Jump to content


Photo

Edilkamin Mito Idro


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
1 reply to this topic

#1 Burch

Burch

    beginner

  • Members
  • Pip
  • 1 posts

Posted 17 July 2020 - 08:20 PM

Hallo, 

 

Wij/ik zijn nieuw op dit forum. Wij hebben Edilkamin Mitro Idro in de kamer staat. Dit is een pelletcvkachel. Wij zijn hier erg tevreden mee. Maar het stookseizoen is al weer even voorbij en de kachel zal onderhoud nodig hebben. Een heleboel kunnen we zelf aan de hand van de gebruiksaanwijzing. 

Maar wij vragen ons af is dit voldoende? Misschien is er iemand die het onderhoud kan doen in het noorden van het land. 

Wij horen graag of er meer mensen zijn met deze kachel en wat de ervaringen zijn.  

 

Wij zien een reactie graag tegemoet. 



#2 Adeo

Adeo

    groot gebruiker

  • Members
  • PipPipPip
  • 105 posts

Posted 23 July 2020 - 07:01 PM

Niet alleen de pelletkachel moet schoon gemaakt worden maar ook de schoorsteen.

Dit is een klus voor een vakman die verstand heeft van die Edelkamin.

Komt toch echt meer bij kijken dan wat gewoon in de gebruiksaanwijzing staat, een vakman zal echt hoeken en gaten vinden waar jij nog nooit aan gedacht heb dat die er waren.

Mogelijk moet de kachel na de schoonmaak opnieuw ingeregeld worden, dan zit die vakman ook weer in een menu die jij nog nooit in beeld hebt gehad.

 

Zelf hebben wij ook een (ander merk) pelletkachel, die heeft onder begeleiding een "grote beurt" gehad, je wil niet weten wat je tegenkomt.

En ja, ik kan ook in dat installatie menu komen, ik weet hoe het moet maar als het niet nodig is blijf ik ervan af.

 

Je zal er verstandig aan doen wanneer dit de eerste keer is om dat te laten doen door iemand die precies weet waar die mee bezig is en dan zelf goed opletten.

Mogelijk kun je het een volgende keer dan zelf.

 

Suc6






Hosting en Seo door
scheiding