Ga naar inhoud


lampen
zonnepanelen
laptops4all
Foto

Eigen Pellets Maken

a

This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
2 replies to this topic

#1 Nick dollevoet

Nick dollevoet

    beginner

  • Members
  • Pip
  • 2 Posts:

Geplaatst op: 29 September 2017 - 09:45 AM

Goedemorgen,

We hebben thuis een shii-take (champignon) kwekerij en de blokjes waar deze op groeien zijn van geperst beukenzaagmeel. We hadden het idee om deze blokken fijn te maken zodat we er zelf pellets van kunnen persen. 
Het is ons gelukt om deze blokken kort te maken en hier pellets van te persen, we hebben de pellets weggebracht naar een bedrijf die pelletkachels verkoopt en installeert bij ons in de buurt en gevraagd of hij onze pellets wou testen in 1 van zijn kachel.
 

 Zouden deze pellets goed branden dan mocht hij bij ons de kachels installeren. 
De pellets branden goed maar ze verbranden niet tot hetzelfde as als de pellets die deze man verkoopt. 

de kachel valt ook op storing als deze een tijdje heeft gebrand op onze eigen gemaakte pellets.

 

 

ik heb geprobeerd om er fotos in te zetten maar dat lukt me niet omdat het bestand te groot is.

kan iemand met vertellen hoe ik dit zou moeten doen dan stuur ik zo snel mogelijk fotos door

 

 

groetjes nick 



#2 Reinos

Reinos

    volwaardig lid

  • Members
  • Pip Pip
  • 28 Posts:

Geplaatst op: 04 October 2017 - 08:32 PM

Goedemorgen,[/size]We hebben thuis een shii-take (champignon) kwekerij en de blokjes waar deze op groeien zijn van geperst beukenzaagmeel. We hadden het idee om deze blokken fijn te maken zodat we er zelf pellets van kunnen persen. [/size]Het is ons gelukt om deze blokken kort te maken en hier pellets van te persen, we hebben de pellets weggebracht naar een bedrijf die pelletkachels verkoopt en installeert bij ons in de buurt en gevraagd of hij onze pellets wou testen in 1 van zijn kachel.[/size]
 
 Zouden deze pellets goed branden dan mocht hij bij ons de kachels installeren. [/size]De pellets branden goed maar ze verbranden niet tot hetzelfde as als de pellets die deze man verkoopt. [/size]
de kachel valt ook op storing als deze een tijdje heeft gebrand op onze eigen gemaakte pellets.[/size]
 
 
ik heb geprobeerd om er fotos in te zetten maar dat lukt me niet omdat het bestand te groot is.[/size]
kan iemand met vertellen hoe ik dit zou moeten doen dan stuur ik zo snel mogelijk fotos door[/size]
 
 
groetjes nick


Je moet de foto die wilt plaatsen verkleinen. Dit forum laat allleen zeer kleine bestanden toe. Een simpele manier is om de foto of meerdere foto’s eerst naar bijvoorbeeld jezelf te mailen. Vaak krijg je dan in je email programma een mogelijkheid om de foto’s te verkleinen. Zet deze dan op de kleinste maat mogelijk. De foto’s die je dan in die mail krijgt kun je gebruiken. Vaak ook maar een of twee.

Groeten Reinos

#3 Pelletkachelforum beheer

Pelletkachelforum beheer

    Administrator

  • Administrators
  • 743 Posts:

Geplaatst op: 23 October 2017 - 10:10 AM

https://nl.imgbb.com/ 

 

kun je fotos uploaden en met link plaatsen.






Hosting en Seo door
scheiding