Ga naar inhoud



This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
6 replies to this topic

#1 Gast_tim_*

Gast_tim_*
  • Guests

Geplaatst op: 27 August 2013 - 09:11 AM

Goedenmorgen, ik heb via marktplaats een nieuwe pelletkachel gekocht bij een handelaar maar bij thuiskomst werkt deze niet en hij zegt dat hij werkend weg ging.

zodra de kachel start gaat hij brokjes erin gooien maar dat stopt niet en dat stalen bakje stroomt vervolgens over...

kan iemand mij vertellen wat er aan de hand is, ik ga mijn rechtsbijstand in ieder geval inschakelen om deze verkoper :angry:



#2 [email protected]_*

Geplaatst op: 27 August 2013 - 11:19 AM

   Hoi,

 

   Kun je mij vertellen welk merk de kachel is en in welke plaats woon je .... mogelijk kan ik je helpen, heb ervaring met verschillende merken ....



#3 Pelletkachelforum beheer

Pelletkachelforum beheer

    Administrator

  • Administrators
  • 743 Posts:

Geplaatst op: 27 August 2013 - 11:32 AM

gaat de gloeipen wel aan? het is inderdaad vreemd dat de verkoper niet wil helpen... je bent verplicht binnen de eu om garantie te verlenen!

vang de korrels tijdens de start even op en kijk of er onderin wat begint te gloeien en of de venitlator voor de rookgasafvoer wel aan gaat.

ben benieuwd!

 

 

(@gert, reacties vanuit een gast account worden eerst nagekeken ivm spambots. vandaar dat je deze niet direct zag.)



#4 Gast_tim_*

Gast_tim_*
  • Guests

Geplaatst op: 27 August 2013 - 12:25 PM

ik woon in Leiden merk kachel is limpfire, volgens mij is die kerel waar ik hem gekocht particulier kreeg ook geen bon namelijk... stom stom stom dat ik daar niet aan dacht :(

de ventilator gaat wel aan alleen dat gloeiding niet, baal hier goed van :(



#5 Pelletkachelforum beheer

Pelletkachelforum beheer

    Administrator

  • Administrators
  • 743 Posts:

Geplaatst op: 27 August 2013 - 02:24 PM

u kunt direct 220v op de twee stroomdraden zetten van de gloeipen, als deze dan wel begint op te gloeien is er wat met de besturing of een beveiliging welke aanspringt.

als hij uitblijft is dat je probleem.



#6 Gast_tim_*

Gast_tim_*
  • Guests

Geplaatst op: 28 August 2013 - 01:32 PM

draadjes van die gloeistaaf zat er eentje los van :) kachel start nu wel.

ga even kijken hoe hij brand bedankt mensen!



#7 Pelletkachelforum beheer

Pelletkachelforum beheer

    Administrator

  • Administrators
  • 743 Posts:

Geplaatst op: 29 August 2013 - 07:05 AM

ok mooizo!! laat even horen hoe hij brand dan zal ik daarna dit topic sluiten.






Hosting en Seo door
scheiding