Pelletkachelforum
- Pelletkachels
- Pelletkachel onderhoud
- Pelletkachel rookkanaal
- En meer…
Pelletkachelmerken
- Pelletkachel merken
- Ervaringen met merken
- Pelletkachel modellen
- En meer…
Pelletkachel Leveranciers
- Pelletkachel leveranciers
- Ervaringen
- Pelletkachel modellen
- En meer…
Ervaringen
- Ervaringen met merken
- Ervaringen leveranciers
- Ervaringen met instellingen
- En meer…
Aan/uit Knop Niet Te Zien In Mcz App Na Software Update Ios
Citaat van Gast op 29 maart 2023, 17:49Na een software update naar IOS16.4 kan ik in de MCZ app de Aan/Uit knop niet meer zien. Ik moet in een leeg veld klikken en dan pas komt er een melding of ik de pelletkachel aan wil doen.
Heeft iemand anders hier ervaring mee of een oplossing?
Ik heb de MCZ app al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd
Na een software update naar IOS16.4 kan ik in de MCZ app de Aan/Uit knop niet meer zien. Ik moet in een leeg veld klikken en dan pas komt er een melding of ik de pelletkachel aan wil doen.
Heeft iemand anders hier ervaring mee of een oplossing?
Ik heb de MCZ app al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd
Citaat van Gast op 29 maart 2023, 20:11apple bellen of android-foon kopen
apple bellen of android-foon kopen
Citaat van GermWentink op 30 maart 2023, 08:36De app verwijderen en opnieuw installeren, kan ook helpen.
De app verwijderen en opnieuw installeren, kan ook helpen.
Citaat van Coptervriend op 30 maart 2023, 14:49Klopt ik krijg ook geen on/off meer te zien. :unsure:
Heb vanmorgen alle device geüpdatet (ook die van mijn vrouw) en dat was niet handig achteraf gezien. Gelukkig had ik nog een oude reserve iphone liggen en heb daar de MCZ app op geïnstalleerd en kan nu gelukkig de kachel weer aan en uit zetten. Nu maar wachten dat er binnenkort een update komt van mcz
Klopt ik krijg ook geen on/off meer te zien. :unsure:
Heb vanmorgen alle device geüpdatet (ook die van mijn vrouw) en dat was niet handig achteraf gezien. Gelukkig had ik nog een oude reserve iphone liggen en heb daar de MCZ app op geïnstalleerd en kan nu gelukkig de kachel weer aan en uit zetten. Nu maar wachten dat er binnenkort een update komt van mcz
Citaat van Gast op 30 maart 2023, 18:58oplossing staat op FB
https://www.facebook.com/groups/354824945719945/posts/913573179845116/
oplossing staat op FB
https://www.facebook.com/groups/354824945719945/posts/913573179845116/
Citaat van Gast op 12 april 2023, 12:52Ik werd er ook onaangenaam door verrast.
Herstarten modem of opnieuw app installeren helpt niet.
Het lastige is dat er wel verbinding is en de meeste zaken wel werken,
maar juist het startscherm niet meer.
Alternatief voor in/uit schakelen:
De eco functie en Chrono zijn wel te gebruiken via de achterliggende menu’s.
Ik werd er ook onaangenaam door verrast.
Herstarten modem of opnieuw app installeren helpt niet.
Het lastige is dat er wel verbinding is en de meeste zaken wel werken,
maar juist het startscherm niet meer.
Alternatief voor in/uit schakelen:
De eco functie en Chrono zijn wel te gebruiken via de achterliggende menu’s.
Citaat van Gast op 31 juli 2023, 15:01Ze hebben dit weekend een nieuwe app uitgebracht in de iOS AppStore
MCZ Maestro’s – Upgrade
Link naar de appstore
https://apps.apple.com/be/app/mcz-maestro-upgrade/id6450749440?l=nl
Ze hebben dit weekend een nieuwe app uitgebracht in de iOS AppStore
MCZ Maestro’s – Upgrade
Link naar de appstore
Citaat van Gast op 17 oktober 2023, 05:03Hebben meer mensen problemen met de nieuwe op ?
Sinds de update en de vernieuwde app kom ik niet tot nauwelijks in verbinding met de kachel. Als er eindelijk verbinding is dan reageert hij ook nog eens heel traag.
Hebben meer mensen problemen met de nieuwe op ?
Sinds de update en de vernieuwde app kom ik niet tot nauwelijks in verbinding met de kachel. Als er eindelijk verbinding is dan reageert hij ook nog eens heel traag.
Citaat van Gast op 17 oktober 2023, 11:46Ze hebben dit weekend een nieuwe app uitgebracht in de iOS AppStore
MCZ Maestro’s – Upgrade
Link naar de appstore
Ze hebben dit weekend een nieuwe app uitgebracht in de iOS AppStore
MCZ Maestro’s – Upgrade
Link naar de appstore
Citaat van Gast op 17 oktober 2023, 11:50Alleen voor de modellen met een buiten paneel! Voor het starten alleen met de app van de gsm doet deze app het niet
Alleen voor de modellen met een buiten paneel! Voor het starten alleen met de app van de gsm doet deze app het niet
Het Pelletkachelforum is een interactief platform bedoeld voor consumenten, dealers, en installateurs van pelletkachels. Het forum biedt een breed scala aan onderwerpen en gedetailleerde uitleg over pelletkachels en hun toebehoren. Deze onderwerpen omvatten technische aspecten, onderhoud, en algemene discussies gerelateerd aan pelletkachels en hun gebruik.
Doelgroep en inhoud:
Het forum richt zich op een breed publiek, variërend van alledaagse gebruikers tot professionals in de sector. Gebruikers kunnen hier informatie vinden die relevant is voor zowel huis-, tuin- en interieurtoepassingen. Dit maakt het een waardevolle bron voor iedereen die geïnteresseerd is in pelletkachels, of het nu gaat om aankoop, installatie, of onderhoud.
Technische discussies:
Een belangrijk aspect van het forum is de focus op de technische details van pelletkachels. Pelletkachels, die werken op pellets – houtstaafjes met een cilindrische vorm – zijn in wezen elektronische kachels die worden aangestuurd door verschillende parameters. Deze parameters zijn cruciaal voor het bereiken van een hoog rendement en lage uitstoot. Het forum biedt gedetailleerde discussies over deze parameters, wat helpt bij het begrijpen en optimaliseren van het gebruik van de kachel.
Interactieve community:
Het forum stimuleert interactie en discussie onder de leden. Met een verscheidenheid aan onderwerpen, van algemene vragen over pelletkachels tot specifieke technische problemen, biedt het platform een ruimte voor gebruikers om ervaringen uit te wisselen, vragen te stellen en advies te krijgen van andere enthousiastelingen en professionals. Dit aspect van gemeenschapsbouw is een belangrijke kracht van het forum.
Informatie over leveranciers:
Voor gebruikers die op zoek zijn naar leveranciers van pelletkachels in Nederland, biedt het forum een speciaal subforum. Dit subforum bevat informatie over verschillende leveranciers, wat gebruikers helpt bij het maken van geïnformeerde beslissingen bij de aanschaf van een pelletkachel.