Ga naar inhoud


- - - - -

Dielle Era In Overweging


8 replies to this topic

#1 Gast_Riezemans_*

Gast_Riezemans_*
  • Guests

Geplaatst op: 24 January 2023 - 02:03 PM

Beste Mensen, Waarom zou ik overwegen om een pelletkachel van het merk en type Dielle era aan te schaffen?
Wat zijn de voordelen van een pelletkachel in vergelijking met andere verwarmingsmethoden en waarom zou de Dielle era een goede keuze zijn als ik besluit om een pelletkachel te kopen?
Ben ook benieuwd naar de specificaties van de Dielle era en hoe presteert deze in vergelijking met andere pelletkachels op de markt?
Hoe is de prijs en kwaliteit van de Dielle era pelletkachel in vergelijking met andere merken en modellen?
Zijn er eventuele nadelen of beperkingen waarmee ik rekening moet houden als ik een kachel van Dielle overweeg?
Wat is de garantie van deze kachels of ondersteuning die ik kan verwachten als ik een pelletkachel van het merk Dielle aanschaf?

Beetje veel vragen wellicht maar ik kan niet zoveel vinden over deze kachel en mijn dealer in de buurt prijst hem aan, vind hem wel mooi branden vandaar!

 

 

 



#2 Gast_Gast _*

Gast_Gast _*
  • Guests

Geplaatst op: 24 January 2023 - 05:42 PM

veel te duur voor een plaatstalen kachel. heeft dealer ook over schoorsteen gesproken ?

#3 Gast_Gast _*

Gast_Gast _*
  • Guests

Geplaatst op: 24 January 2023 - 05:49 PM

prijs kwaliteit artel beste en nee ik heb geen aandelen



#4 Harlo

Harlo

    groot gebruiker

  • Members
  • Pip Pip Pip
  • 211 Posts:

Geplaatst op: 25 January 2023 - 08:32 AM

Als je dealer de kachel aan prijst en al langer als dealer van het merk werkzaam is Dan vragen of de kachel ingesteld wordt na het plaatsen Een Dielle dient voorzien te zijn van een volledig rookgaskanaal dit geldt echter voor alle pelletkachels Vraag de dealer naar de parameters etc ook weet deze de garantie termijn Veel vragen stellen aan je dealer die is daar voor. Alds de kachel mooi brand dan daar voor gaan.

Prijs is inderdaad wat aan de hoge kant maar dat geld ook voor nordic fire MCZ edilkamin.



#5 Gast_Gast _*

Gast_Gast _*
  • Guests

Geplaatst op: 25 January 2023 - 09:53 AM

Alds de kachel mooi brand dan daar voor gaan.

 

daar hebben zich al veel aan laten vangen. en thuis na halve dag vlam niet zichtbaar door zwarte ruit. :lol:

 



#6 Harlo

Harlo

    groot gebruiker

  • Members
  • Pip Pip Pip
  • 211 Posts:

Geplaatst op: 25 January 2023 - 10:03 AM

Alhoewel de prijs van dit model van Dielle wel meevalt!



#7 Gast_Gast _*

Gast_Gast _*
  • Guests

Geplaatst op: 25 January 2023 - 12:58 PM

bij onderhoud hele kachel slopen om  kamer van rookventilator te kuisen :D

 

https://pelletkachel...elle/dielle-era

 

 

 



#8 GermWentink

GermWentink

    Moderator

  • Members
  • Pip Pip Pip
  • 421 Posts:
  • LocationWenum Wiesel

Geplaatst op: 25 January 2023 - 01:28 PM

Ach elke kachel heeft haar charme, wat dat betreft zijn het net vrouwen.  :D  :D  :D


ezgifcom-gif-maker.gif

Mijn pellets stook ik in een 'MCZ-Deco' pelletkachel,
in een 'Artel compact 20kw autocleaning'  met 500Ltr buffer PelletCV,

en in een 'Artel Julia Next' pelletkachel! 

Tuning van Pelletverbruik en parameter instelling via een eigen E-form tool!

 


#9 Gast_Gast _*

Gast_Gast _*
  • Guests

Geplaatst op: 25 January 2023 - 08:00 PM

voordeel van dielle is dat je er kippenvoer kunt ingieten bij pellets tekort :lol:





Reageer op dit onderwerp



  


Hosting en Seo door
scheiding