Jump to content


Photo
- - - - -

Edilkamin Slide 2 Brommend Geluid


5 replies to this topic

#1 Giovanni

Giovanni

    beginner

  • Members
  • Pip
  • 1 posts

Posted 14 March 2022 - 11:10 AM

Ik de EdilKamin Slide 2 sinds een paar dagen, in de relax stand hoor ik nog steeds constant een irritante brom n(zoem), het klinkt alsof je naast een aquarium pomp zit of een grote trafo brom. hoort dit zo of zijn er mensen die dit ook zo ervaren? Zo is de Relax stand niet echt relax.  :) 

 

Met vriendelijke groet,

 

Tim

 


#2 Gast_Gast _*

Gast_Gast _*
  • Guests

Posted 14 March 2022 - 11:45 AM

zoemen minder bij iets verder zitten



#3 Gast_leo_*

Gast_leo_*
  • Guests

Posted 19 July 2022 - 01:44 PM

Ik de EdilKamin Slide 2 sinds een paar dagen, in de relax stand hoor ik nog steeds constant een irritante brom n(zoem), het klinkt alsof je naast een aquarium pomp zit of een grote trafo brom. hoort dit zo of zijn er mensen die dit ook zo ervaren? Zo is de Relax stand niet echt relax.  :) 

 

Met vriendelijke groet,

 

Tim

 

We hebben net een Edelkamin Yana Plus gekocht en die bromt ook. De verkoper gaat proberen het op te lossen met de fabrikant. We zijn benieuwd. De ruimteventillator is de brommer in dit geval

 



#4 Gast_Gast _*

Gast_Gast _*
  • Guests

Posted 22 July 2022 - 11:19 PM

rubber stoppen vergeten in fabriek

brommen geen dringende panne



#5 Gast_Herbert baas_*

Gast_Herbert baas_*
  • Guests

Posted 06 December 2022 - 08:08 PM

Is dit bij u opgelost? Hier ook de kachel brom zo hard dat de zijaten mee gaan rammelen. De installateur zegt dat dit hoort en wil niet komen. Beetje jammer van een kachel van 3000 euro. ?? Is het de ventilator? Het lijkt net een zware aquariumvoeding. De lachel blaast ook nauwelijks licht hoe hard je hem ook zet. Zelf maar een nieuwe ventilator bestellen??

#6 Gast_Harm_*

Gast_Harm_*
  • Guests

Posted 07 December 2022 - 08:23 AM

Wij hebben bij onze Edilkamin Slide precies hetzelfde gehad. Super irritant geluid. Het gebrom / getril kwam vanaf de achterkant van de kachel. In de behuizing zitten enkele 'vinnen' of openingen. Als ik hier op drukte verdween het irritante geluid. Om die reden heb ik er vervolgens een paar ijzeren strips of plaatjes tussen geklemd zodat er niets meer kan trillen of meebewegen. Nu is het geluid al maanden weg! Ik hoop dat je er iets mee kunt





Reply to this topic



  


Hosting en Seo door
scheiding