helpen aan een E-Tool voor de parameters. Geef mij in een PB even de waarde van PR06 en PR16 Beschrijf je rookgaskanaal heel goed en weeg alvast een liter pellets vreselijk nauwkeurig en je krijgt antwoord. :D  :D  :D


ezgifcom-gif-maker.gif

Mijn pellets stook ik in een 'MCZ-Deco' pelletkachel,
in een 'Artel compact 20kw autocleaning'  met 500Ltr buffer PelletCV,

en in een 'Artel Julia Next' pelletkachel! 

Tuning van Pelletverbruik en parameter instelling via een eigen E-form tool!

 




Reageer op dit onderwerp



  


Hosting en Seo door
scheiding