Jump to content


lampen
zonnepanelen
laptops4all
Photo
- - - - -

Dielle Maestrale Afstellen


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
4 replies to this topic

#1 Chefke26

Chefke26

    beginner

  • Members
  • Pip
  • 3 posts

Posted 16 December 2019 - 07:06 PM

Beste allen

Ik hoop dat hier iemand is die mij kan En wil helpen om mijn dielle kachel goed af te stellen. De branderbak hoort niet gelijk leeg te branden als de kachel dooft, dit doet die wel waardoor die dus niet snel op te starten is zonder gebruik te maken van de gloeipennen. Dit Moet afgesteld worden maar kom hier zelf niet uit. Waarom ga je dan niet na de dealer toe, nou omdat ik de kachel van iemand heb overgenomen die de kachel gedwongen weg moest doen. Nu is er geen dealer bereid om mij fatsoeijk te helpen en ook bellen met dielle zelf levert niets op omdat zei steeds zeggen ga maar naar een dealer toe. Iemand hier met kennis van zaken die mij kan En wil helpen?

#2 Pelletkachelheerenveen

Pelletkachelheerenveen

    groot gebruiker

  • Members
  • PipPipPip
  • 328 posts

Posted 17 December 2019 - 06:47 PM

Je krijgt binnenkort wel een reactie van de administrator Euron kachels in Raalte.

Het zou vreemd zijn als die niet reageert.



#3 Chefke26

Chefke26

    beginner

  • Members
  • Pip
  • 3 posts

Posted 17 December 2019 - 07:32 PM

Heb al diverse keren contact gehad met dielle Raalte maar het enige wat hun zeggen is dat ik naar de dealer moet gaan, en daar loopt het dus vast! Ik heb de kachel niet bij een dealer gekocht maar van iemand die helaas tot de tijd uit gegaan is. Ik hoop dat ik geholpen word met de afstelling ook al is het maar telefonisch,

#4 Euron kachels

Euron kachels

    expert

  • Members
  • PipPipPip
  • 92 posts

Posted 27 December 2019 - 01:47 PM

Beste Chefke,

 

Er is contact geweest met de dealer die is geweest ondanks dat deze u dit toestel niet had verkocht.
Deze dealer is bezig geweest om de instellingen na te kijken,echter waren de instellingen zo veranderd dat een verse installatie van de parameters een slimmere keuze was.
De desbetreffende dealer had geen bootloader en heeft aangegeven deze handmatig te kunnen doen maar er nu geen tijd voor had.
Hierna heeft u een andere dealer gebeld welke ook geen tijd had.
Er is gevraagd om de code te geven en de parameters echter krijgen enkel onze dealers deze gegevens daar je gewoon verkeerde waarde's kan ingeven waardoor er wel degelijk gevaar op kan treden.

We weten dat er andere merken zijn die dit wel doen, maar veiligheidshalve doen wij dit dus niet.
Wij hebben partijen die u best willen helpen en zelfs onderhoudsmonteur die voor meerdere merken service of onderhoud willen uitvoeren en zelfs van ons de training hebben gekregen om dit perfect te kunnen uitvoeren.

neem gerust contact met ons op via 0572-354250 of kom langs aan de Kaagstraat 13 in Raalte

 



#5 Chefke26

Chefke26

    beginner

  • Members
  • Pip
  • 3 posts

Posted 27 December 2019 - 08:29 PM

Hallo euron kachels.

Bedankt voor jullie reactie, het is een vermoeden van de dealer dat er parameters gewijzigd zijn maar dit is niet zeker. Ik wacht af wanneer de desbetreffende dealer mij weer belt voor een vervolgafspraak, zo gauw ik meer weet of dat de kachel eindelijk goed regelt dan laat ik dit hier horen.




Hosting en Seo door
scheiding