Ga naar inhoud



This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
2 replies to this topic

#1 Gast_lupus_*

Gast_lupus_*
  • Guests

Geplaatst op: 15 December 2014 - 09:10 AM

Ik wil onze Extraflame ilenia ( prima kachel overigens) op afstand aan kunnen zetten via internet om thuis te komen in een warm huis, en wil dat doen door hem aan te sluiten op het reeds geinstalleerde en goed werkende Klikaanklikuit systeem. 

 

Ik heb een KAKU ontvanger samen met een 230V relais ingebouwd in een kastje, het resultaat is vergelijkbaar met Webrelais, dus een potentiaalvrije schakeluitgang.

 

Ik begrijp dat je hem aan moet sluiten via de rode en zwarte "luidsprekerklemmen" aan de linkerachterzijde. 

 

Nu verwachtte ik een draadbrug tussen beide klemmen, maar die zat er niet. 

 

Is dat toch de goede plek om dit relais aan te sluiten? Wat gebeurt er als deze contacten doorverbonden worden met de ingebouwde thermostaat? Hoe moet de kachel ingesteld worden bij vertrek van huis?

 

Bij voorbaat dank voor wie mijn vragen kan beantwoorden. 

 

 



#2 Pelletkachelforum beheer

Pelletkachelforum beheer

    Administrator

  • Administrators
  • 743 Posts:

Geplaatst op: 15 December 2014 - 10:23 AM

Ja die poort is bedoeld voor een ongevoede schakeling dus kan zelfs werken met een ouderwetse quickthermostaat.

dan in user thermostaat instellen.



#3 Gast_lupus_*

Gast_lupus_*
  • Guests

Geplaatst op: 15 December 2014 - 11:00 AM

Ja die poort is bedoeld voor een ongevoede schakeling dus kan zelfs werken met een ouderwetse quickthermostaat.

dan in user thermostaat instellen.

Dank voor uw snelle antwoord. 

 

Wat ik nog niet begrijp: in user thermostaat instellen. In het user-menu zie ik niets over een thermostaat staan.

 

Kunt u nog wat meer uitleggen?

 

met vriendelijke groet, lupus.






Hosting en Seo door
scheiding