Ga naar inhoud


Foto

This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
2 replies to this topic

#1 gj.visser

gj.visser

    beginner

  • Members
  • Pip
  • 3 Posts:

Geplaatst op: 13 January 2017 - 10:32 AM

Mijn Ervaring met deze kachel is dat je moet zorgen dat de kanalen achter de beplating goed schoon zijn , het nadeel van deze kachel is dat je geen onderdelen kan krijgen, 20 mailen naar de importeur zonder resultaat je krijgt gewoon geen antwoord bellen is ook geen optie telefoniste zegt worden niet meer verkocht dus ook geen onderdelen meer, bij mij gaat het om de confectie blower die niet goed ronddraait, je moet een wig tussen de motor en het huis zetten wil deze draaien.



#2 Alexander

Alexander

    beginner

  • Members
  • Pip
  • 3 Posts:

Geplaatst op: 14 January 2017 - 08:44 PM

Beste, kijk ook eens op www.pelletkachelonderdelen.eu of stuur even een mail met de gegevens van de kachel, een foto van het te vervangen onderdeel met de afmetingen erbij. Wij reageren altijd op mail.



#3 gj.visser

gj.visser

    beginner

  • Members
  • Pip
  • 3 Posts:

Geplaatst op: 15 January 2017 - 09:41 AM

Beste Alexander,

Dat weet ik dat ik hem daar kan bestellen en dat service goed is, mij gaat gaat het erom dat de importeur tevens verkoper van deze kachel helemaal niet reageert, ik heb een reactie gekregen met de mededeling dat zij nu handelen in dielle kachels, maar dat had de telefoonsite mij ook al gezegd dat ik op de verkeerde plaats was .

Dit vind ik namelijk ongepast. 






Hosting en Seo door
scheiding