Ga naar inhoud


lampen
zonnepanelen
laptops4all
- - - - -

Wat Een Herrie

herrie vervelend irritant raar caktnie vraagje

This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
1 reply to this topic

#1 Gast_waver_*

Gast_waver_*
  • Guests

Geplaatst op: 05 August 2014 - 06:50 PM

had vakantie en dacht laat ik eens even lekker rond gaan kijken met deze temperaturen naar een pelletkachel.
Zo gezegd zo gedaan dus ik naar een winkel in de buurt en ik wordt me toch omver geblazen!! man man wat een herrie.

De  beste man zij dat ik wat voor warmte over moest hebben en dat die dingen dat gewoon doen. Ik denk kom kom, meneer Waver gaat niet zomaar door een verkoper zich laten

ompraten dat dit zo is! dus ik weer verder en uiteindelijk in een plaatsje gekomen dat Raalte is genoemd. Nou ik kom daar binnen en denk volgens mij hebben ze die dingen hier uitgevonden want er stonden er heel wat maar er brandde niks op dat moment, snap ik ook wel want het was al lekker warm en er stond er nog eentje te schilderen ook. maar goed toch gevraagd of der eentje kon worden aangezet kon worden en dat was geen probleem de beste man heeft mij de kachel aangezet en ik maar wachten op de storm die te wachten stond, dat duurde even maar goed de wind blies niet vol in mijn gezicht maar naar de grond dit maakte het al een stuk aangenamer maar het grootste verrassingspunt is dat ik de Zuiderzeestorm niet hoorde opkomen het ding bleef stil!

ik ben met de beste man in gesprek geweest en hij legde mij uit dat er wel degelijk verschil zit in de geluidsnorm van deze kachels maar ook alle regels die er voor deze dingen gelden, al met al ben ik met een paar boeken naar huis gegaan en ga ik mij nu op de soorten modellen richten en dan maar weer eens naar dat zelfde plaatsje toe om er eentje op te halen.



#2 Euron kachels

Euron kachels

    expert

  • Members
  • Pip Pip Pip
  • 92 Posts:

Geplaatst op: 07 August 2014 - 09:18 AM

Wat leuk om dit terug te lezen hoe u het bezoek bij ons heeft ervaren. Graag tot ziens!




Hosting en Seo door
scheiding