Ga naar inhoud

Foto
- - - - -

Zwart Ruitje

3 replies to this topic

#1 HenkV

HenkV

beginner

• Members
  • Pip
  • 1 Posts:

Geplaatst op: 13 November 2024 - 08:14 PM

Hallo hebt een inbouwhaard La Nordica Extraflame Comfort P70 Air 10KW.

Nou hebt ik een probleem dat mijn ruitje met een paar uur branden al helemaal zwart is maar ik kan niets instellen kwa rookgasafvoer of wat anders kan alleen de pellettoevoer veranderen en dat hebt ik ook geprobeerd maar dat verandert ook niks wie kan mij Helpen.

hebt hem ongeveer een half jaar maar omdat het wat kouder wordt buiten brandt hij nu wat meer en valt het gelijk op en de Verkoper geeft geen bericht als ik hem benaderd die zegt alleen maar dat wij pellets van hem moeten gebruiken.

Hebt zelf hele goede pellets gekocht maar dat interesseert hem niet.

Groetjes Henk.

#2 Marcs

Marcs

beginner

• Members
  • Pip
  • 3 Posts:
  • LocationDrachten Fryslan

Geplaatst op: 18 November 2024 - 03:02 PM

Zou bijna zeggen niet een optimale verbranding of slechte pellets. Welke pellets gebruik je? Welke vermogens stand al verschillende geprobeerd hoe lager hoe meer roet hoe hoger hoe beter schoner de verbranding. Zou eerst testen op welke vermogens hij dit doet.

#3 Gast_Gast _*

Gast_Gast _*
  • Guests

Geplaatst op: 18 November 2024 - 03:34 PM

kouder weer minder zwart

#4 Harlo

Harlo

groot gebruiker

• Members
  • Pip Pip Pip
  • 232 Posts:

Geplaatst op: 19 November 2024 - 08:48 AM

Goede verkoper :o !!! De instellingen moeten aangepast worden Is dit gedaan bij de installatie?

Wat je kan doen is inderdaad een zak of 10 met pellets gebruiken van de verkoper en met hem afspreken als het niet goed is dat hij de kachel komt afstellen.

Reageer op dit onderwerp