Ga naar inhoud


Mondena Palletkachel


3 replies to this topic

#1 Gast_Cliff_*

Gast_Cliff_*
  • Guests

Geplaatst op: 02 March 2023 - 05:53 PM

Hallo allemaal,

Wij hebben sinds 4 dagen een mondena D12 pelletkachel uit 2020. Wij hebben 1tje overgenomen en geen nieuwe gekocht. Zelf ben ik verwarmings service monteur, maar dan voornamelijk van gastoestellen. Waar op dat gebied heel veel info,regels en onderdelen over te vinden zijn, valt me dat over een pelletkachel vies tegen, Er zijn heel veel merken, maar onderdelen zijn moeilijk te vinden, ook van onze mondena, nu heb ik er niet de hoofdprijs voor betaald en was het meer ook dat ik niet direct de hoofdprijs wou betalen en bij een duur defect komt er een nieuwe, maar hoe zit het met soorten pellets? Onze rookgas temperatuur zit net boven 100 graden en brand overigens vrij netjes.En Maar wie kan instlellingen wijzigen aan een Mondena d12? De installatie instellingen is onzettend weinig info over, dus vraag me af of een monteur veel kan wijzigen aan dit toestel. Zijn er leden in de groep, die een goed bedrijf weten in zuid limburg voor fatsoenlijke service en onderhoud.... en ook als de kachel niet bij hun gekocht is, want verkopen zijn ze allemaal heel goed in...

#2 Gast_Gast _*

Gast_Gast _*
  • Guests

Geplaatst op: 02 March 2023 - 08:19 PM

mondena eindhoven
https://www.mondena.eu/contact/



#3 Gast_J kabo_*

Gast_J kabo_*
  • Guests

Geplaatst op: 10 November 2023 - 06:38 PM

Mondena d12

#4 Gast_J kabo_*

Gast_J kabo_*
  • Guests

Geplaatst op: 10 November 2023 - 06:41 PM

Mondena d12 ging niet meer aan , super vriendelijke en kundige monteur laten komen deze had het euvel snel gefixt
Mondena technische dienst 06-25495145



Reageer op dit onderwerp



  


Hosting en Seo door
scheiding