Jump to content


Service Unifire Fero Importeur Van Mcz


2 replies to this topic

#1 Gast_Kyano_*

Gast_Kyano_*
  • Guests

Posted 02 October 2024 - 06:51 AM

Service van lik mijn vestje, kachel zou gerepareerd zijn maar was smiddags al in storing. Dealer wou dat de kachel eerst werd gemaakt voor ze gingen betalen aan unifire daar het via de dealer loopt. Unifire of unifailure geeft gewoon niet thuis en repareert niet. klant in de kou. kachel nu laten maken samen met andere dealer. helaas is dit de werking van Unifire de importeur van MCZ.

 

beter gewoon online bestellen in het buitenland waar daar geniet je dezelfde service maar scheelt het je een bak met geld, oftewel zelf oplossen.

heb inmiddels de kachel verkocht en eentje hier besteld welke netjes werd geleverd. https://shop.addessi...-60WlLZV9z-cLUR levering duurt een paar weken maar super tof bedrijf!



#2 Pelletkachelforum beheer

Pelletkachelforum beheer

    Administrator

  • Administrators
  • 745 posts

Posted 03 October 2024 - 11:11 AM

Wat betreft hoe een dergelijk dealer of servicebedrijf met elkaar hebben is niet aan u, daar moeten ze samen uit komen. normaal gezien is de dealer verantwoordelijk en wordt dit ook wel opgepakt. een toestel uit het buitenland betekend naast geen service vaak ook geen onderdelen daar de dealer in Nederland geen onderdelen levert aan toestellen die uit het buitenland komen. via het serienummer weten ze waar deze vandaan komt... ergens wellicht verstandig deze dan nooit te noemen als die geimporteerd is :)



#3 GermWentink

GermWentink

    Moderator

  • Members
  • PipPipPip
  • 450 posts
  • LocationWenum Wiesel

Posted 04 October 2024 - 08:59 AM

Zelf heb ik een MCZ deco gekocht bij in Esveld Putten, en heb daar erg goede ervaring mee. Niet alleen het leveren maar ook het plaatsen en afstellen ging perfect zelfs de luchtflow in de schoorsteen werd gemeten, en dat doen er niet veel. Zij zijn super proffessioneel en kunnen je wellicht helpen. 


ezgifcom-gif-maker.gif

Mijn pellets stook ik in een 'MCZ-Deco' pelletkachel,
in een 'Artel compact 20kw autocleaning'  met 500Ltr buffer PelletCV,

en in een 'Artel Julia Next' pelletkachel! 

Tuning van Pelletverbruik en parameter instelling via een eigen E-form tool!

 




Reply to this topic