Jump to content


Photo

This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
7 replies to this topic

#1 Miek77

Miek77

    beginner

  • Members
  • Pip
  • 5 posts

Posted 20 December 2014 - 11:41 AM

Beste mensen, wij hebben sinds juli een pelletcv van Ecospar. Hij is geïnstalleerd en deed het de eerste 7 weken prima. Nu hebben wij steeds een storing. Hij geeft Safety-thermal (alarm 7). We weten niet zo goed wat we moeten doen om het te verhelpen. We maken de kachel regelmatig (om de dag) schoon. Heeft iemand tips, of weet iemand een bedrijf die dit merk voert. De kachel is door een installateur geinstalleerd/aangesloten alleen hij is verder niet bekend met dit merk.



#2 Miek77

Miek77

    beginner

  • Members
  • Pip
  • 5 posts

Posted 20 December 2014 - 06:04 PM

Deze mag dicht, ik heb hem per ongeluk twee keer geopend....



#3 Gast_dirk baarens 0610682517_*

Gast_dirk baarens 0610682517_*
  • Guests

Posted 18 February 2015 - 11:13 AM

hoi ik had dezelfde storing met de Auriga na veel zoeken kwam ik erachter dat het de druksensor is bij mij was het een verstopt pijpje van

de asruimte onderin waar het slangetje op zit van de druksensor gr dirk 



#4 Gast_dirk baarens_*

Gast_dirk baarens_*
  • Guests

Posted 17 May 2016 - 03:01 PM

achterin de kachel zit een drukschakelaar met slangetije dit zit verstopt dus kachel schoonmaken.



#5 Gast_Simone_*

Gast_Simone_*
  • Guests

Posted 02 November 2016 - 12:25 PM

Ik heb ook een pallet kachel ecospar, hij geeft storing pallet. Hij krijgtgeen korrels. Als ik zelf korrels in het bakje gooi , gaat ie aan. Maar komen geen pallet korrels bij. Heeft dat met de instelling te maken?

#6 Gast_Gast _*

Gast_Gast _*
  • Guests

Posted 06 January 2017 - 02:46 PM

Beste mensen, wij hebben sinds juli een pelletcv van Ecospar. Hij is geïnstalleerd en deed het de eerste 7 weken prima. Nu hebben wij steeds een storing. Hij geeft Safety-thermal (alarm 7). We weten niet zo goed wat we moeten doen om het te verhelpen. We maken de kachel regelmatig (om de dag) schoon. Heeft iemand tips, of weet iemand een bedrijf die dit merk voert. De kachel is door een installateur geinstalleerd/aangesloten alleen hij is verder niet bekend met dit merk.

 

Ik heb ook een pallet kachel ecospar, hij geeft storing pallet. Hij krijgtgeen korrels. Als ik zelf korrels in het bakje gooi , gaat ie aan. Maar komen geen pallet korrels bij. Heeft dat met de instelling te maken?

het kan zijn dat het wormwiel vast zit, daarvoor moet men alle pellets eruit halen em onderin goed schoonmaken daar waar het wormwiel zit of als men een stalen afvoerpijp heeft kan er water of vuil in zitten



#7 Gast_piotro_*

Gast_piotro_*
  • Guests

Posted 06 January 2017 - 02:47 PM

Beste mensen, wij hebben sinds juli een pelletcv van Ecospar. Hij is geïnstalleerd en deed het de eerste 7 weken prima. Nu hebben wij steeds een storing. Hij geeft Safety-thermal (alarm 7). We weten niet zo goed wat we moeten doen om het te verhelpen. We maken de kachel regelmatig (om de dag) schoon. Heeft iemand tips, of weet iemand een bedrijf die dit merk voert. De kachel is door een installateur geinstalleerd/aangesloten alleen hij is verder niet bekend met dit merk.

waar staat alarm 7 voor? dat is terug te vinden in de handleiding.



#8 Gast_piotro_*

Gast_piotro_*
  • Guests

Posted 06 January 2017 - 02:48 PM

waar staat alarm 7 voor? dat is terug te vinden in de handleiding.






Hosting en Seo door
scheiding