Ga naar inhoud



This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
7 replies to this topic

#1 Gast_benjo_*

Gast_benjo_*
  • Guests

Geplaatst op: 06 December 2014 - 02:33 PM

Hoe hard mag en kan de ventilator van onze pellet kachel draaien

al hij aangaat dan draait hij na enkele minuten een paar sec op volle toeren, en daarna doet hij vlgs mij niet veel meer.

kan ik een instelling veranderen en zo ja ,welke en wat mag de waarde max zijn ?



#2 Pelletkachelforum beheer

Pelletkachelforum beheer

    Administrator

  • Administrators
  • 743 Posts:

Geplaatst op: 06 December 2014 - 03:08 PM

Vaak worden deze ventilatoren terug geregeld, in principe moet u de standaard waarden vanaf fabriek gebruiken.
Wij raden u echter aan niet zelf in de parameters van dit soort toestellen te veranderen aangezien het toestel is gekeurd met de van fabriek af ingestelde en gekeurde parameters.
Op het moment dat u hier iets aan veranderd vervalt iedere keuring op dit soort toestellen.



#3 Gast_Gast _*

Gast_Gast _*
  • Guests

Geplaatst op: 27 December 2014 - 09:58 AM

 wat betekent dan SEru in het scherm ?



#4 Pelletkachelforum beheer

Pelletkachelforum beheer

    Administrator

  • Administrators
  • 743 Posts:

Geplaatst op: 27 December 2014 - 12:02 PM

dat uw pelletkachel onderhoud nodig is, uw monteur kan deze melding deactiveren.



#5 Gast_Bert korenberg_*

Gast_Bert korenberg_*
  • Guests

Geplaatst op: 05 March 2016 - 02:46 PM

Mijn A easy is in dec 2015 schoongemaakt en gereset ,nadat hij Seru in display aan gaf,de monteur zei dat de kachel 900 uur dan gedraaid had,nou geeft hij sinds gister 4 maart 2016 weer Seru aan,het lijkt me stug dat hij nu alweer 900 brand uren heeft gehad,heb hem zelf alweer helemaal schoongemaakt met de compressor ,de kachel buiten neer gezet en helemaal los gehaald zoals de monteur dit ook deed,was er toen niet bij toen hij in display de Artel weer recete wie weet raad,heb geen zin om na 3 maanden weer 85 EUR te betalen

#6 Gast_gast_*

Gast_gast_*
  • Guests

Geplaatst op: 05 March 2016 - 10:57 PM

werkt menu 4, 55, set

 



#7 Gast_Cor_*

Gast_Cor_*
  • Guests

Geplaatst op: 06 March 2016 - 09:44 AM

schoonmaken met een compressor... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:  alsjeblieft bel een goede onderhoudsmonteur



#8 Gast_Bert korenberg_*

Gast_Bert korenberg_*
  • Guests

Geplaatst op: 07 March 2016 - 08:20 PM

Die heeft het voor 3 maanden geleden dus gedaan,hij en ik zijn van mening dat je hem beter schoonblaast daarmee,hij heeft hem ook gereset maar geeft nu dus weer Seru aan,maar zal een kijken of het me lukt om menu 4 55. Set te doen mvg bert




Hosting en Seo door
scheiding