Ga naar inhoud


Foto

This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
3 replies to this topic

#1 Sandra

Sandra

    beginner

  • Members
  • Pip
  • 2 Posts:

Geplaatst op: 23 February 2015 - 07:08 PM

Wie weet wat ze  eigenlijk doen bij een service beurt van je Pelletkachel. Klopt het dat er  alleen uitgebreid wordt schoongemaakt. Mijn instructieboekje ( nordic fire 100) geeft alleen  het schoonmaken aan.

Wie zou hier op willen reageren? Thanx Sandra



#2 Euron kachels

Euron kachels

    expert

  • Members
  • Pip Pip Pip
  • 92 Posts:

Geplaatst op: 23 February 2015 - 07:40 PM

bij een onderhoudsbeurt van een pelletkachel cv worden vele delen van de kachel losgehaald zoals:

 

rookgasventilator

inspectieluiken

schrapers

kanalen

 

de rookgasventilator wordt netjes schoongemaakt en ook de kanalen worden geborsteld en leeg gezogen.

de ene pelletkachel cv kan verder uit elkaar dan de andere maar wij halen in ieder geval alles los wat mogelijk is en controleren ook de werking.

 

mvg Euron kachels



#3 Sandra

Sandra

    beginner

  • Members
  • Pip
  • 2 Posts:

Geplaatst op: 26 February 2015 - 01:11 PM

Hallo Euron, dank voor het bericht

ik kan idd zelf wel alles uit elkaar halen en zuigen, maar die kanalen ed daar moet ik maar niet aan beginnen. De schoorsteen is nu ook geveegd.

Wie doet een dergelijke service beurt???  Jullie misschien, ik woon vlak bij Assen



#4 The Cleaner

The Cleaner

    *Master*

  • Administrators
  • 664 Posts:

Geplaatst op: 27 February 2015 - 03:34 PM

Hallo Euron, dank voor het bericht

ik kan idd zelf wel alles uit elkaar halen en zuigen, maar die kanalen ed daar moet ik maar niet aan beginnen. De schoorsteen is nu ook geveegd.

Wie doet een dergelijke service beurt???  Jullie misschien, ik woon vlak bij Assen

Euron is gevestigd in Raalte dit is wel dicht in de buurt. U kunt gerust een keer bellen naar Euron-Kachels. Het telefoon nummer is 0572-354250 zij staan 6 dagen per week voor u paraat en willen u met alle plezier helpen aan uw onderhoudsbeurt.


Met vriendelijke groeten,
with kind regards,
The Cleaner

 





Hosting en Seo door
scheiding