Afkoelperiode Ventilator Julia Next
Geplaatst op: 15 January 2025 - 03:10 PM
Gast_Gast _*
Geplaatst op: 16 January 2025 - 10:22 AM
Bij de nextgen gaat de ventilator ook hard na uitzetten, COOL. Lijkt me ook nodig om rest pellets uit de bakje op te branden.
Geplaatst op: 16 January 2025 - 10:43 AM
De stand auto aan/uit vind ik zelf te onrustig, daarom hier geprobeerd de kachel zo zacht mogelijk te laten branden door pellets en rookgasventilator in stapjes terug te zetten. Dat gaat goed. Nu geeft dus minder warmte, en blijft bij ons tenminste hele avond rustig en stil doorbranden. Alleen bij het uitzetten gaat dus de ventilator hard. Ik ben gewaarschuwd ervoor te zorgen dat de verbranding niet te geel wordt.
Geplaatst op: 16 January 2025 - 12:55 PM
Volgens de video niet die ik gezien heb.
Zou het kunnen dat je hem niet goed hebt ingesteld?
Bij de nextgen gaat de ventilator ook hard na uitzetten, COOL. Lijkt me ook nodig om rest pellets uit de bakje op te branden.
Geplaatst op: 16 January 2025 - 12:57 PM
Ja zo iets zat ik ook al aan te denken.
Minder korrels minder warmte
Wat zijn jouw standen van korrels en ventilator?
Zit ff niet bij de kachel, welke PR?? instellingen heb je aangepast?
De stand auto aan/uit vind ik zelf te onrustig, daarom hier geprobeerd de kachel zo zacht mogelijk te laten branden door pellets en rookgasventilator in stapjes terug te zetten. Dat gaat goed. Nu geeft dus minder warmte, en blijft bij ons tenminste hele avond rustig en stil doorbranden. Alleen bij het uitzetten gaat dus de ventilator hard. Ik ben gewaarschuwd ervoor te zorgen dat de verbranding niet te geel wordt.
Geplaatst op: 16 January 2025 - 01:00 PM
Das duidelijk maar niet de bedoeling. :-) Het zal een fabrieks instelling zijn. Dat is software dus er is vast ergens een verborgen setting die aan te passen is.
enige oplossing nextgen kopen
Geplaatst op: 16 January 2025 - 01:04 PM
Silent stop heet het:
https://youtu.be/rzcEBBx8Feo?t=298
Volgens de video niet die ik gezien heb.
Zou het kunnen dat je hem niet goed hebt ingesteld?
Gast_Gast _*
Geplaatst op: 16 January 2025 - 03:51 PM
silent stop;; bakje niet leeg; kachel ontploft auto start
Reageer op dit onderwerp