Ga naar inhoud


Foto

This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
6 replies to this topic

#1 Pierre1969

Pierre1969

    beginner

  • Members
  • Pip
  • 3 Posts:

Geplaatst op: 27 December 2014 - 10:54 PM

Hallo allemaal.

Ik heb een Pelletkachel gekocht en inmiddels thuis geleverd gekregen en in de veronderstelling dat het een Artel Milano L zou zijn.
Nu uit de verpakking gehaald en er staat een loge van Krone op de voorkant rechts onders.
Klopt dit ?
Graag hoor ik van jullie



#2 Gast_appie_*

Gast_appie_*
  • Guests

Geplaatst op: 28 December 2014 - 10:23 AM

Men beweert dat de kachels uit dezelfde deur komen maar als ik een Artel gekocht zou hebben dan wil ik die ook geleverd hebben en geen Krone.

Als je dit aantoonbaar hebt via een factuur zou ik er niet mee akkoord gaan.



#3 Gast_Pierre1969_*

Gast_Pierre1969_*
  • Guests

Geplaatst op: 28 December 2014 - 01:34 PM

Hallo Appie.

Bedankt voor je snelle reactie.

is de Krone dan slechter dan de Artel.



#4 Gast_erwin_*

Gast_erwin_*
  • Guests

Geplaatst op: 28 December 2014 - 02:14 PM

zijn volgens mij allemaal dezelfde kachels enkel een andere naam zoals Artel Krone en Kalor



#5 Gast_appie_*

Gast_appie_*
  • Guests

Geplaatst op: 28 December 2014 - 04:38 PM

Weet niet of er technisch verschil is tussen deze kachels. Kan van het merk Krone zo ie zo niet al te veel vinden in Nederland.Ook niet of er prijsverschil is. Maar je hebt recht op waar je voor betaald hebt lijkt mij.



#6 Gast_appie_*

Gast_appie_*
  • Guests

Geplaatst op: 28 December 2014 - 08:39 PM

http://pellets.forum...elfde-als-kalor

 

 

Artel kwalitatief betere ventilatoren, zie bovenstaand topic.

 



#7 Gast_Jean_*

Gast_Jean_*
  • Guests

Geplaatst op: 22 January 2015 - 04:32 PM

De Artel Milano is een budgetkachel van Kalor en is 100% gelijk aan de Krone. Artel, Kalor en Krone komen allemaal uit dezelfde fabriek maar worden elk via andere kanalen verdeeld. Ik denk wel dat Artel en Kalor (de A-merken van de fabriek) een betere kwaliteitscontrole ondergaan of dat je mag rekenen op een betere service van de officiƫle importeur. Krone wordt als puur budgetmerk neergezet en wordt in Italiƫ ook via supermarkten etc. verkocht.

Dus als jij een Artel op je factuur hebt staan dan mag je rekenen op de Artel service, wat er dan nog verder op die kachel staat doet er niet zoveel toe.






Hosting en Seo door
scheiding