Ga naar inhoud



This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
5 replies to this topic

#1 Gast_Zwoelman_*

Gast_Zwoelman_*
  • Guests

Geplaatst op: 15 January 2015 - 07:06 PM

Ik lees veel over pelletkachels daar ik er eentje wil aanschaffen voor onze eigen woning.
Nu heb ik erg veel merken voorbij zien komen maar slechts eentje waar ik eigenlijk vrij veel voordelen van lees.

Deze pelletkachel schijnt de pellets juist niet in een bakje te laten vallen maar als een molshoop op te drukken.
Het merk van deze kachel is Dielle en ik vond ook informatie op dit forum en bij wat bedrijven dus ga er zeker na kijken.

Heeft iemand dit systeem al eens werkend gezien en zo ja wat vonden jullie ervan want las op hun facebook ook al dat dit systeem zelfs op meer

kon branden dan enkel pellets en dat ze wel een heel hoog rendement hadden.



#2 Gast_pelletkachelhome.nl_*

Gast_pelletkachelhome.nl_*
  • Guests

Geplaatst op: 15 January 2015 - 07:58 PM

Hallo,

De Dielle is een prachtige pelletkachel met een mooie natuurlijke vlam.

Deze kachel brandt op pellets maar de kwaliteit van de pellets komt iets minder secuur omdat deze kachel geen problemen krijgt met verstopping van branderbak.

Bij ons in de showroom staat deze kachel brandend opgesteld.

Naast dit model staan er ook 14 andere modellen van diverse merken brandend opgesteld.

Als u deze kachel wilt zien branden en met andere kachels vergelijken dan bent u welkom bij ons in de schowroom te IJsselmuiden.

vr. gr. Pelletkachelhome.nl



#3 Gast_Zwoelman_*

Gast_Zwoelman_*
  • Guests

Geplaatst op: 15 January 2015 - 08:18 PM

Ik zag ook dat de bedrijfsshowroom van het merk Dielle zelf in Raalte zit kan ik daar ook kijken aangezien zij alle modellen van het merk hebben branden? wij komen zelf uit Hengelo en het is dan net iets dichter bij.



#4 Gast_pelletkachelhome.nl_*

Gast_pelletkachelhome.nl_*
  • Guests

Geplaatst op: 15 January 2015 - 09:11 PM

Hallo ,

Wij onderhouden goede contacten met Euron in Raalte.

Als je daar naar toe gaat doe ze de groeten van Pelletkachelhome.

vr. gr. Pelletkachelhome.nl



#5 Gast_Zwoelman_*

Gast_Zwoelman_*
  • Guests

Geplaatst op: 15 January 2015 - 09:34 PM

begrijp ik hier uit dat u dus bij de firma Euron in Raalte uw pelletkachels besteld? Ik zag op de website dat u dealer was van Dielle dus ik kan eventueel wel daar kijken en daarna bij u komen kijken.
Ik zal zien als het mij aan staat welke dealer in mijn buurt zit, u hoort binnenkort nog van mij.
 



#6 Dielle pelletkachel

Dielle pelletkachel

    Fabrikant pelletkachels

  • Members
  • Pip Pip
  • 16 Posts:

Geplaatst op: 16 January 2015 - 08:08 AM

Geachte heer/mevrouw Zwoelman,

 

De Dielle pelletkachel is een compleet ander systeem dan welk merk pelletkachel dan ook!

Het gepatenteerde systeem door de pellets via de bodem in de stookkamer te drukken heeft dan ook vele voordelen.

 

Gewone pelletkachel

  • Reiniging 1x per week
  • Keuze van pellets belangrijk ivm verstopping
  • Één keuze van brandstof namelijk de pellet
  • Rendment tot 94%
  • Uitdoven en opstarten kan oplopen tot 30minuten
  • Asresten moet uit de branderpot worden gezogen
  • vrij vel vuur

De Dielle pelletkachel met gepatenteerde bodemvoeder

  • Reiniging 1x per maand
  • Keuze van pellets minder relevant aangezien wij geen branderbak meer gebruiken
  • Niet alleen brandstof pellets maar ook anderen zoals pitten,zaden en barst
  • Rendement tot 96%
  • Uitdoven en starten wordt anders uitgevoerd waardoor wij binnen 1 minuut weer kunnen doorgaan of binnen 4 uur zonder gebruik van de gloeipen
  • Asresten worden over de rand gedrukt
  • Rustig houtvuur aangezien wij de asresten niet hoeven af te zuigen.
  • kanalisatie door nieuw systeem 12 tot 16 meter
  • aan te sturen met vele mogelijkheden zoals thermostaat, draadloze systemen of via smartphone en internet.

Bekijk de toestellen gerust bij één van onze dealers of via de website van Dielle pelletkachel daar vind u alle dealers.

 

De Fabrieksshowroom bevind zich inderdaad in Raalte.


Dielle pelletkachel, de nieuwe manier van stoken op pellets dmv een gepatenteerde bodemvoeder.





Hosting en Seo door
scheiding