Hallo, wij hebben in november 2015 een piazzetta kachel in huis welke geplaatst is door de firma Brouxkachels in België.
Als snel bleek er een defect aan de kachel zodat deze bij het opstarten vaak uitdooft. Dit is natuurlijk heel vervelend als je de opstartprocedure soms 2 of 3x moet herhalen of wanneer je thuis komt na je werk en hij niet aan is gegaan op de ingestelde tijd.
De firma Broux heeft ernaar gekeken en er blijkt een onderdeel vervangen te moeten worden in de elektronica. In maart 2016 heeft Broux dit onderdeel in bestelling staan bij Piazzetta maar het wordt maar niet geleverd. Intussen wachten wij dus (ten koste van onze garantietijd) al langer als 3 maanden op een onderdeel uit Italië.
Herkent iemand dit van Piazzetta?
Broux kachels vertelde me via de mail dat zij inmiddels hun advocaat erop hebben gezet en wij vinden dit een vreemde gang van zaken. We vragen ons af wat er allemaal aan de hand is. De communicatie met Broux verloopt overigens ook zeer stroef!
Kan iemand ons vertellen wat we nu het beste kunnen doen?