Beste mensen,
Nadat ik de kachel winterklaar heb gemaakt (schoonmaken) en de kachel wilde testen, bleek alles wat met wifi te maken te hebben,, het niet te doen.
Ik heb een thermosstaat van Honeywell met een internet gateway, bij de kachel heb ik de ontvanger staan. Dit was ook uitgeschakeld, maar heb dat kunnen herstellen, als ik nu de thermostaat een hoger temperatuur vraag, dan reageert de ontvanger en gaat aan. Dat klopt dus.
Maar de app op de iPhone gaf aan dat de kachel geen verbinding had. ook dat heb ik kunnen oplossen. Aan de kachel is gekoppeld de Navel 2.0 Ik heb deze kunnen resetten en de lampjes branden zowel van bluetooth als van de wifi. maar het groene lampje (van de voeding) blijft voortdurend knipperen. En het signaal dat de ontvanger krijgt van de Honeywell wordt niet doorgegeven aan de kachel. Wat voor de zomer periode wel zo was. Hij heeft het altijd goed gedaan. maar na de zomerslaap komt dit probleem naar voren.
Ik heb geen idee wat er aan de hand is. wie kan er een oplossing voor bedenken?
alvast dank, ik doe wat fotootjes erbij van de situatie.