Jump to content


lampen
zonnepanelen
laptops4all
Photo
- - - - -

Nordic Fire Finn, Al02 Voeler Rookgastemperatuur Defect/los


2 replies to this topic

#1 LeoLobhaan

LeoLobhaan

    beginner

  • Members
  • Pip
  • 2 posts

Posted 20 December 2022 - 11:42 AM

Beste allemaal,
 
Sinds augustus trotse eigenaar van een Nordic Fire Finn. Doet het prima tot vanavond. Ik kreeg genoemde fout melding.
 
Opnieuw opgestart en lijkt het weer goed te doen maar maak me toch een beetje zorgen.
 
Gaat deze melding terugkomen en kan ik er zelf iets aan doen? Of moet ik de dealer bellen?
 
Bedankt voor het meedenken.

 



#2 GermWentink

GermWentink

    Moderator

  • Members
  • PipPipPip
  • 421 posts
  • LocationWenum Wiesel

Posted 20 December 2022 - 01:30 PM

Dag, bij problemen, twijfels of andere zaken van een nieuwe pelletkachel kun je het beste altijd eerst de dealer bellen. Pelletkachel leveranciers horen gewoon dit soort vragen te beantwoorden. Soms komt het voor de rookgas sensor [net voor het T-stuk] tijdens het vervoer los geraakt is. Maar heb eerst effe contact met je dealer.

 

groet, Germ


ezgifcom-gif-maker.gif

Mijn pellets stook ik in een 'MCZ-Deco' pelletkachel,
in een 'Artel compact 20kw autocleaning'  met 500Ltr buffer PelletCV,

en in een 'Artel Julia Next' pelletkachel! 

Tuning van Pelletverbruik en parameter instelling via een eigen E-form tool!

 


#3 LeoLobhaan

LeoLobhaan

    beginner

  • Members
  • Pip
  • 2 posts

Posted 20 December 2022 - 03:14 PM

Ha Germ, bedankt. Ik heb vandaag een belletje gedaan naar de dealer. Hij zei dat het feit dat ie het weer doet na de re-start in principe het probleem oplost (klopt natuurlijk maar ben toch wel benieuwd wat het heeft veroorzaakt) maar als het terugkomt dat ik het dan moet laten weten. Dus ik kijk het nu even aan. Ik zal het hier laten weten als het weer gebeurd. Als er anderen zijn die dit herkennen dan hoor ik dat natuurlijk graag.

 

 



Dag, bij problemen, twijfels of andere zaken van een nieuwe pelletkachel kun je het beste altijd eerst de dealer bellen. Pelletkachel leveranciers horen gewoon dit soort vragen te beantwoorden. Soms komt het voor de rookgas sensor [net voor het T-stuk] tijdens het vervoer los geraakt is. Maar heb eerst effe contact met je dealer.

 

groet, Germ

 





Reply to this topic



  


Hosting en Seo door
scheiding