
Nordic Fire App Werkt Niet
#6
Gast_TonnyDC_*
Posted 17 November 2022 - 07:44 PM
#9
Gast_Stephan_*
Posted 21 November 2022 - 06:28 PM
#10
Gast_Wicher_*
Posted 21 November 2022 - 06:47 PM
Zo ineens weigert de Nordic Fire 2.0 app terwijl hij tot een uur geleden nog werkte. App al opnieuw gekoppeld met het netwerk, echter blijft hij aangeven op meerdere apparaten dat de "productactivering is mislukt". Op de website staat niks over storing, zijn er meerdere mensen die last hebben van een niet werkende app?
#11
Gast_Guest-Joost_*
Posted 21 November 2022 - 08:25 PM
Hier krijg ik dezelfde melding.
Het is mij opgevallen dat er wel vaker van dit soort "glitches" zijn.
Een aantal weken gelden de App compleet verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.
Dat bracht toen ook geen uitkomst en nadat de volgende dag de App wel weer verbinding kreeg met de cloud, werkte alles weer.
Wat mij echter wél is opgevallen is dat de afstandsbediening in het "Wifi menu" geen gegevens meer weergeeft over o.a. het mac address.
Iemand hier met een oplossing daarvoor of kan alleen een "technieker" dat oplossen?
#14
Gast_Gast _*
Posted 21 November 2022 - 09:09 PM
#24
Posted 26 December 2022 - 01:06 PM
Wij hebben ook al een tijd problemen met de app. Zowel die van Nordic Fire als de iets uitgebreidere (en basisapp) van Fumis melden dat het toestel niet is verbonden. In mijn router zie ik de Wircu (wifi-module) van de Stylo echter wel en het ip-adres kan ik ook in de Wircu kijken (opent zicht de Simplelink-pagina). De kachel werkt via het touchdisplay normaal. Een enkele keer de afgelopen dagen leken de apps even verbinding met de kachel te hebben. Eén keer kon ik 'm zelfs uitzetten, maar verder: Toestel niet verbonden. De Wircu een update gegeven, maar geen verbetering. Ik heb de indruk dat er iets mis is met de cloudserver waar de app verbinding meemaakt. Zijn er andere gebruikers bij wie de app het inmiddels weer doet? En heeft iemand iets vernomen van Nordic Fire?
Reply to this topic
