Jump to content


Photo

This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
5 replies to this topic

#1 schaive

schaive

    beginner

  • Members
  • Pip
  • 4 posts

Posted 15 November 2016 - 12:40 PM

Sinds kort eigenaar van een (merk mag niet genoemd worden) Milano 8kw.

Als ik hemaanzet blijft hij doorstoken, ook als ik de temperatuur op 10C zet. Hoort dit zo.

 

Ik zou graag willen dat hij het gewoon op een constante temperatuur houdt.

 

 

Dit moet toch mogelijk zijn?

 

 



#2 Gast_Jens_*

Gast_Jens_*
  • Guests

Posted 15 November 2016 - 10:08 PM

Je leverancier hoort dit toch te weten? Bij mijn weten kun je zelfs een @rt3I Milano op ECO OFF zetten (parameter 28).



#3 schaive

schaive

    beginner

  • Members
  • Pip
  • 4 posts

Posted 16 November 2016 - 10:09 AM

Ik heb hem nu via de leverancier op een temperatuur staan die ik zou willen. dus dat is opgelost.

 

maar wat bedoel je met 
ECO OFF



#4 Gast_Wietze_*

Gast_Wietze_*
  • Guests

Posted 25 December 2016 - 09:58 PM

Je leverancier hoort dit toch te weten? Bij mijn weten kun je zelfs een @rt3I Milano op ECO OFF zetten (parameter 28).

Heb dit probleem ook. Kan alleen de parameters niet op 28 krijgen. Gaat nl maar tot 18. Hier ook veel te warm in huis.
Wie kan me vertellen hoe dit op te lossen?
De kachel moet nl. Tussen een lagere en hogere temp. Blijven schommelen, de ecostand.

Groeten Wietze

#5 Gast_gast_*

Gast_gast_*
  • Guests

Posted 26 December 2016 - 02:24 PM

kachel uit of een deur open



#6 JeanD

JeanD

    groot gebruiker

  • Members
  • PipPipPip
  • 42 posts

Posted 30 March 2017 - 02:08 PM

Met parameter 28 (PRO28) kun je volgens mij aangeven of je de kachel in eco stand wilt hebben nadat de gewenste temp bereikt is, of uit, en indien uit, na hoeveel graden beneden de gewenste temp de kachel weer aanspringt. De eco stand is die waarin de kachel zijn laagste vermogen levert, en stand 5 (of TURBO?) zou moeten corresponderen met het hoogste vermogen. Je merkt aan alle(!) reacties hier op het forum dat de kachels nauwelijks correct worden afgesteld bij installatie. Zo ook bij mij niet. De vriendelijke  installateur vertrok met de opmerking dat "als de kachel piept, dan bel je de winkel en je wordt dan telefonisch geholpen bij het aanpassen van de softwareinstellingen", geen woord over afstellingen, maar wel alles over de (summiere) funkties op de afstandsbediening.






Hosting en Seo door
scheiding