Jump to content


Afstandsbediening Resetten


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
3 replies to this topic

#1 Gast_Tanja_*

Gast_Tanja_*
  • Guests

Posted 21 October 2016 - 03:18 PM

Hallo, Ik heb sinds vorig voorjaar een Piazetta 958. Nu het weer kouder wordt (ik woon in Griekenland overigens) heb ik de kachel weer aangemaakt.

Ik dacht dat de afstandsbediening niet goed reageerde, dus heb ik de batterijen vervangen.

Te laat kwam ik er achter dat daar een bepaalde procedure voor is (stekker eruit, batterijen vervangen, stekker er weer in). Tja, dat heb ik dus niet zo gedaan. Wel alsnog een keer op die manier de batterijen verwisseld, maar dat mocht niet meer baten.

Nu kan ik de kachel alleen nog maar aan en uit zetten met de afstandsbediening maar verder helemaal niets meer, kom ook niet meer in het menu.

Ik heb wel in een handleiding op internet gevonden hoe je de afstandsbediening reset, maar... ik heb een andere afstandsbediening! De mijne heeft alleen een Up en Down button, OK, ESC en Aan/Uit.

Iemand enig idee wat ik moet doen???

 



#2 Gast_Tanja_*

Gast_Tanja_*
  • Guests

Posted 29 October 2016 - 09:46 AM

OK, de oplossing is gekomen. Niet van hier, maar van de firma Broux Kachels & Haarden in Bree België, die zo vriendelijk waren een Nederlandse handleiding te sturen én een suggestie te geven voor het probleem. Superservice ook al zijn wij geen klant van hun!! Chapeau!

 

De afstandsbediening was per ongeluk op "simpele bediening" gezet, te verhelpen met het ingedrukt houden van de start + esc toets gedurende 10 seconden.



#3 Gast_Bart_*

Gast_Bart_*
  • Guests

Posted 25 December 2016 - 11:19 PM

Hallo. Ik heb een piazzetta 957 en ben op zoek naar een Nederlandse gebruiksaanwijzing . Mocht je de gebruiksaanwijzing digitaal hebben ontvangen zou ik die dan mogen hebben? mijn emailadres [email protected]
Alvast bedankt.

#4 Gast_gast_*

Gast_gast_*
  • Guests

Posted 26 December 2016 - 02:27 PM

staat op google

 

https://www.google.b...LGuIsupa8GpnJgI

 






Hosting en Seo door
scheiding