Ga naar inhoud


Exscheiding
- - - - -

Informatie Over Parameters


35 replies to this topic

#31 Gast_Laura Heijenrath_*

Gast_Laura Heijenrath_*
  • Guests

Geplaatst op: 09 June 2024 - 06:53 PM

Goedendag.
Heeft u voor mij misschien de parameters van de palletkachel saey qubic 7? Iedereen wijst ons af en moeten maar met de leverancier contact opnemen. Maar omdat wij grote problemen met dit bedrijf van België hebben gehad, word dit natuurlijk niks. De luchttoevoer of iets moet beter ingesteld worden.het bedrijf heeft 2e keer iets ermee gedaan, maar de 1e keer was het beter. Heb nu ook een vlotte vlam ipv een soort rustgevende vlam. Wie kan mij eindelijk eens helpen hiermee 😔🙏
Groetjes laura

#32 Gast_Gast _*

Gast_Gast _*
  • Guests

Geplaatst op: 09 June 2024 - 06:57 PM

Maar hierbij, bij de saey qubic is ook de capaciteit minder geworden. Ik weet dat niet iedereen deze gegevens heeft doordat de mensen er zelf mee aan de slag gaan, waardoor het mis kan gaan. Maar wij hebben iemand wat ons de kachel komt schoonmaken etc. Die heeft er verstand van. Maar in onze kachel kon hij ook helaas niet inkomen. Groetjes laura

#33 Gast_Gast _*

Gast_Gast _*
  • Guests

Geplaatst op: 10 June 2024 - 02:52 PM

vlotte wit-gele vlam ok  rustig oranje slechte verbranding



#34 Gast_Gast _*

Gast_Gast _*
  • Guests

Geplaatst op: 10 June 2024 - 03:40 PM

Oke bedankt . Maar ook vanwege de verbranding. Kachel Brannde met de vorige instellingen veel beter.

#35 Gast_Laura Heijenrath_*

Gast_Laura Heijenrath_*
  • Guests

Geplaatst op: 10 June 2024 - 03:44 PM

Maar ik voor alles eens goed te controleren de parameters hebben van deze kachel. 😒 Dan kunnen we onze expert erheen laten kijken.

#36 Harlo

Harlo

    groot gebruiker

  • Members
  • Pip Pip Pip
  • 216 Posts:

Geplaatst op: 03 July 2024 - 11:07 AM

Ik heb de instelling van de eco handmatig aangepast. Alleen de eco! Alle andere instellingen heb ik laten staan zoals in jouw tool. Mijn gewicht is uit mijn hoofd 660 gr.

Met de eco stand heb ik met pr06 en pr 18 alle mogelijke combinaties geprobeerd. 

Misschien tijd voor een groot onderhoud die mis ik vaak in de discussie over slecht brandende pelletkachels en instellingen van de parameters.





Reageer op dit onderwerp