Ga naar inhoud


- - - - -

Klok Dielle Scirocco 60


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
3 replies to this topic

#1 Gast_Michel_*

Gast_Michel_*
  • Guests

Geplaatst op: 20 February 2016 - 12:48 PM

Hallo,

 

Ik ben sinds kort in het bezit van een mooie Dielle Scirocco 60 met een Tube LCD display. Ik kan echter nergens in het menu vinden waar in de datum en tijd kan instellen! Volgens de handleiding zou in het menu een regel "Clock" moeten zitten maar die heb ik niet.

 

Groeten, Michel.

 



#2 Pelletkachelforum beheer

Pelletkachelforum beheer

    Administrator

  • Administrators
  • 743 Posts:

Geplaatst op: 21 February 2016 - 09:54 AM

Ehm opzich is het knap als je een scirocco hebt met een tube (kanalisatie)  aangezien deze niet bestaat maar neem even contact op met Dielle want normaal krijg je via de dealer de Nederlandse handleiding mee.



#3 Gast_Michel_*

Gast_Michel_*
  • Guests

Geplaatst op: 21 February 2016 - 10:58 AM

Ehm opzich is het knap als je een scirocco hebt met een tube (kanalisatie)  aangezien deze niet bestaat maar neem even contact op met Dielle want normaal krijg je via de dealer de Nederlandse handleiding mee.

Ik heb geen scirocco met kanalisatie maar een scirocco met een LCD display, het zelfde display als op de scirocco bij jullie in de winkel. In de handleiding word gesproken over een Tube LCD, het display met de 6 knopppen. Bij levering zat er een Engelstalige handleiding in. De dealer levert sinds kort Dielle kachels en heeft nog geen ervaring, vandaar mijn vraag in dit forum.



#4 Pelletkachelforum beheer

Pelletkachelforum beheer

    Administrator

  • Administrators
  • 743 Posts:

Geplaatst op: 21 February 2016 - 12:08 PM

Ik ben slechts een moderator dus denk niet dat je mij ooit gesproken hebt :) de handleiding kun je via Diellepelletkachel.nl verkrijgen of via de dealer. Datum en tijd zitten achter een verborgen menu welke door de dealer ingesteld moet worden.




Hosting en Seo door
scheiding