Sinds Juli 2023 ben ik bezig geweest om een bezoek tot schouwing te organiseren om tot een offerte te komen. Na vele emails en herinneringen eindelijk een bezoek geregeld en enige weken later een offerte gehad die vragen opriep. Bezoek a.d. winkel gebracht en met hr Valcks (?) gebracht op 24 Aug. 23. Situatie van onze wensen uitgelegt. Sindsdien getelefoneerd (was zo een drukke periode) en weer minstens 2 email gestuurd met verzoek tot opvolging. Wordt volkomen doodgezwegen en krijg doelbewust geen antwoord. Sinds ze geinformeerd werden dat het een schoorsteen installatie betrof voor onze eigen pelletkachel die wij met verhuizing meenemen, en niet een sankoop van een nieuwe kachel betrof, was klaarblijkelijk alle interesse verdwenen alsmede ellke vorm van fatsoen.Dus tenzij u een zeer groot budget heeft, waar u vanaf geholpen wilt worden, hoeft u hier niet aan te kloppen.

Klantvriendelijkheid Ohc Deurne
Started by
Gast_F. Koster_*
, Oct 09 2023 08:56 PM
1 reply to this topic